Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH................................................. WARSZAWA, 16.11.2010 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH................................................. WARSZAWA, 16.11.2010 r."— Zapis prezentacji:

1 Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH................................................. WARSZAWA, 16.11.2010 r.

2 Tradycją świąteczną jest obdarowywanie bliskich prezentami. Okazuje się, że ponad 76 % z nas kupuje prezenty i nie wyobraża sobie Bożego Narodzenia bez podarków pod choinką oraz świętowania przy wigilijnym stole. Niestety nie każdy może zasiąść wraz z rodziną przy wigilijnej wieczerzy. Są bowiem dzieci, które na co dzień borykają się z poważnymi chorobami lub po prostu nie mają swoich domów. Dzięki INTERIA.PL możesz zostać dobroczyńcą biorąc udział w naszej akcji WYKLIKAJ UŚMIECH.

3 Obecność na wizerunkowej charytatywnej kreacji w niedostępnym do tej pory modelu emisji na Stronie Głównej INTERIA.PL. Kwota, którą uzyskamy za reklamę, w całości zostanie przekazana na cel charytatywny.

4 Polska Akcja Humanitarna Warszawa – Akcja Pajacyk Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci z Chorobą Nowotworową Koliber - Kraków Stowarzyszenie "Sos Wioski Dziecięce W Polsce" Warszawa Mam Marzenie Kraków Fundacja Na Rzecz Dzieci Z Chorobą Nowotworową Wyspy Szczęśliwe Kraków *Główny partner będzie miał możliwość wyboru fundacji, której zostaną przekazane pieniądze z całej akcji.

5 Start akcji 17.11.2010 Start kampanii promującej akcję 15.12.2010 Deadline dla zgłoszeń 20.12.2010 Finał akcji 24.12.2010 Przyjmowanie deklaracji chęci udziału w akcji charytatywnej bezpośrednio u handlowca INTERIA.PL. Wsparcie w portalu: Artykuły redakcyjne zajawiane na Stronie Głównej Portalu Emisja ROS 5 mln: Double Billboard Wsparcie poza portalem: Mediarun, Wirtualne Media, Newsletter, Goldenline, Facebook, PR Wsparcie w portalu: Artykuły redakcyjne zajawiane na Stronie Głównej Portalu Emisja ROS 5 mln: Double Billboard Wsparcie poza portalem: Mediarun, Wirtualne Media, Newsletter, Goldenline, Facebook, PR Ostateczny termin przyjmowania deklaracji do godziny 17:00. Emisja charytatywnej kreacji na Stronie Głównej Portalu. Relacja video z przekazania czeku, podziękowania dla partnerów zajawiane w module Warto zobaczyć na Stronie Głównej Portalu. Emisja charytatywnej kreacji na Stronie Głównej Portalu. Relacja video z przekazania czeku, podziękowania dla partnerów zajawiane w module Warto zobaczyć na Stronie Głównej Portalu.

6 Logo partnera na głównym planie charytatywnej kreacji – Kieruje do strony partnera. Wysyłka e-mailingu informującego o akcji z logotypem głównego partnera do 200 000 kont. Cena pakietu: 40 000,00 Net Net* Pakiet Świętego Mikołaja Logotypy umieszczone po obu stronach Strony Głównej Portalu, kierujące do stron partnerów. Cena jednego logotypu: 5 000,00 Net Net* O umiejscowieniu logotypu decyduje kolejność zgłoszeń. Pakiet Śnieżynki *Podana cena jest ceną net net. Od podanej ceny nie przysługuje rabat.

7

8 Odwiedzana miesięcznie przez ponad 11 051 000* Realnych Użytkowników Miesięczna liczba odsłon stron grupy: 1 158 000 000* *Źródło: Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2010 INTERIA.PL to jeden z trzech najpopularniejszych portali w polskim Internecie Zasięg grupy wśród internautów: 61,91%*

9 ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY


Pobierz ppt "Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH................................................. WARSZAWA, 16.11.2010 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google