Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDobromił Jasiak Został zmieniony 10 lat temu
1
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
2
Jak myślisz: jak ważne są pierwsze 3 minuty spotkania lub rozmowy z klientem?
3
Ile razy zdarza Ci się pytać: „W czym mogę pomóc?” „Czym mogę służyć?”
4
Odpowiedział Ci już ktoś: „Proszę mi ponosić torbę, a ja zrobię zakupy”?
5
Rozmawiasz setki razy i część z tych rozmów jest na pewno skuteczna
6
Masz swoje techniki, chwyty i sprawdzone teksty
7
Masz sposoby na klientów
8
Czy wszystkie działają tak jak tego oczekujesz?
9
Czy dostajesz maksimum uwagi i koncentracji na tym, co masz do powiedzenia?
10
A co masz?
11
Zadajesz wciągające pytania?
A zadajesz w ogóle pytania?
12
Budujesz w nich obrazy?
13
Kusisz emocjami?
14
Czy raczej wciskasz i zmuszasz do zakupu?
15
A gdy już skłonisz do kupienia, mają do Ciebie pretensje, że ich namówiłeś?
16
Jak ukazać różnice, które skutecznie wpływają na decyzje zakupowe?
17
Jest wielu, którzy mówią „nie” i tylko czekają na to, żeby ich przekonać
18
Potrafisz?
19
A dopasowujesz się do rozmówców o odmiennym temperamencie, typie sensorycznym?
20
lub innej funkcji w procesie decyzji zakupowych?
21
Każdy żąda specjalnego traktowania …
22
… coraz więcej uwagi
23
Jak naprawdę odczytywać, słuchać, mówić, by wpływać na innych?
24
Jak zbijać obiekcje, zastrzeżenia, wątpliwości i wymówki?
25
Jak reagować na stawiane warunki?
26
Jak reagować, gdy klient krzyczy „za drogo”?
27
Masz pewność, że jak zejdziesz z ceny, klient nie będzie naciskał na większą zniżkę?
28
Straszą Cię konkurencją. Wymawiają stałym dostawcą
Straszą Cię konkurencją? Wymawiają stałym dostawcą? Nie chcą od Ciebie żadnych ofert!?
29
Albo reagują tylko na pisemne oferty?
30
I co wtedy?
31
Co powoduje, że klient decyduje się na zakup i jest do niego przekonany pod wpływem słów sprzedawcy?
32
Co trzeba powiedzieć, żeby mało przekonany – zdecydował się na zakup?
33
Myślisz, że trzeba obniżyć cenę?
34
A nawet jeśli - to, czy oczekujesz czegoś w zamian
A nawet jeśli - to, czy oczekujesz czegoś w zamian? Czy bezmyślnie oddajesz
35
Potrafisz rozmawiać nie używając egocentrycznych wstawek, grzecznościowych zwrotów?
36
Przekonaj się, jak to robisz Ty i jak to robią inni na spotkaniu z MISTRZOWSKICH TECHNIK SPRZEDAŻY w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
37
Dostaniesz zbierane przez 23 lata najlepsze wzory tekstów, ripost, reakcji
38
Aż 12 najskuteczniejszych technik zamknięcia, w tym unikalne metody autorskie
39
Przekonaj się jak wiele z nich wykorzystasz w swoim kontakcie z klientem
40
Zainwestuj swój czas
41
Już wiesz, dlaczego warto być na tym spotkaniu?
42
Zadzwoń i skorzystaj z dotacji do tego spotkania
Zadzwoń i skorzystaj z dotacji do tego spotkania! Po co masz płacić całość? Salamon Consulting
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.