Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJudyta Mojsa Został zmieniony 10 lat temu
1
Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”
FUNDACJA ITAKA Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”
2
Spis treści Wstęp Strategia kampanii Podsumowanie Cele Wizja
Narzędzia realizacji Podsumowanie
3
Nastolatki na gigancie
chęć przeżycia wielkiej przygody poważne problemy w domu rodzinnym niepowodzenia w szkole lęk przed karą za niewłaściwe zachowanie poczucie samotności i wyobcowania
4
Fundacja działając w Polsce
Misja fundacji Fundacja działając w Polsce od 1999 roku zajmuje się kompleksowym problemem zaginięć, niosąc pomoc osobom zaginionym i ich rodzinom, nagłaśniając ten problem wśród społeczności.
5
Działania kampanii MEDIA RELATIONS EVENTY KAMPANIA BILLBOARDOWA
STRONA INTERNETOWA KAMPANIA EDUKACYJNA KAMPANIA BILLBOARDOWA EVENTY MEDIA RELATIONS Działania kampanii
6
Cele strategii zapobieganie i zmniejszenie liczby ucieczek nastolatków
promocja telefonu rozbudowa strony nieuciekaj.pl poszerzenie form komunikacji w Internecie włączenie młodzieży w prowadzone akcje wzbudzenie zaufania oraz wiarygodności zwrócenie uwagi mediów
7
Strategia działania pozytywny przekaz współdziałanie
zrozumienie i pomoc zainteresowanie interaktywność nowoczesność
8
działania w Internecie inne formy komunikacji
Narzędzia realizacji Narzędzia realizacji działania w Internecie zaginieni.pl nieuciekaj.pl inne formy komunikacji cykliczne wydarzenie
9
ZAGINIENI.PL AKCJE PROFILAKTYCZE
10
REDISIGN
11
Myślisz o ucieczce? fałszywi przyjaciele brak domu
możliwość poszukiwań przez policję uzależnienia konflikty z prawem
12
FORUM
13
Działania w Internecie
FACEBOOK INNE PORTALE NASZA-KLASA PORTALE MŁODZIEŻOWE BLOGI
14
KONCERT NIE UCIEKAJ honorowy ambasador występy osób z ’talent shows’
portrety osób zaginionych namiot Itaki płomyk nadziei
15
RELACJA Z KONCERTU
16
Summary Problems Goals Implementation
17
Thank you for your attention
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.