Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBenedykt Kotłowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku
2
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku trzecia edycja projektu wyniki ogłaszane zawsze na targach BUDMA www.asm-poland.com.pl
3
CHARAKTERYSTYKA BADANIA Badanie dystrybutorów materiałów budowlanych: przeprowadzone w grudniu 2006 roku obejmujące 22 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie dystrybutorów odrębnie dobranej dla każdej z 22 grup asortymentowych materiałów budowlanych Dystrybutorzy wskazywali m.in.: znajomość marek budowlanych marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane posiadane w sprzedaży marki budowlane najchętniej wybierane BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku
4
KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 (w każdym z 22 badanych segmentów) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
5
BADANE SEGMENTY 1.pokrycia dachowe 2.okna dachowe 3.systemy rynnowe 4.materiały termoizolacyjne (wełna mineralna, styropian) 5.kompleksowe systemy dociepleń budynków 6.kleje do płytek ceramicznych i fugi 7.tynki dekoracyjne 8.masy i gładzie szpachlowe 9.silikony i pianki 10. farby 11. lakiery 12. impregnaty do drewna 13.cement 14.gotowe zaprawy murarskie i tynkarskie 15.posadzki samopoziomujące 16.okna elewacyjne 17.drzwi 18.płytki ceramiczne 19.podłogi (drewniane i laminowane) 20.materiały wznoszeniowe (pustaki, cegły, bloczki itp.) 21.elementy elewacyjne (cegły, płytki, siding, kamień itp.) 22.płyty gipsowo-kartonowe ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
6
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 w każdym z badanych segmentów To marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 20%) najbardziej znana marka (waga 20%) marka dostępna w tradycyjnym kanale dystrybucji (waga 20%) marka najczęściej wybierana przez klientów (waga 40%) BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku
7
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
8
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POKRYCIA DACHOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
9
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POKRYCIA DACHOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
10
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA DACHOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
11
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA DACHOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
12
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SYSTEMY RYNNOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
13
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SYSTEMY RYNNOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
14
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
15
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
16
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KOMPLEKSOWE SYSTEMY DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
17
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KOMPLEKSOWE SYSTEMY DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
18
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KLEJE DO PŁYTEK CERAMICZNYCH I FUGI ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
19
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KLEJE DO PŁYTEK CERAMICZNYCH I FUGI (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
20
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 TYNKI DEKORACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
21
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 TYNKI DEKORACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
22
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MASY I GŁADZIE SZPACHLOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
23
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MASY I GŁADZIE SZPACHLOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
24
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SILIKONY I PIANKI ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
25
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SILIKONY I PIANKI (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
26
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 FARBY ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
27
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 FARBY (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
28
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 LAKIERY ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
29
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 LAKIERY (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
30
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 IMPREGNATY DO DREWNA ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
31
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 IMPREGNATY DO DREWNA (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
32
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 CEMENT ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
33
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 CEMENT (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
34
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 GOTOWE ZAPRAWY MURARSKIE I TYNKARSKIE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
35
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 GOTOWE ZAPRAWY MURARSKIE I TYNKARSKIE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
36
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POSADZKI SAMOPOZIOMUJĄCE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
37
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POSADZKI SAMOPOZIOMUJĄCE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
38
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA ELEWACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
39
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA ELEWACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
40
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 DRZWI ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
41
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 DRZWI (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
42
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTKI CERAMICZNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
43
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTKI CERAMICZNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
44
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia marka X
45
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
46
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
47
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
48
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ELEMENTY ELEWACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
49
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ELEMENTY ELEWACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
50
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia
51
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
52
KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 (ogólnie) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
53
To marka, która spośród wszystkich marek budowlanych osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka najwyższej jakości (waga 60%) najbardziej znana marka (waga 40%) BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku
54
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
55
BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
56
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku www.asm-poland.com.pl ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ, GDZIE OD 1 LUTEGO BĘDĄ MOGLI PAŃSTWO BEZPŁATNIE ZAPOZNAĆ SIĘ ZE SZCZEGÓŁOWYMI WYNIKAMI BADANIA BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
57
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku www.asm-poland.com.pl Dziękujemy za uwagę BUDOWLANA MARKA ROKU 2006
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.