Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

UNIT4 TETA Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu z pomocą systemu ERP Wojciech Romanowicz Dyrektor Działu Opieki Eksploatacyjnej EMBRACING CHANGE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "UNIT4 TETA Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu z pomocą systemu ERP Wojciech Romanowicz Dyrektor Działu Opieki Eksploatacyjnej EMBRACING CHANGE."— Zapis prezentacji:

1 UNIT4 TETA Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu z pomocą systemu ERP Wojciech Romanowicz Dyrektor Działu Opieki Eksploatacyjnej EMBRACING CHANGE

2 Struktura Grupy UNIT4 TETA
We are UNITed założona w 1987 roku lider systemów ERP lider systemów HR w Grupie od 2007 roku 100% udziałów systemy dedykowane zarządzanie projektami w Grupie od 2007 roku 100% udziałów outsourcing HR outsourcing IT w Grupie od 2010 roku 80,73% udziałów systemy BI audyt procesów BI w Grupie od 2008 roku 86% udziałów systemy HR outsourcing HR dedykowane projekty w Grupie od 2009 roku 35% udziałów systemy pudełkowe NAVIREO UNIT4 TETA – Prezentacja Spółki

3 UNIT4 TETA w grupie UNIT4 UNIT4  jest międzynarodowym producentem i dystrybutorem zintegrowanych systemów informatycznych. UNIT4 jest w pierwszej szóstce producentów ERP dla średniej wielkości przedsiębiorstw na świecie i drugim graczem na tym rynku w Europie. W skład portfolio Grupy UNIT4 wchodzą nagradzane systemy oprogramowania biznesowego Agresso Business World i CODA Financials, a teraz również systemy UNIT4 TETA. Firma zatrudnia ponad 4200 pracowników na całym świecie. Akcje UNIT4 są notowane na giełdzie Euronext w Amsterdamie. UNIT4 TETA – Prezentacja Spółki

4 UNIT4 TETA w Grupie UNIT4 UNIT4 posiada biura w 17 krajach europejskich i 7 krajach w Ameryce Północnej, Azji i Afryce, a także prowadzi działalność handlową w kilkunastu innych krajach. UNIT4 TETA – Prezentacja Spółki

5 Czy każda optymalizacja jest oszczędnością ?
OPTYMALIZACJA (SKALOWALNOŚĆ) Dostosowanie do skali biznesu Ponoszenie kosztu proporcjonalnie do aktualnych potrzeb OSZCZĘDNOŚĆ Czas Zasoby Materialne Niematerialne

6 ZMIANA JAKO Filozofia Działania
BLINC Zmiana jest stałą i nieodłączną częścią świata biznesu Priorytetem jest dla nas tworzenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla organizacji BLINC (Business Living IN Change) BLINC stają w obliczu różnego typu zmian, związanych na przykład z przeobrażeniami rynkowymi, reorganizacją, dostosowaniem do przepisów, przejęciem czy połączeniem.  EMBRACING CHANGE Nasze rozwiązania umożliwiają skuteczne dostosowanie do wewnętrznych lub zewnętrznych zmian W sposób prosty i efektywny kosztowo Nasze oprogramowanie biznesowe wspiera zarządzających, ułatwiając im szybkie reagowanie i wykorzystanie pojawiających się możliwości. BLINC Zmiana jest stałą i nieodłączną częścią świata biznesu. Priorytetem jest dla nas tworzenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla organizacji BLINC (Business Living IN Change), czyli takich, które stają w obliczu różnego typu zmian, związanych na przykład z przeobrażeniami rynkowymi, reorganizacją, dostosowaniem do przepisów, przejęciem czy połączeniem.  EMBRACING CHANGE Nasze rozwiązania zostały zaprojektowane tak, aby umożliwić skuteczne dostosowanie do wewnętrznych lub zewnętrznych zmian w sposób prosty i efektywny kosztowo. Rozumiemy, że oprogramowanie biznesowe musi wspierać zarządzających, ułatwiając im szybkie reagowanie i wykorzystanie pojawiających się możliwości.

7 ZMIANA JAKO FILOZOFIA DZIAŁANIA
Firma może działać sprawniej i przynosić większe zyski dzięki odpowiednim systemom informatycznym, pod warunkiem, że wie jak efektywnie adoptować się do zachodzących zmian. Czynniki wywołujące zmiany: Reorganizacja przejęcia czy połączenia dostosowanie do przepisów zmiany legislacyjne zmiany rynkowe działania konkurencji.

8 ZMIANA JAKO FILOZOFIA DZIAŁANIA
Zmiana jest stałą i nieodłączną częścią rzeczywistości, nowoczesne rozwiązania informatyczne muszą elastycznie reagować na pojawiające się możliwości i wymagania rynku.

9 SPOSOBY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW z wykorzystaniem systemów ERP
Automatyzację procesów obiegu dokumentów w firmie. Jednorazowe wprowadzanie danych. Eliminację obiegu dokumentów papierowych. Obniżenie kosztów zużycia papieru, wydruku i energii. Skrócenie czasu obiegu dokumentów – wyeliminowanie potrzeby papierowej korespondencji pomiędzy oddziałami i działami firmy. Znaczną redukcję liczby błędów powstających w trakcie wprowadzania dokumentów. Możliwość szybkiego i precyzyjnego wyszukiwania informacji dzięki zastawaniu filtrów i oznaczenia dokumentów kodem kreskowym. Elastyczny dostęp do obiegu dokumentów za pomocą przeglądarki www, urządzeń mobilnych.

