Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałApolonia Łodyga Został zmieniony 10 lat temu
2
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
3
Czy mobile i social mogą grać do jednej bramki? Czy warto wejść w mobile? Podsumowanie SOCIAL
4
CZY WARTO WEJŚĆ W MOBILE?
5
22% 34% 30% 46% 50% 45% 43% 22% 16% 60% 49% 43% 66% 18% 26% 36% 43% 53% 68% 61% 36% 34% 63% Obecne korzystanie z przeglądarek w telefonach w Europie: Średnia dla wskazanych krajów europejskich: Mobilnych konsumentów: Źródło: TNS Mobile Life - Grudzień 2012
6
Obecnie wykorzystywane funkcje w telefonach w Polsce Źródło: Aegis Media/Isobar Mobile – Internet i aplikacje w telefonach – Polska 2012 Internet WWW Email Social Aplikacje
7
Średni czas spędzony na FB przez użytkownika w minutach (USA) Źródło: comScore, J.P. Morgan, Statistica *Mobile – telefony bez tabletów
8
TAK! WARTO WEJSC W MOBILE
9
Czy MOBILE I SOCIAL MOGĄ GRAĆ DO JEDNEJ BRAMKI?
10
W jaki sposob Mobile i social zrealizowaly cel? Jaki byl Cel ? JAKI Komunikat chciala przekazac marka?
11
Lifestyle
13
SOCIALMobile Cel Pogłębianie relacji z fanami i utrzymanie statusu marki Marka stwarza okazje do przyjemnego spędzania czasu z przyjaciółmi Dostarczenie wartości marki
14
Kraj warty odwiedzin
16
SOCIALMobile Cel Naprawa wizerunku Powierzenie turystom roli ambasadorów akcji Narzędzie do publikacji zdjęć Angażowanie znajomych do propagowania pozytywnego wizerunku Dostęp do darmowego internetu
17
Marka odpowiedzialna społecznie
19
SOCIALMobile Cel Budowanie wizerunku i relacji z konsumentami Gamifikacja poprzez rywalizację ze znajomymi oraz między krajami Promocja i rejestrowanie aktywności fizycznej
20
Żywność wysokiej jakości
21
25% POLAKÓW CZYTA BLOGI KULINARNE Źródło: Listonic i Olga Smile - Blogi Kulinarne - Raport 2012
23
SOCIALMobile Cel Budowanie zasięgu i lojalności Tworzenie wysokiej jakości treści Narzędzie do robienia codziennych zakupów Wyświetlenia przepisów w kuchni Docieranie do czytelników blogów kulinarnych Obrandowanie składników przepisu
24
Zabawa w mieście
26
SOCIALMobile Cel Promocja nowego modelu Angażowanie poprzez dostarczenie emocjonującej gry miejskiej Publikowanie komunikatu w naturalnym środowisku marki Dostarczenie treści do publikacji PR
27
PODSUMOWANIE
28
WARTO WEJSC W MOBILE Bo KONSumenci juz tam sa 1
29
2 social Zbliza konsumentow i marki, a Mobile Podtrzymuje i wzmacnia te relacje
30
3 Mobile wzbogaca social O nowe uzytecznosci
31
4 Mobile wzbogaca social O nowe mozliwosci rozrywki
32
5 Mobile tworzy nowe spolecznosci
33
6 WARTO WYKONYWAc aplikacje socialowe Dostepne w mobile
34
dziEkujemy Za uwage
35
JAROSŁAW RZEPECKI MOBILE MARKETING MANAGER j.rzepecki@hypermediaisobar.pl TOMASZ MALARSKI SOCIAL MEDIA DEVELOPMENT COORDINATOR t.malarski@hypermediaisobar.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.