Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Adexon 2013 Nowa firma, doświadczeni ludzie
2
Adexon to nowoczesna sieć reklamowa RTB.
Kim jesteśmy? Adexon to nowoczesna sieć reklamowa RTB.
3
Doświadczony zespół Adam Dyba CEO Marcin Woźniak Partner
założyciel sieci reklamowej IDMnet twórca sieci Afilo.pl (performance marketing) twórca AdAction (reklama w grach i wokół gier) 15 lat doświadczenia w reklamie internetowej Marcin Woźniak Partner założyciel sieci reklamowej ARBOmedia i wielu brandów w ramach grupy ARBO 15 lat doświadczenia w reklamie internetowej
4
Doświadczony zespół Klaudia Damszel Head of Direct Sales
Dyrektor sprzedaży bezpośredniej działu kampanii Goldbach Interactive ARBOmedia New Business Manager Łukasz Skawiński Head of Agency Sales Dyrektor sprzedaży agencyjnej w IDMnet Head of sales AdProfile IDMnet Head of Behavia.pl ARBOmedia Maryna Matarewicz Head of Affiliate Zastępca kierownika działu witryn IDMnet Manager działu witryn ARBOmedia Michał Starzyk Head of Traffic SEM/SEO Afilo (IDMnet) SEM/SEO LogicSearch (ARBOmedia) Traffic manager ARBOmedia
5
Dlaczego teraz? Świat reklamy internetowej stoi u progu dużych zmian- my mamy na to pomysł. Zmierzch modelu tradycyjnej sieci reklamowej. Teraz jest czas. Budujemy nowoczesną sieć reklamową.
6
Trendy na rynku reklamy internetowej
Zmiana sposobu kupowania emisji reklam Powierzchnia Miejsce emisji Użytkownicy Profile behawioralne
7
Trendy na rynku reklamy internetowej
Automatyzacja procesów zakupu Agency Trading Desks Ad Exchanges Ad Networks RTB DSP’s Automated Trading Desks
8
Świat się zmienia
9
Pomysł na nowoczesną sieć
Sprzedaż dedykowana Sprzedaż bezpośrednia, performance, pakiety audience RTB Afiliacje, inne adexchange, Google AdWords, zasięgi RON eCPM
10
Zapewniamy wydawcom Sprzedaż reklam Sprzedajemy powierzchnię reklamową na witrynach w sieci do agencji polskich i zagranicznych oraz do klientów bezpośrednich. Technologia adserwerowa i RTB do serwowania reklam w modelu tradycyjnym, a także w RTB wraz ze wsparciem technicznym do implementacji kodów. Audience targeting technologie pozwalające sprzedawać powierzchnię drożej, z wykorzystaniem danych o użytkownikach. Przejrzystość i wygoda współpracy Adexon oferuje właścicielom witryn kompleksową obsługę i profesjonalną sprzedaż powierzchni reklamowej na ich serwisach, wraz z optymalizacją emisji reklam z wielu źródeł w celu maksymalizacji przychodów.
11
Oferta dla wydawców Więcej możliwości Więcej klientów Więcej pieniędzy
adserwer tradycyjny sprzedaż reklam w modelu RTB Więcej klientów wiele źródeł popytu podłączone automatycznie Więcej pieniędzy maksymalizacja przychodów z wielu źródeł Dodanie danych o użytkownikach podnosi cenę emisji Mniej pracy przy analizach system optymalizacji i raportowania oszczędza dużo czasu
12
Sprzedaż bezpośred-nia RTB, stały CPM, Revenue Share, CPC, CPL, CPA
Jak to działa? Sieć X Sieć performan-ce DSP1 DSP2 Agency trading desk Sprzedaż bezpośred-nia CPM 1,3 CPM 1,2 CPM 0,95 CPM 0,85 CPM 1,05 CPM 2,05 Dane wydawcy Dane 3rd party RTB, stały CPM, Revenue Share, CPC, CPL, CPA Audience targeting Retargeting CPM 2,05
13
Więcej możliwości – RTB i emisja standardowa
Wszystkie funkcje standardowego adserwera Capping Targetowanie (dayparting) Geotargetowanie Audience targeting RTB Optymalizacja Wiele źródeł przychodów Kontrola emisji Kontrola reklam i reklamodawców Platforma Improve Digital optymalizuje przychody Wydawcy z wielu źródeł i wybiera najlepszą ofertę spośród dostępnych. Jednocześnie Adexon prowadzi klasyczną sprzedaż sieciową (agencyjną i bezpośrednią) poprzez tę platformę.
14
Więcej klientów – wiele źródeł popytu
Platformy DSP Agency Trading Desk Trading Desk Audience / retargeting agencies Sieci performance
15
Więcej pieniędzy – optymalizacja, audience
direct direct eCPM eCPM Audience RTB network puste network powierzchnia powierzchnia tradycyjna sieć reklamowa Więcej pieniędzy z niesprzedanych odsłon Zabezpieczona sprzedaż bezpośrednia (wysokie CPM) Przezroczystość współpracy
16
Bezpieczeństwo i kontrola
Kontrola reklam Eliminacja reklam niezgodnych z polityką wydawcy Lepsze dopasowanie treści do użytkowników dzięki szerokiemu dostępowi do danych Kontrola reklamodawców Eliminacja konkurencji Kontrola nad reklamodawcami Kontrola nad cenami emisji dla reklamodawców
17
Organizacja sprzedaży Adexon
Dział agencyjny Agencje sieciowe, agencje średnie, agencje SEM Dział bezpośredni Klienci duzi i MSP Dział Trading Współpraca z sieciami performance i retargetującymi (polskie i zagraniczne) Zakup automatyczny Możliwość samodzielnego zakupu kampanii przez stronę WWW
18
Przejrzystość i wygoda
dostęp do systemu raportowania kontrola zleceń i kampanii w jednym miejscu dedykowane osoby do kontaktu pomoc w tworzeniu oferty reklamowej i ustalaniu cen minimalnych automatyzacja sprzedaży oszczędza czas Wydawcy - możliwość skoncentrowania się na budowaniu oglądalności i contentu witryn
19
Nasi klienci
20
Dlaczego warto? Doświadczenie w tworzeniu sieci reklamowych (ARBO i IDMnet). Zaawansowana technologia Improve Digital to wiodąca europejska technologia SSP i Adexchange. Jest gwarancją dobrej monetyzacji powierzchni w modelach RTB. Podłączenie do dużej liczby kupujących Od momentu instalacji kodów reklamodawcy mogą licytować emisję reklam na powierzchni wydawcy. Maksymalizacja przychodów Optymalizacja reklam z wielu źródeł (reklamodawcy). Automatyzacja procesów Automatyczna optymalizacja zwiększa przychody i redukuje czas poświęcany na analitykę.
21
Wybór partnerów kupujących
Jak zacząć? Oferta i negocjacje Umowa Instalacja kodów Wybór partnerów kupujących Ustalenie stawek Min. CPM Sprzedaż Stały kontakt z Wydawcą Optymalizacja
22
Doświadczenie i zaangażowanie
Dziękujemy za uwagę Doświadczenie i zaangażowanie Maryna Matarewicz Head of Affiliate tel. (22) Wiertnicza 141 Warszawa
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.