Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski www.ittechnology.us.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski www.ittechnology.us."— Zapis prezentacji:

1 Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski

2 “Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę jest zmarnowana
“Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę jest zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem, która.” John Wanamaker

3 ? Co gryzie firmy? Jakie działania marketingowe
są najbardziej efektywne Gdzie i dlaczego moi użytkownicy porzucają koszyk z zakupami? ? Skąd przychodzą moi użytkownicy? Czy design mojego serwisu zniechęca użytkowników? Która treść przyczynia się do zakupu? Jakie słowa kluczowe przyciągnęły ich do serwisu i jak je wykorzystać? Omówienie pytań, które klienci zwykle zadają agencji

4 Agenda Najciekawsze funkcje Google Analytics
1 Najważniejsze raporty w Google Analytics 2 3 Analiza konwersji 4 Moduł Ecommerce 5 Zaawansowana analiza danych 4 4 4 4

5 Najciekawsze funkcje Google Analytics

6 Eksport i wysyłka danych
Najważniejsze cechy narzędzia 6 6

7 Wykorzystywanie harmonogramu
Najważniejsze cechy narzędzia 7 7

8 Widok tabeli jest trudny w odczycie
Najważniejsze cechy narzędzia 8 8

9 Widok danych: Skuteczność
Najważniejsze cechy narzędzia 9 9

10 Widok danych: Porównanie
Najważniejsze cechy narzędzia 10 10

11 Łatwe filtrowanie danych poprzez filtry
Najważniejsze cechy narzędzia 11 11

12 Śledź wydarzenia poprzez adnotacje
Najważniejsze cechy narzędzia 12 12

13 Najważniejsze raporty w Google Analytics

14 Modyfikacja źródeł ruchu
Najważniejsze cechy narzędzia 14 14

15 Modyfikacja źródeł ruchu
Najważniejsze cechy narzędzia 15 15

16 Ręczne tagowanie adresów URL
Podstawowe utm_source utm_medium utm_campaign Opcjonalne zmienne: utm_content Jak to zrobić – wystarczy użyć zestawu 5 zmiennych, przekazujących do Analytics dane nt. Kampanii. Resztą zajmie się sam system.

17 Przykładowe otagowane adresy URL
Nieotagowany URL Ręcznie otagowany URL Przykłady, jak moga wyglądać takie URLe. Omówienie auto-tagowania jako najwygodniejszej opcji przy pracy z Adwords.

18 Modyfikacja źródeł ruchu
Najważniejsze cechy narzędzia 18 18

19 URL builder

20 Analiza stron docelowych
Najważniejsze cechy narzędzia 20 20

21 Segmentuj strony docelowe
Najważniejsze cechy narzędzia 21 21

22 Analiza porzuceń treści

23 Analiza konwersji

24 Analiza źródeł celu pod kątem realizacji celu
Najważniejsze cechy narzędzia 24 24

25 Ten sam wskaźnik konwersji, a jednak...
1 000 1 1 000 Strona produktu 2 100 400 Dodanie do koszyka 3 60 400 Przesyłka 4 Płatność 40 40 5 Zakup 20 20 WK = (20/1000)*100%=2% WK = (20/1000)*100%=2%

26 Tworzenie celu w Google Analytics
Koszyk zakupów /shopping_cart.php Przesyłka /checkout_shipement.php Płatność /checkout_payment.php Potwierdzenie /checkout_confirmation.php Zakup /checkout_success.php

27 Ustawienia celu

28 Wizualizacja celu Najważniejsze cechy narzędzia 28 28

29 Mikrokonwersje

30 Moduł Ecommerce

31 Efektywność sprzedażowa ruchu internetowego

32 Produkty

33 Popularność kategorii

34 Czas życia klienta

35 Wyszukiwanie najważniejszych treści
Najważniejsze cechy narzędzia 35 35

36 Zaawansowana analiza danych

37 Raporty dostosowane do potrzeb odbiorcy

38 Tworzenie raportu niestandardowego

39 Wymiary i charakterystyki

40 Wymiary i charakterystyki

41 Segmentuj użytkowników
Użytkownicy, którzy dodali produkt do koszyka Użytkownicy, którzy dokonali zakupu Klienci z Warszawy Klienci z Ceneo Użytkownicy, którzy zapisali się na newsletter

42 Zaawansowane segmenty

43 Tworzenie segmentu zaawansowanego

44 Tworzenie segmentu zaawansowanego

45 Wykorzystanie segmentu

46 Analiza segmentu

47 Zastosowanie tabeli przestawnej

48 Szybsza analiza danych z wykorzystaniem analizy automatycznej
Najważniejsze cechy narzędzia 48 48

49 Trzymaj „rękę na pulsie” poprzez alerty
Najważniejsze cechy narzędzia 49 49

50 Google Analytics API

51 Aplikacje Google Analytics

52 Przykłady zastosowania API Google Analytics

53 Podsumowanie Analizuj efektywność źródeł ruchu
Analizuj efektywność treści Analizuj proces konwersji

54 Pytania?


Pobierz ppt "Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski www.ittechnology.us."

Podobne prezentacje


Reklamy Google