Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKrysia Kuryś Został zmieniony 10 lat temu
2
EKONOMIA
3
Koszty transportu
4
Cena Diesla w latach 2003-2012
5
DIESEL NA GAZ
6
System dzięki specjalnej jednostce centralnej oraz dwóm wtryskiwaczom, kontroluje ilość podawanego gazu do kolektora ssącego. Ogranicza dostarczanie ON do silnika, co powoduje uzyskanie znacznych oszczędności. Średnia oszczędność oscyluje w przedziale od 10%-17% na 100 kilometrów.
7
Kalkulacja oszczędności po przyjęciu miesięcznego przebiegu 11 000 km oraz spalaniu 35 l/100km
8
Zestawienie oszczędności przez trzy lata eksploatacji samochodu ciężarowego z systemem 13111,00 zł
9
Kalkulacja oszczędności na RENAULT PREMIUM DXI 460
10
Kalkulacja oszczędności na DAF 105XF
11
Kalkulacja oszczędności na MAN TGA 440
12
Zbiornik gazu Zbiornik gazu Pojemności : 250 litrów 230 litrów 180 litrów 160 litrów 100 litrów Najczęściej umieszczany w miejscu dodatkowego zbiornika ON, istnieje również możliwość montażu w innym miejscu jednakże zależy to od marki pojazdu oraz rodzaju podpinanej przyczepy
13
Obliczenia zasięgu pojazdu po montażu instalacji LPG
14
Czas trwania montażu – od dwóch do trzech dni Instalacja nie ingeruje w oryginalne układy pojazdu Zastosowane czujniki zabezpieczające wspomagają system nie pozwalając na uszkodzenie silnika Pierwsza regulacja systemu musi odbyć się przy obciążeniu zbliżonym do ładunków przewożonych przez pojazd. W czasie pierwszych miesięcy eksploatacji kierowca zobowiązany jest do prowadzenia karty tankowań, zarówno LPG jak i Diesla, oraz przejechanych kilometrów. Pozwala to na dokładne sprawdzenie układu, zarówno pod względem spalania jak i poprawności działania Druga regulacja odbywa się po ok. 10,000 km, czyli po około miesiącu i jest konieczna niezależnie od wyników
16
Korzyści z instalacji : OBNIŻENIE KOSZTÓW PALIWA minimum 10% Średnie oszczędności, okolicach 15-17% System gwarantuje minimum 10% oszczędności w stosunku do dotychczasowych kosztów. Średnie oszczędności, potwierdzane przez użytkowników naszego systemu wahają się nawet w okolicach 15-17% WZROST MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA Dzięki wykorzystania niemalże 100% energii z paliwa ( ON + LPG ) uzyskujemy znaczne zwiększenie mocy silnika, gdyż jest wynikiem dokładniejszego wypalania mieszanki WZROST ELASTYCZNOŚCI Kierowca może sobie pozwolić na jazdę na wyższych biegach, w trudnych warunkach czy ze znacznym obciążeniem bez konieczności ich redukcji. Co więcej w spalinach obserwuje się zmniejszenie ilości sadzy i związków siarki. Zatem przedłuży się żywotność katalizatorów i filtrów cząstek stałych
17
Certyfikaty i Homologacje Pojazdy do 3,5tPojazdy powyżej 3,5t do 12t Pojazdy powyżej 12tADR
19
Nasza strona internetowa: www.carfrost.pl
20
ZAPRASZAMY NA FILM
22
Dziękujemy za uwagę. Zapraszamy do współpracy. Zapraszamy do współpracy.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.