10 Elektroniczny obieg wniosków
Wnioski urlopowe

11 Elektroniczny obieg wniosków
Polecenia wyjazdu służbowego – delegacje Wnioski premiowe Wnioski Kadrowe zmiana stawki zmiana umowy zmiana stanowiska Wnioski o zmiany danych pracowniczych osobowych kont bankowych Zamówienia wewnętrzne np. na materiały biurowe System w pełni automatyzuje i kontroluje obieg formularza wniosku. Korzyści: szybki dostęp do dokumentacji, skrócenie czasu obiegu dokumentów, znaczące ograniczenie zużycie papieru w firmie.

12 Skanowanie dokumentów
Prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji wychodzącej/przychodzącej (ELEKTRONICZNY SEKRETARIAT) Skanowanie dokumentów Wysyłanie dokumentów w formie załącznika do adresatów Uruchomienie procesów akceptacji w razie potrzeby Monitorowanie procesu obiegu dokumentu Automatyczna dekretacja Przechowywanie historii dokumentów w formie elektronicznej Korzyści: nie trzeba już ręcznie przeszukiwać papierów, by dotrzeć do potrzebnych dokumentów (oszczędność czasu), dane przechowywane są na serwerze, który zajmuje nieporównywalnie mniej miejsca, niż szafy pełne papierów (eliminacja kosztu archiwizacji dokumentów)

13 ELEKTRONICZNA OBSŁUGA PROCESÓW
Ocena pracowników

14 ELEKTRONICZNA OBSŁUGA PROCESÓW
Ekologiczna ocena pracowników przeprowadzanie oceny w wielu modelach elastyczność konfigurowanie obiegu arkusza wg potrzeb zarządzanie dokumentami on-line automatyzacja, skrócenie czasu przygotowywania procesu ocen, obniżenie kosztów realizacji procesu dzięki ekologicznemu zarządzaniu opartemu na wprowadzeniu elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwala zmniejszyć zużycie papieru i energii elektroniczna archiwizacja dokumentów raporty i statystyki projektu oceny po zakończeniu w formie elektronicznej biuro bez zbędnych papierów, obniżony koszt wydruków

15 ELEKTRONICZNA OBSŁUGA PROCESÓW
Elektroniczny proces zamówień sprzedaży/ E-faktura Rezygnacja z drukowania faktur VAT - koszty papieru i tonera Rezygnacja z kopert Brak opłaty pocztowej Elektroniczna archiwizacja dokumentów Korzyści: optymalizacja wymiany informacji handlowej typu B2B i obniżenie kosztów.

16 ELEKTRONICZNA OBSŁUGA PROCESÓW
Bilingi Zamówienia sprzedaży Zarządzanie płatnościami Rekrutacja Zarządzanie talentami i sukcesją Ścieżki karier Szkolenia Obsługa magazynów

17 Rozwiązania MOBILNE – wsparcie sprzedaży
Planowanie i kontrola pracy zespołu sprzedażowego Przetwarzanie zamówień Zarządzanie relacjami z kontrahentami Kontrola stanów magazynowych Śledzenie zamówień

18 Rozwiązania MOBILNE – PROCESY HR
Zarządzanie zespołem Profil pracownika Wnioski urlopowe Zarządzanie nadgodzinami Kalendarze Delegacje Inne procesy biznesowe

19 GŁÓWNE CZYNNIKI WYBORU SYSTEMÓW ERP
Otwartość rozwiązania – założeniem jest, by system rozwijał się wraz z potrzebami klienta System przyjazny użytkownikowi – intuicyjność pracy i automatyzacja procesów Pewność zgodności aplikacji z obowiązującym prawem Dopasowanie do potrzeb poprzez szerokie możliwości wprowadzania własnych konfiguracji Oszczędność czasu pracy dzięki zasadzie jednokrotnego wprowadzania danych Bezpieczne delegowanie uprawnień i najlepsze zabezpieczenia poprzez zastosowane mechanizmy ochrony danych Dopasowanie aplikacji do wewnętrznych standardów przedsiębiorstwa Pewność wdrożenia i serwisu rozwiązania

20 SKŁADNIKI ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ERP

21 Korzyści z wdrożenia SYSTEMÓW
Podejmowanie szybkich i trafnych decyzji poprzez bezpośredni dostęp do strategicznych informacji o kondycji finansowej firmy Kontrola kosztów, osiągana poprzez lepszą komunikację z dostawcami oraz większą wydajność wszystkich operacji Wzrost przychodów dzięki szybkiemu dostępowi do danych, co z kolei wspomaga procesy określania nowych szans sprzedaży i szybkie wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz zapewnia wysoki poziom wsparcia i obsługi klientów Wysoki poziom bezpieczeństwa dostępu i ochrony informacji dzięki zaawansowanym mechanizmom nadawania uprawnień Elastyczność - dopasowanie systemu do wewnętrznych standardów przedsiębiorstwa, dzięki zaawansowanej technologii otwartej na dokonywanie modyfikacji w miarę rozwoju firmy

22 UNIT4 TETA S.A., al. Wiśniowa 1, 53-137 Wrocław, Polska T +48 800 900 790, +48 71 323 41 11
E I


Pobierz ppt "UNIT4 TETA Optymalizacja kosztów prowadzenia biznesu z pomocą systemu ERP Wojciech Romanowicz Dyrektor Działu Opieki Eksploatacyjnej EMBRACING CHANGE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google