Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Konkurs „Najlepszy marketing 2013”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Konkurs „Najlepszy marketing 2013”"— Zapis prezentacji:

1

2 Konkurs „Najlepszy marketing 2013”
Kategoria „Najlepsza kampania wizerunkowa”

3 Zespół marketingu Banku Spółdzielczego w Koronowie
Kampania wizerunkowa, którą prezentujemy dotyczyła obchodów 120-lecia Banku Spółdzielczego w Koronowie.

4 Kampania wizerunkowa Zasady kampanii Kreacja Przebieg kampanii Efekty

5 I. Zasady kampanii Hasło: Jesteśmy z Wami już 120 lat!
Czas trwania kampanii: 15 maja 2012r. – 14 czerwca 2013r. Zarys kampanii: Stworzona przez nas kampania dotyczyła obchodów 120-lecia Banku Spółdzielczego Koronowie. Nasz Bank ma ponad 120-letnią tradycję, jednak jego najstarsze placówki liczą nawet 140 lat. Postanowiliśmy więc nie zostawić tego faktu bez echa i uczcić przypadające w tym czasie rocznice najstarszych naszych Oddziałów. Z tej okazji odbył się cykl 10 uroczystości, w których udział wzięło szerokie grono zarówno Klientów Banku, jak i mieszkańców z terenu jego funkcjonowania. Obchodom 120-lecia podporządkowaliśmy całą naszą działalność w 2012 roku. Stworzone zostało logo z hasłem kampanii – widniało na każdej ulotce i plakacie produktowym; stworzyliśmy także grafikę, która widniała na zaproszeniach, prezentacjach, banerach, listach gratulacyjnych i na witrynach naszych placówek.

6 Plakat z logo – Kredyt Jubileuszowy
II. Kreacja Plakat z logo – Kredyt Jubileuszowy Zaproszenie Banery / witryny

7 II. Kreacja Folder Mapa wykonany jako pamiątkowy upominek z okazji 120-lecia Banku.

8 III. Przebieg kampanii Inauguracja roku 120-lecia Banku Inauguracja roku 120-lecie Banku Spółdzielczego w Koronowie odbyła się podczas Zebrania Przedstawicieli. Przedstawiliśmy tam harmonogram wszystkich planowanych uroczystości oraz zaprosiliśmy do wspólnego świętowania.

9 III. Przebieg kampanii Kredyt Jubileuszowy – świętuj z nami 120 urodziny W dniu inauguracji 120-lecia Banku ruszyliśmy z kampanią „Kredytu jubileuszowego”. Była ona prowadzona we wszystkich mediach regionalnych na terenie funkcjonowania naszego Banku.

10 III. Przebieg kampanii 15-lecie Oddziału w Kamieniu Krajeńskim Wraz z 15-leciem Oddziału w Kamieniu Krajeńskim reaktywowaliśmy przedwojenną strzelnicę.

11 III. Przebieg kampanii 140-lecie Oddziału w Brusach W Brusach powitaliśmy lato paradą motocykli i samochodów terenowych. Można było też zobaczyć pokaz paralotni. Odbyły się też koncerty rockowe.

12 III. Przebieg kampanii 105-lecie Oddziału w Gostycynie Podczas 105-lecia w Gostycynie wystąpiła m.in. grupa tancerzy z You Can Dance. Dodatkową atrakcją był pokaz zabytkowych pojazdów. Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Koronowie Alicja Huczyńska wręczająca nagrodę za najpiękniejszy zabytkowy samochód

13 III. Przebieg kampanii 135-lecie Oddziału w Lubiewie W Lubiewie świętowaliśmy na dziedzińcu klasztoru w Bysławiu. W ten dzień miał miejsce finał EURO 2012 – takich kibiców jak my nie mogło zabraknąć przed ekranem.

14 III. Przebieg kampanii 120-lecie Oddziału w Koronowie W Koronowie nad Zalewem Koronowskim rozbrzmiały arie operowe znanych solistów z Bydgoszczy i Gdańska. Z okazji 120-lecia Oddziału w Koronowie wypuściliśmy 120 lampionów szczęścia.

15 III. Przebieg kampanii Festyn Spółdzielczy Rok 2012 był rokiem spółdzielczości. Z tej okazji wspólnie z koronowskimi spółdzielniami zorganizowaliśmy Festyn Spółdzielczy, na którym wystąpił m.in. Tadeusz Drozda.

16 III. Przebieg kampanii 50-lecie Oddziału w Cekcynie 50-lecie cekcyńskiego Oddziału odbyło się przy dźwiękach muzyki elektronicznej, podczas festiwalu The day of electronic music.

17 III. Przebieg kampanii 140-lecie Oddziału w Śliwicach W Śliwicach naszą rocznicę uświetniła Noc kabaretowa, podczas której wystąpiły kabaret OKO oraz Łowcy B.

18 III. Przebieg kampanii 100-lecie Oddziału w Mroczy i zakończenie roku 120-lecia Banku 100-leciu Oddziału w Mroczy towarzyszyło otwarcie placówki po remoncie oraz Zebranie Przedstawicieli, podczas którego zakończyliśmy obchody roku 120-lecia Banku. Wystąpiła m.in. grupa taneczna Bailamos – finaliści programu You Can Dance.

19 IV. Efekty Wzrost świadomości marki Banku.
Wzrost liczby rachunków bankowych. Uatrakcyjnienie (poprzez większe nakłady finansowe) wydarzeń kulturalnych na terenie funkcjonowania Banku. Umocnienie wizerunku Banku jako firmy odpowiedzialnej społecznie i dbającej o lokalne społeczności. Reaktywacja niemal zapomnianych miejsc historycznych.

20 Dziękujemy Michał Sławeta – Kierownik Zespołu
Małgorzata Litewka – specjalista tel


Pobierz ppt "Konkurs „Najlepszy marketing 2013”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google