Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Spis treści Spis treści 2

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Spis treści Spis treści 2"— Zapis prezentacji:

1

2 Spis treści Spis treści 2
J.W. Construction – największy deweloper w czasach kryzysu w Europie Środkowo-Wschodniej 3 Istotne wydarzenia w I Q 2012 roku 4 Liczby spółki w I Q 2012 roku 5 Sprzedaż mieszkań w I Q 2012 vs I Q 2011 6 Wyniki finansowe w I Q 2012 7-8 Realizacja zysku brutto ze sprzedaży w I Q 2012 roku 9 Lokale będące w ofercie do rozpoznania w wyniku w kolejnych kwartałach 10 Realizowana strategia 11 Dywersyfikacja nieruchomości ze względu na segment rynku, prestiż oraz lokalizację 12 Powierzchnie komercyjne - systematyczny wzrost wartości aktywów spółki 13 Innowacyjny projekt Villa Campina 14 Inwestycje realizowane w I Q 2012 roku – powierzchnie mieszkaniowe 15 Inwestycje mieszkaniowe – planowane do uruchomienia 16 Polityka sprzedażowa Spółki w 2012 roku 17-18 2 2

3 J. W. Construction największy deweloper w czasach kryzysu w Europie Środkowo-Wschodniej
Magazyn CIJ ogłosił ranking 50 deweloperów Centralnej i Wschodniej Europy, którzy najlepiej radzili sobie ze spowolnieniem w latach J.W. Construction uplasowało się na pierwszym miejscu z liczbą mieszkań oddanych do użytku w czasie kryzysu. źródło: CIJ, Volume 18 | Issue 4 | April 2012 3

4 Istotne wydarzenia w I Q 2012 roku
Pozyskanie kredytów inwestycyjnych o wartości ok 50 mln zł na częściowe sfinansowanie realizacji inwestycji mieszkaniowej w Poznaniu oraz warszawskiego osiedla przy ul. Lewandów ; Prace przygotowawcze do otwarcia kompleksu hotelowo – konferencyjnego Czarny Potok w Krynicy Zdrój; Wejście w finalny etap realizacji inwestycji ekskluzywnego pensjonatu w Sopocie; Kontynuacja rozmów w sprawie zakupu nieruchomości przy ul. Kasprzaka (finalizacja transakcji w kwietniu). Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oczyszczalni ścieków w Ożarowie Mazowieckim; 4 4

5 Liczby spółki w I Q 2012 roku Wartość kredytów przyznanych na realizację projektów inwestycyjnych Mieszkań sprzedanych klientom, w tym 22 lokale z inwestycji OXYGEN realizowanej przez Spółkę J. W. Construction S.A. Realizowane inwestycje komercyjne, w tym: biurowiec Hanza Tower – Szczecin; - hotel Stara Dana- Szczecin hotel Czarny Potok – Krynica Zdrój luksusowy pensjonat - Sopot Inwestycje planowane do uruchomienia w 2012 roku: Gdynia ul. Powstania Wielkopolskiego – pozwolenie na budowę Gdynia ul. Sochaczewska Poznań ul. Jaroczyńskiego – pozwolenie na budowę ok 50 mln 206 3 6 Realizowanych inwestycji mieszkaniowych 4 Dopisać ile planowanych do uruchomienia w 2012 5 5

6 Sprzedaż mieszkań w I Q 2012 vs I Q 2011
J.W. Construction Holding S.A. w I Q 2012 roku sprzedało 206 lokali* W przygotowaniu kolejne inwestycje planowane do uruchomienia sprzedaży * Dane dotyczące sprzedaży zawierają sprzedaż inwestycji „Oxygen” (22 lokale) 6 6

7 Przychody ze sprzedaży [mln zł] Marża brutto ze sprzedaży [%]
Wyniki finansowe w I Q 2012 Przychody ze sprzedaży [mln zł] Marża brutto ze sprzedaży [%] 62,98% 2,62 p.p Spadek przychodów ze sprzedaży w I Q 2012 r. o 62,98% stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Spadek marży brutto ze sprzedaży w I Q 2012 r. o 2,62 p.p. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. 7 7

