Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Papilot.pl Prezentacja serwisu
© 2012 Goldbach Audience
2
Papilot.pl Papilot.pl to serwis dla aktywnych i dynamicznych kobiet.
Działa od maja 2008 a od 10 października 2012 dostępny jest w nowej stylowej wersji graficznej Rozbudowane kategorie tematyczne aktualizowane codziennie przez fachowy zespół redakcyjny. W ciągu tygodnia ukazuje się tam około 70 nowych artykułów – w tym dłuższe teksty o charakterze poradnikowym, reportażowym i lifestylowym, a także krótsze formy typu news. Zadaniem serwisu jest wcielenie się w rolę przyjaciółki wspierającej internautki i służącej dobrą radą. © 2012 Goldbach Audience
3
Papilot.pl Kim jest Papilotka? Profil użytkowniczki:
Kobiety w wieku (82%) Z wykształceniem średnim (62%) lub wyższym Ambitna, chcąca zrobić karierę, ale świadoma tego, że postawą szczęścia w życiu jest balans między pracą a domem. Poszukująca informacji na tematy z szerokiego spektrum: od mody i urody, przez związki i seks, po spędzaniu wolnego czasu kończąc. Ponad 60% z nich korzysta z serwisu codziennie lub prawie codziennie © 2012 Goldbach Audience
4
Papilot.pl Zasięg wśród internautów: 3,54% (1. miejsce w kategorii Styl Życia, 1. miejsce wśród portali kontentowych dla kobiet wg Megapanel, październik 2012) Średni czas spędzony na stronie: 15 min 51 s (1. miejsce w kategorii Styl Życia, 2. miejsce wśród portali kontentowych dla kobiet wg Megapanel, październik 2012) Średnia ilość odsłon na użytkownika: 26,36 (1. miejsce w kategorii Styl Życie, 2. miejsce wśród portali kontentowych dla kobiet wg Megapanel, październik 2012) Megapanel PBI – kat. Kobieta, ranking wg czasu spędzonego na witrynie i odsłon © 2012 Goldbach Audience
5
Papilot.pl Budowa strony głównej: 1
Przejrzyste menu: podział na kategorie tematyczne Newsbox: Wyróżniony najważniejszy w danym dniu artykuł Galeria: Artykuł wzbogacony o serię zdjęć Stylizacja dnia: Strój, który wpadł w oko redakcji Beauty dnia: Inspirujące zdjęcie urodowe albo mini-tutorial 1 2 3 4 5 © 2012 Goldbach Audience
6
Papilot.pl Dostępne formy reklamowe: RECTANGLE 300x250
HALFPAGE 300x600 DOUBLE BILLBOARD 750x200 TRIPLE BILLBOARD 750x300 WIDEBOARD 970x300 BANNER 660x100 BANNER 660x200 BANNER 660x300 SCREENING 3 9 5 9 4 1 2 6 7 8 © 2012 Goldbach Audience
7
Papilot.pl Produkty niestandardowe: MINISITE 660x600
Format ten pozwala na umieszczenie wielu dodatkowych treści przy jednoczesnej stałej obecności na stronie głównej. Może on posiadać osobne menu pozwalające na prezentowanie różnorodnych form jednocześnie. W panelu mogą znajdować się treści video, galerie zdjęć, animacje etc. 1 © 2012 Goldbach Audience
8
Papilot.pl Produkty niestandardowe: MINISITE 660x600 - NIVEA 1 1
© 2012 Goldbach Audience
9
Papilot.pl 2 Produkty niestandardowe: MULTIBOARD
Nowoczesny format, który w sposób nieinwazyjny zapoznaje użytkownika z pełną ofertą klienta. Składa się z 7 interaktywnych modułów, w których można zaprezentować pełną historię związaną z marką czy usługą. Reklamodawca ma bowiem do dyspozycji całą prawą stronę serwisu, w którym wyświetlana jest reklama, oraz dodatkowe formaty reklamowe na górze i dole strony internetowej. Dzięki temu uwaga użytkowników skupiona jest na reklamie, która ma wyłączność na danej stronie. 2 2 1 2 2 2 2 © 2012 Goldbach Audience
10
Papilot.pl 2 Produkty niestandardowe: MULTIBOARD - NIVEA 2 2 2 2 2 2 2
1 2 2 2 2 2 2 © 2012 Goldbach Audience
11
OBRANDOWANY ZASYSACZ ARTYKUŁÓW
Papilot.pl Produkty niestandardowe: OBRANDOWANY ZASYSACZ ARTYKUŁÓW Format który pobiera tytuły, leady i zdjęcia z artykułów poradnikowych z wybranej wcześniej puli tekstów. Po kliknięciu użytkownik przenoszony jest do tekstu którego środek również jest obrandowany. 3 3 1 © 2012 Goldbach Audience
12
OBRANDOWANY ZASYSACZ ARTYKUŁÓW - NIVEA
Papilot.pl Produkty niestandardowe: OBRANDOWANY ZASYSACZ ARTYKUŁÓW - NIVEA 3 3 1 © 2012 Goldbach Audience
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.