Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
„Mamo, tato mówię po angielsku”
Szkoła Podstawowa W Babkach Oleckich
2
Cel główny programu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych z terenów wiejskich Gminy Olecko poprzez wzrost udziału dzieci w dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych z zakresu nauki języka angielskiego.
3
Cele szczegółowe: upowszechnienie zajęć pozalekcyjnych poprzez organizację dodatkowych zajęć z zakresu nauki języka angielskiego w ciągu trwania projektu. poprawa dostępu do dodatkowej edukacji z jęz. ang. poprzez organizację dojazdu oraz posiłku dla uczestników projektu w ciągu trwania projektu. wzrost świadomości społeczności lokalnej (rodziców: matek i ojców) na temat korzyści wynikających z dodatkowych zajęć poprzez organizację spotkań z psychologami i pedagogami.
4
Liczba uczniów uczestniczących na zajęcia z klasy II szkoły podstawowej : 13 (5 dziewcząt i 8 chłopców) Liczba grup: 2 Okres realizacji projektu: listopad 2010r. – czerwiec 2012r. Częstotliwość realizacji zajęć: 2 godziny tygodniowo w każdej grupie Ilość godzin przeprowadzonych zajęć: po 78 h w każdej grupie, łącznie 156 godzin
5
W ramach projektu zrealizowano:
dwa spotkania z rodzicami na temat „Korzyści płynących z nauki języka angielskiego” i „Równości płci”, zajęcia z pedagogiem, zajęcia z języka angielskiego, konkurs z języka angielskiego, W czasie realizacji projektu uczniowie korzystali z posiłków.
6
Na zajęciach realizowano następujące zagadnienia:
liczebniki 1 – 50, kolory, jedzenie, zwierzęta, ubranie, pomieszczenia w domu, miejsca w mieście, piosenki, wierszyki, rymowanki owoce i warzywa, środki lokomocji, ulubione zainteresowania
7
Metody pracy z uczniami:
drama, playing, symulacje, metoda projektu, audiowizualna, burza mózgów, dialogi, gry dydaktyczne
8
Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i ich wykorzystywanie podczas zajęć:
pracownia językowa, podręczniki i zeszyty ćwiczeń (Footprints), słowniki językowe, płyty CD, karty obrazkowe, historyjki obrazkowe, tablice magnetyczne, karty magnetyczne, plansze poglądowe, puzzle, gry dydaktyczne, plakaty
9
Wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i ich wykorzystywanie podczas zajęć:
nagrania audio wideo – bajki, piosenki, mapa świata, tablice gramatyczne, kostki obrazkowe, fiszki, bingo angielskie, scrable, układanki, pakiety multimedialne, makatki tematyczne, domino angielskie
10
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
11
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
12
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
13
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
14
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
15
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
16
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
17
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
18
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
19
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
20
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
21
DZIAŁANIA W RAMACH PROJEKTU
22
DZIĘKI PROJEKTOWI „Mamo, tato mówię po angielsku”, uczniowie:
poszerzyli wiedzę o krajach anglojęzycznych, zdobyli umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym, nauczyli się pracować w zespole, pokonali barierę językową i nabrali płynności językowej, zrozumieli znaczenie pojęcia „równość płci”
23
Prowadzący zajęcia: mgr Marta Zalewska
Koordynator szkolny: mgr Mirosław Matusiak
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.