8 Zysk z działalności operacyjnej [mln zł]
Wyniki finansowe w I Q 2012 Zysk z działalności operacyjnej [mln zł] Zysk netto [mln zł] 65,19% 87,05% Spadek zysku z działalności operacyjnej w I Q 2012 r. o 65,19% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Spadek zysku netto za I Q 2012 r. o 87,05% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego 8 8

9 Realizacja zysku brutto ze sprzedaży w I Q 2012
Poziom wypracowanego zysku brutto ze sprzedaży w I kwartale 2012 roku to 12,99 mln zł. Udział procentowy projektów deweloperskich rozpoznanych w zysku ze sprzedaży: Lokale rozpoznane w wyniku za I Q 2012 vs I Q 2011: 9 9

10 Lokale będące w ofercie do rozpoznania w wyniku w kolejnych kwartałach
* w sztukach 10 10

11 Realizowana strategia
11

12 Dywersyfikacja nieruchomości ze względu na segment rynku, prestiż oraz lokalizację
SEGMENT KOMERCYJNY SEGMENT MIESZKANIOWY J.W. CONSTRUCTION HOLDING S.A. Zegrze Stryków Cieszyn Tarnowo 2* i 3* Sieć hoteli 500 Łódź 1.Centrum I i II 2.Górczewska Park 3.Osiedle Światowida 4.Lewandów Park 5.Zielona Dolina 6.Os. Bursztynowe 7.Słoneczny Park Hotele 4* i 5* 1. Czarny Potok 2. Jw. - luxlux 3. Stara Dana Krynica Zdrój Sopot Szczecin Warszawa Ożarów Maz Popularny Mieszkania Warszawa OXYGEN Apartamenty Hanza Tower Szczecin Biurowce Klasa A Jerozolimskie Point Warszawa Ożarów Maz. Villa Campina Ekskluzywne Domy prestiż lokalizacja 12

13 Powierzchnie komercyjne systematyczny wzrost wartości aktywów spółki
Budujemy wartość dla akcjonariuszy poprzez dywersyfikację źródeł przychodów, co wpływa na systematyczny wzrost wartości aktywów spółki. PU 4 979 m2 m2 4 157 m2 m2 2 852 m2 Stara Dana - projekt hotelowy 4* Hanza Tower – projekt biurowo - usługowy Jerozolimskie Point – projekt biurowy Czarny Potok – projekt hotelowy 4* z 5* kompleksem SPA&Wellness Luksusowy pensjonat - Sopot Docelowa szacunkowa wartość obiektów to 600 ml zł. 13 13

14 Innowacyjny projekt Villa Campina
Villa Campina to pierwsze w Polsce prestiżowe osiedle domów jednorodzinnych oparte na amerykańskiej koncepcji ShowCase House. Jej założeniem jest prezentacja 12 gotowych do zamieszkania domów, zróżnicowanych pod względem architektury i wyposażenia wnętrz. Koncepcja ShowCase House Jako pierwsi w Polsce proponujemy prestiżowe osiedle domów jednorodzinnych, które kształtują sami mieszkańcy poprzez wybór działek i projektów domów. Spośród ekspozycji 12 typów domów pokazowych, klient może wybrać preferowany projekt i powierzyć deweloperowi jego realizację oraz wszystkie formalności z tym związane. Liczby Ilość działek niezabudowanych: 194 Całkowita powierzchnia działek niezabudowanych: m2 Szacunkowa wartość uzbrojonych działek: 123 mln zł Gotowe domy pokazowe: 12 (wartość 19 mln zł) Powierzchnie działek: 719 m² do m² Powierzchnie domów: 116 m² do 193 m² Odległość od Warszawy: ok. 8 km Odległość od Parku Kampinoskiego: 5 km Odległość od Ożarowa: 5 km 14 14

