Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
OFERTA REKLAMY WIDEO W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
2
O reklamie wideo Reklama wideo w internecie to znacznie więcej możliwości niż tradycyjne kampanie displayowe. Połączenie dźwięku, obrazu zwiększa możliwości kreacyjne i robi duże wrażenie na odbiorcach. Reklama wideo może być umieszczana w triple- i double billbordach, rectanglach czy formatach layerowych.
3
Pozytywne efekty reklamy wideo
Reklama video jest zdecydowanie bardziej zauważalna reklamy wideo nie są postrzegane jako reklamę inwazyjną (wg standardów reklamy display IAB Polska dźwięk jest domyślnie wyłączony) duże możliwości tworzenia kreacji wideo za pomocą obrazu i dźwięku reklamy wideo są lepiej zapamiętywane niż reklamy display, reklamy wideo sieci komórkowych zapamiętuje 48% internautów, reklamy samochodów 57%, usług finansowych - 54% (badanie Gemius S.A. z 2007 r. na zlecenie Value Media) reklama wideo online wspiera kampanię przeprowadzaną w telewizji
4
Dostępne formaty reklamowe
Video Double Billboard Double billboard z elementami wideo umożliwiający użytkownikowi uruchomienie reklamy wideo w trybie pełnoekranowym. Reklama wideo umieszczona w double billboardzie o formacie 750 x 200 pikseli. przykład: Video Triple Billboard Triple billboard z elementami wideo umożliwiający użytkownikowi uruchomienie reklamy wideo w trybie pełnoekranowym. Reklama wideo umieszczona w triple billboardzie o formacie 750 x 300 pikseli. przykład: Video Rectangle Medium rectangle z elementami wideo. Reklama wideo umieszczona w rectanglu o formacie 300 x 250 pikseli. przykład: Video Mega Rectangle Mega rectangle z elementami wideo. Reklama wideo umieszczona w rectanglu o formacie 480 x 360 pikseli. Format dostępny tylko na wybranych serwisach www. przykład:
5
Przykład: Video Triple billboard
Video Triple billboard w stanie spoczynku na stronie składa się z kontenera wideo i części ze skórką o następujących rozmiarach.
6
Przykład: Video Triple billboard
Video Triple billboard w stanie ekspandowanym na pełny ekran składa się z kontenera wideo i części ze skórką o następujących wymiarach.
7
Video – możliwości targetowania
Możliwości targetowania kampanii video wg: Dni tygodnia i godzin Państw, województw, miast IP użytkowników Domen Rodzaju przeglądarek Systemów operacyjnych Słów kluczowych Rozdzielczości ekranu URL 7
8
Wydatki na reklamę wideo w Polsce
Od 2009 do 2010 zanotowano 155% wzrost wydatków na reklamę wideo
9
Ceny już od 14 zł / CPM Ceny już od 14 zł / CPM Cennik Capping
ilość odsłon Double billboard 750x200 Triple billboard 750x300 Rectangle 300x250 Mega Rectangle 480x (reklama niestandardowa dostępna na wybranych serwisach) CPM Cena pakietu 1xUU 24 zł zł 31 zł zł 27 zł zł 22 zł zł 29 zł zł zł 20 zł zł 26 zł zł zł 3xUU 18 zł zł 23 zł zł zł 16 zł zł 21 zł zł zł 14 zł zł zł zł
10
Evolution Media Net Sp. z o.o.
Al. Armii Ludowej 26 Warszawa
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.