Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSeweryn Magdziński Został zmieniony 10 lat temu
2
Październik to czas powrotu z wakacji, czas rozpoczęcia nowego etapu w życiu studenckim. To początek nasilonego wysiłku umysłowego, początek roku akademickiego, w których czekają na studenta różne sytuacje – znane i nieznane. Dlatego postanowiliśmy przygotować dla Studentów wkraczających w ten czas prezent – specjalne wydanie magazynu dlatego Back To School. Dlatego przyda się każdemu na uczelni. Będzie zawierał informacje niezbędne dla młodych ludzi dopiero wkraczających w świat studiowania, jak też dla studentów z kilkuletnim stażem. Opiszemy wszystko to, co studenta najbardziej interesuje w pierwszych miesiącach nauki. Back to School
3
Plan dystrybucji i promocji Bezpośrednia dystrybucja magazynu Dlatego Back To School odbędzie się przed 38 największymi Uczelniami Wyższymi w 11 miastach Polski. Do realizacji działań terenowych zaangażowanych będzie ok. 120 osób. TG 18-26 lat format A3 300 000 egz. nakładu 0% zwrotów. Charakter poradnika oraz przewodnika
4
Student ma prawo... - tekst dla pierwszoroczniaków, w którym opiszemy podstawowe prawa studenta, Atak klonów – przegląd (stereo)typowych kategorii studentów, czyli żartobliwe przedstawienie kilku wzorcowych profili studentów, które najczęściej można spotkać na uczelni. Przykładowo ajsekowcy, balangowicze, szare myszki, aktywiści, sportowcy, szpanerzy. FAQ kota - zestaw 10-15 krótkich pytań i odpowiedzi, które mogą zadać pierwszoroczniacy. Bezbolesny powrót – jak przestawić się w miarę bezboleśnie na tryb szkolny. Jak wrócić po wakacjach na uczelnię i jak sobie umilić pierwsze tygodnie (miesiące) po urlopie. Skąd wziąć kasę – modułowy tekst o stypendiach, zasiłkach, zapomogach, które mogą dostać studenci. Małżeństwo z rozsądku czy chwilowy romans? – czyli porównanie studiowania do małżeństwa. 10 PŁYT NA OSŁODZENIE POWROTU NA UCZELNIE – 10 płyt, które warto załadować do mp3playera. KALENDARIUM IMPREZ – do końca roku
5
Branding wybranego materiału np. Branding działu kariera/praca Sesje modowe z produkt placementami i sesje dedykowane (np. odzież młodzieżowa) Projekty graficzno – redakcyjne Filozofie produktów zobrazowane tylko dla studentów (np. produkty wspomagające pamięć, koncentrację, konta bankowe dla studentów, kredyty) Standardowe layouty w dowolnych formatach
6
Advertoriale, packshoty (np. zaprezentowanie produktów w Alfabecie studenta), konkursy sms Folie specjalne Okładka otwierająca z-gate Sampling produktów niezbędnych studentowi Logo sampel
7
FormatMiejsceCena netto II okładka 64 900 III okładka 49 500 IV okładka 86 900 1/1 stronaprawa44 440 1/1 stronaprawa + I część pisma48 950 2/1rozkładówkarozkładówka z II okładką93 500 2/1rozkładówkarozkładówka środkowa64 900 1/2 stronyprawa24 200 1/2 stronyI część pisma23 760 1/2 stronyprawa + I część pisma26 620 1/3 stronyprawa17 490 1/3 stronyI część pisma17 160 1/3 stronyprawa + I część pisma19 250 Harmonogram wydania Dlatego Back to School Zamknięcie sprzedaży powierzchni reklamowej: 14.09.2009 Gotowe materiały: 16.09.2009 Pierwszy dzień na rynku: 06.10.2009
8
PATRONAT NAD WYDANIEM logo na okładce 2/1 strony / rozkładówka otwierająca II okładka + 3 strona branding 10 stron kalendarium imprez dodatkowe świadczenia PR (konkursy, packshoty itp.) Layout 1/1 strony
9
PATRONAT NAD WYDANIEM - szczegóły Logotyp na I okładce, informacja o partnerze wydania Rozkład (II okładka + PO) 1/1 strony do wykorzystania w części redakcyjnej pisma Branding 10 stron Największego Kalendarium Imprez w Polsce Koszt całkowity: 250 000 zł netto Case study: Telekomunikacja Polska SA
10
Platforma Mediowa POINT GROUP Jerozolimskie Business Park Al. Jerozolimskie 146 C, 02-386 Warszawa tel: (022) 348-28 00 fax: (022) 348-28-04 Mamy nadzieję, że nasze pomysły wzbudzą Państwa akceptację. Wszystkie pytania prosimy kierować do: Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.