15 Inwestycje realizowane w I Q 2012 – powierzchnie mieszkaniowe
Liczba lokali „Zielona Dolina I” ul. Zdziarska „Słoneczny Park” „Osiedle Centrum II” Łódź „Osiedle Lewandów I” – bud. 3-6 „Osiedle Światowida” 12 domów w Ożarowie PUM 15 15

16 Inwestycje w Warszawie i okolicy Inwestycje poza Warszawą
Inwestycje mieszkaniowe – planowane do uruchomienia W ciągu najbliższych 2 lat Spółka planuje wprowadzenie do oferty ok lokali z posiadanego banku gruntów, z czego 26% powstanie poza Warszawą Inwestycje w Warszawie i okolicy Inwestycje poza Warszawą Inwestycja Liczba mieszkań PUM Warszawa, ul. Kasprzaka 3 000 m2 Warszawa, Zielona Dolina II 853 m2 Warszawa, ul. Berensona 259 m2 Warszawa, ul. Antoniewska 255 m2 Warszawa, Aluzyjna II 147 6 985 m2 Warszawa, ul. Odkryta II 82 4 158 m2 Warszawa, ul. Zdziarska III 52 2 256 m2 Warszawa, ul. Aluzyjna I 40 2 011 m2 Ożarów Mazowiecki (domy) 50 7 500 m2 Warszawa, ul. Lewandów (domy ) 16 2 510 m2 Razem: 4 754 m2 Inwestycja Liczba mieszkań PUM Katowice, ul. Tysiąclecia 585 m2 Gdynia, ul. Spokojna 440 m2 Katowice, ul. Bałtycka 256 m2 Poznań, ul. Jaroczyńskiego 183 9 423 m2 Łódź, ul Tymienieckiego III 106 5 165 m2 Gdynia, ul. Sochaczewska 55 3 400 m2 Gdynia, ul. Powstania Wielkopolskiego 52 3 200 m2 Razem : 1 677 m2 * Kolorem zielonym oznaczono inwestycje planowane do uruchomienia w 2012 roku 16 16

17 Polityka sprzedażowa Spółki w 2012 roku
Atrakcyjna oferta mieszkaniowa, w tym mieszkania wykończone pod klucz oraz wykończone pod klucz z pełnym wyposażeniem Programy wykończenia wnętrz dla Klientów – Silver, Gold, Platinum Realizacja programu „Zamieszkaj – potem kup” na inwestycji Lewandów Park Profesjonalne, bezpłatne doradztwo kredytowe Wieloletnia współpraca z bankami – najlepsza oferta kredytów na rynku kredytów hipotecznych wyłącznie dla Klientów Spółki Oferta różnorodnych programów finansowania zakupu inwestycji Atrakcyjna oferta mieszkań spełniających kryteria rządowego programu „Rodzina na Swoim” Indywidualne podejście do każdego Klienta – możliwość negocjacji cen w zależności od wysokości i harmonogramu wpłat 17 17

18 Polityka sprzedażowa Spółki w 2012 roku
Pakiety na specjalnych warunkach dedykowanych pracownikom instytucji współpracujących z J.W. Construction Holding S.A. Prowadzenie strategicznych działań marketingowych we wszystkich obszarach komunikacji z Klientami Konkurs ofert składanych przez Klientów Oferta specjalna dla Klientów przy okazji udziału Spółki w targach mieszkań oraz organizacji dni otwartych osiedli Stałe monitorowanie rynku nieruchomości 18 18

19 RELACJE INWESTORSKIE: Małgorzata Szwarc-Sroka
Dyrektor Pionu Ekonomicznego i Dyrektor Biura ds. Relacji Inwestorskich J.W. Construction Holding S.A. Członek Zarządu J.W. Construction S.A. tel.: .: 19 19


Pobierz ppt "Spis treści Spis treści 2"

Podobne prezentacje


Reklamy Google