Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?"— Zapis prezentacji:

1

2 JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?

3 Czy mobile i social mogą grać do jednej bramki? Czy warto wejść w mobile? Podsumowanie SOCIAL

4 CZY WARTO WEJŚĆ W MOBILE?

5 22% 34% 30% 46% 50% 45% 43% 22% 16% 60% 49% 43% 66% 18% 26% 36% 43% 53% 68% 61% 36% 34% 63% Obecne korzystanie z przeglądarek w telefonach w Europie: Średnia dla wskazanych krajów europejskich: Mobilnych konsumentów: Źródło: TNS Mobile Life - Grudzień 2012

6 Obecnie wykorzystywane funkcje w telefonach w Polsce Źródło: Aegis Media/Isobar Mobile – Internet i aplikacje w telefonach – Polska 2012 Internet WWW Email Social Aplikacje

7 Średni czas spędzony na FB przez użytkownika w minutach (USA) Źródło: comScore, J.P. Morgan, Statistica *Mobile – telefony bez tabletów

8 TAK! WARTO WEJSC W MOBILE

9 Czy MOBILE I SOCIAL MOGĄ GRAĆ DO JEDNEJ BRAMKI?

10 W jaki sposob Mobile i social zrealizowaly cel? Jaki byl Cel ? JAKI Komunikat chciala przekazac marka?

11 Lifestyle

12

13 SOCIALMobile Cel Pogłębianie relacji z fanami i utrzymanie statusu marki Marka stwarza okazje do przyjemnego spędzania czasu z przyjaciółmi Dostarczenie wartości marki

14 Kraj warty odwiedzin

15

16 SOCIALMobile Cel Naprawa wizerunku Powierzenie turystom roli ambasadorów akcji Narzędzie do publikacji zdjęć Angażowanie znajomych do propagowania pozytywnego wizerunku Dostęp do darmowego internetu

17 Marka odpowiedzialna społecznie

18

19 SOCIALMobile Cel Budowanie wizerunku i relacji z konsumentami Gamifikacja poprzez rywalizację ze znajomymi oraz między krajami Promocja i rejestrowanie aktywności fizycznej

20 Żywność wysokiej jakości

21 25% POLAKÓW CZYTA BLOGI KULINARNE Źródło: Listonic i Olga Smile - Blogi Kulinarne - Raport 2012

22

23 SOCIALMobile Cel Budowanie zasięgu i lojalności Tworzenie wysokiej jakości treści Narzędzie do robienia codziennych zakupów Wyświetlenia przepisów w kuchni Docieranie do czytelników blogów kulinarnych Obrandowanie składników przepisu

24 Zabawa w mieście

25

26 SOCIALMobile Cel Promocja nowego modelu Angażowanie poprzez dostarczenie emocjonującej gry miejskiej Publikowanie komunikatu w naturalnym środowisku marki Dostarczenie treści do publikacji PR

27 PODSUMOWANIE

28 WARTO WEJSC W MOBILE Bo KONSumenci juz tam sa 1

29 2 social Zbliza konsumentow i marki, a Mobile Podtrzymuje i wzmacnia te relacje

30 3 Mobile wzbogaca social O nowe uzytecznosci

31 4 Mobile wzbogaca social O nowe mozliwosci rozrywki

32 5 Mobile tworzy nowe spolecznosci

33 6 WARTO WYKONYWAc aplikacje socialowe Dostepne w mobile

34 dziEkujemy Za uwage

35 JAROSŁAW RZEPECKI MOBILE MARKETING MANAGER j.rzepecki@hypermediaisobar.pl TOMASZ MALARSKI SOCIAL MEDIA DEVELOPMENT COORDINATOR t.malarski@hypermediaisobar.pl


Pobierz ppt "JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google