Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
Muzeum Mediów Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
3
Definicja Środki masowego przekazu (mass media, publikatory) – środki społecznego komunikowania o szerokim zasięgu, czyli prasa, radio, telewizja, Internet, a w szerszym znaczeniu także książka, film, plakat, kino. Środki masowego przekazu to element kultury masowej.
4
Nowe media to ogólne określenie wielu różnych form komunikacji elektronicznej, które są możliwe dzięki użyciu technologii komputerowej, telewizji cyfrowej i przede wszystkim Internetu. Termin jest odniesieniem do "starych" form medialnych, takich jak drukowanie gazet i czasopism, będących statyczną reprezentacją tekstu i grafiki.
5
Cele Zaprezentowanie uczniom różnych sposobów przekazu masowego na przestrzeni lat. Ukazanie historii najważniejszych działów mediów. Przedstawienie eksponatów należących do każdego działu.
6
Pan Dyrektor Domański świetnie się z nami bawił.
7
Nasz kolega także zaprezentował jeden z działów mediów – AKCESORIA.
9
Jednym z pierwszych sposobów przekazu mass mediów były gazety.
11
W1880 roku została uruchomiona pierwsza na świecie budka telefoniczna (w USA). W budce tej znajdował się kasjer, który pobierał opłaty za przeprowadzone połączenie.
12
Szwedzki telefon z 1896 roku
13
Radio – dziedzina techniki zajmująca się przekazywaniem informacji na odległość za pomocą fal elektromagnetycznych.
14
Radio kiedyś a dziś
15
Pierwsze komercyjne telewizory powstały w roku 1928.
16
Nawet Fred Flinston lubił oglądać telewizję.
17
Ten dział najbardziej zainteresował maniaków komputerowych.
19
KONIEC
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.