Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Zostań detektywem reklamy
Patrycja Chlubek Patrycja Domoradzka Madlena Wojdała Maja Mazurek Sylwia Gallas Agnieszka Sojka Radosław Czerwiński
2
Informacje małym drukiem
5
Różnice pomiędzy produktem reklamowanym a sprzedawanym
6
Gwiazdy ekranu reklamujące produkty
9
Różnice cen między reklamą a sklepem
Świat bez VAT - cenowe oszustwa w trakcie promocji w Media Markt Sieć supermarketów Media Markt sprzedających sprzęt RTV/AGD w Szczecinie podczas długiego weekendu wprowadziła promocję obniżającą cenę produktów o stawkę VAT czyli 22 proc., ale... wcześniej cenę podniosła - informuje użytkownik serwisu Alert24.pl. Promocję wprowadzono 2 maja. Użytkownik Alert24.pl, chcąc kupić aparat fotograficzny, na kilka dni przed wprowadzeniem promocji, udał się do Media Markt, by sprawdzić asortyment sklepu. Wybrał trzy modele aparatów, spisał ich ceny i obliczył, ile by go kosztowały po 22-procentowej przecenie. Zdziwił się jednak, gdy okazało się, że ceny wybranych przez niego aparatów były wyższe od tych, które zapisał...
12
UPC W reklamie jest informacja, że telewizję można mieć za 39 zł, ale brakuje doprecyzowania, że tak niski abonament dostajesz kupując od razu też internet i telefon stacjonarny: Bo inaczej płacisz o wiele więcej.
14
Od nadmiaru głowa nie boli czy aby na pewno ?
W prawie wszystkich reklamach telewizyjnych, radiowych i gazetowych, spotykamy się ze zdaniem: „Liczba produktów ograniczona.” Działa ono jak lep na muchy. Ludzie szaleją aby zdobyć akurat ten produkt bo jest lepszy niż inne, jest tańszy i atrakcyjniejszy. Prawda jest taka że lubimy ograniczone możliwości. Gdy pozostawia się nam wolny wybór i nadmierną ilość produktów zaczynamy się gubić, zastanawiać który wybrać i co będzie dla nas lepsze.
15
Dziękujemy za uwagę Źródła : Goole.pl /garfika, youtube.com, gazetki reklamowe, demotywatory.pl, własna głowa.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.