Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”"— Zapis prezentacji:

1 Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”
FUNDACJA ITAKA Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”

2 Spis treści Wstęp Strategia kampanii Podsumowanie Cele Wizja
Narzędzia realizacji Podsumowanie

3 Nastolatki na gigancie
chęć przeżycia wielkiej przygody poważne problemy w domu rodzinnym niepowodzenia w szkole lęk przed karą za niewłaściwe zachowanie poczucie samotności i wyobcowania

4 Fundacja działając w Polsce
Misja fundacji Fundacja działając w Polsce od 1999 roku zajmuje się kompleksowym problemem zaginięć, niosąc pomoc osobom zaginionym i ich rodzinom, nagłaśniając ten problem wśród społeczności.

5 Działania kampanii MEDIA RELATIONS EVENTY KAMPANIA BILLBOARDOWA
STRONA INTERNETOWA KAMPANIA EDUKACYJNA KAMPANIA BILLBOARDOWA EVENTY MEDIA RELATIONS Działania kampanii

6 Cele strategii zapobieganie i zmniejszenie liczby ucieczek nastolatków
promocja telefonu rozbudowa strony nieuciekaj.pl poszerzenie form komunikacji w Internecie włączenie młodzieży w prowadzone akcje wzbudzenie zaufania oraz wiarygodności zwrócenie uwagi mediów

7 Strategia działania pozytywny przekaz współdziałanie
zrozumienie i pomoc zainteresowanie interaktywność nowoczesność

8 działania w Internecie inne formy komunikacji
Narzędzia realizacji Narzędzia realizacji działania w Internecie zaginieni.pl nieuciekaj.pl inne formy komunikacji cykliczne wydarzenie

9 ZAGINIENI.PL AKCJE PROFILAKTYCZE

10 REDISIGN

11 Myślisz o ucieczce? fałszywi przyjaciele brak domu
możliwość poszukiwań przez policję uzależnienia konflikty z prawem

12 FORUM

13 Działania w Internecie
FACEBOOK INNE PORTALE NASZA-KLASA PORTALE MŁODZIEŻOWE BLOGI

14 KONCERT NIE UCIEKAJ honorowy ambasador występy osób z ’talent shows’
portrety osób zaginionych namiot Itaki płomyk nadziei

15 RELACJA Z KONCERTU

16 Summary Problems Goals Implementation

17 Thank you for your attention


Pobierz ppt "Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google