Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Goldbach Audience – prezentacja firmy

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Goldbach Audience – prezentacja firmy"— Zapis prezentacji:

1 Goldbach Audience – prezentacja firmy

2 Kim jesteśmy?

3 Goldbach Audience EUROPEJSKA JAKOŚĆ
Goldbach Audience jest częścią Goldbach Group działającej w 10 krajach Europy Wiodący dostawca usług z zakresu online i mobile marketingu. Firma zrzesza serwisy internetowe oraz łączy grupy docelowe z reklamodawcami. Oferuje profesjonalną obsługę, indywidualne rozwiązania reklamowe oraz strukturyzowane produkty, które mają pomóc klientom w realizacji różnorodnych projektów reklamowych

4 Kompleksowa OFERTA REKLAMOWA w internecie

5 Ponad 1000 WITRYN W PORTFOLIO

6 78% internautów W ZASIĘGU SIECI

7 Precyzyjne dotarcie DO UŻYTKOWNIKA

8 Najnowsze TECHNOLOGIE

9 Oferta © 2012 Goldbach Audience

10 Dedicated and Tailor made Audience and Conversion
Kompleksowa oferta 3 LINIE BIZNESOWE Dedicated and Tailor made Reach and context Audience and Conversion Rozwiązania szyte na miarę Display, Video, Mobile Reklama behawioralna, AdEx, Performance Akcje niestandardowe Działania dedykowane na wybranych serwisach, dopasowanych kontekstowo do akcji reklamowej Działania angażujące użytkowników – konkursy, gry Integracja z portalami społecznościowymi Tworzenie i realizacja koncepcji kreatywnych działań niestandardowych Pakiety display - zasięgowe Pakiety display - tematyczne Pakiety display - biznesowe Pakiety display - kobiece Oferta wideo Sieć reklamy mobilnej System monitoringu reklamy display - AdReport Platforma adexchange’owa adXchange Dane i audience buying Targetowanie behawioralne Reklama behawioralna dopasowana kontekstowo Reklama performance System reklamy intekstowej – SmartContext © 2012 Goldbach Audience

11 Dedicated and Tailor made Audience and Conversion
Szerokie portfolio I DOŚWIADCZONY ZESPÓŁ Dedicated and Tailor made Reach and context Audience and Conversion Top sites Segment powierzchni/Pakiety Całe portfolio i powierzchnia spoza sieci Wyselekcjonowane serwisy spełniające kryteria jakości Pakiety tematyczne o szerokim zasięgu Zakup wyselekcjonowanego segmentu użytkowników w ramach całej sieci BM’s/Non – standard PM Accounting/Doradztwo Automatyzacja/Doradztwo Zespół dedykowany projektowaniu akcji niestandardowych Brand Managerowie witryn TOP Sites Client service na każdym etapie realizacji Doświadczony zespół sprzedawców Pomoc w dobraniu najbardziej efektywnego rozwiązania do potrzeb klienta Client service na każdym etapie realizacji kampanii Automatyzacja zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej Możliwość zakupu reklamy przez samoobsługowy, intuicyjny panel zakupowy © 2012 Goldbach Audience

12 Najnowsze TECHNOLOGIE Główny adserwer Platforma adexchange’owa,
iBillboard Admeta Smart Adserwer Główny adserwer Platforma adexchange’owa, Adserwer dedykowany reklamie mobilnej Nugg.ad Behavioral engine Quartic System do zbierania i zarządzania danymi behawioralnymi. System do zbierania i zarządzania danymi behawioralnymi. System do remarketingu spersonalizowanego. Inis netsprint System do tworzenia i zarządzania bazami mailingowymi. System reklamy intekstowej oraz kontekstowej. © 2012 Goldbach Audience

13 Dedicated & Tailor Made
Rozwiązania szyte na miarę

14 Działaj NIESTANDARDOWO
Dedicated & Tailor Made to linia produktowa w ramach której realizujemy: AKCJE SPECJALNE NIESTANDARDOWE KAMPANIE REKLAMOWE Połączenie wielu kanałów i narzędzi dotarcia: BRANDING KONKURSY APLIKACJE GRY AKCJE ANGAŻUJĄCE VIDEO MOBILE © 2012 Goldbach Audience

15 Wyselekcjonowane TOP SITES
TOP SITES to premiowe, specjalnie wyselekcjonowane witryny, które umożliwiają przeprowadzenie skutecznej komunikacji marketingowej Kryteria doboru witryn: ROZPOZNAWALNA MARKA UNIKATOWA TREŚĆ WYSOKIEJ JAKOŚCI WYSOKIE PARAMETRY MEDIOWE DUŻY POTENCJAŁ BRANDINGOWY MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI KAMPANII DEDYKOWANYCH UZYSKANIE PRIORYTETU KAMPANII WSPARCIE REDAKCYJNE © 2012 Goldbach Audience

16 Wyselekcjonowane TOP SITES © 2012 Goldbach Audience

17 Specjaliści W ROZWIĄZANIACH NIEKONWENCJONALNYCH
Dedykowany zespół sprzedaży odpowiedzialny za projektowanie kampanii niestandardowych, dopasowanych do oczekiwań klienta oraz consulting na każdym etapie realizacji. Brand Manager przypisany do każdego serwisu top sites dbający o rozwój oferty witryny i jej potencjału. © 2012 Goldbach Audience

18 Zasięg w każdej kategorii tematycznej
Reach & Context Zasięg w każdej kategorii tematycznej

19 Wielu użytkowników WIELE MOŻLIWOŚCI
Reach & context to linia produktowa pozwalająca dotrzeć do maksymalnie dużej liczby użytkowników przy określonej cenie w zdefiniowanych kategoriach mediowych i tematycznych Szerokie portfolio witryn w każdej kategorii Client service na każdym poziomie realizacji Platformy i kanały komunikacji: DISPLAY VIDEO MOBILE © 2012 Goldbach Audience

20 Display REKLAMA W KAŻDEJ KATEGORII
78% polskich internautów w zasięgu sieci 13 pakietów tematycznych 7 pakietów o tematyce kobiecej 7 pakietów biznesowych Szeroki wachlarz formatów reklamowych i modeli rozliczeniowych Duża reprezentacja wyspecjalizowanych witryn w ramach kategorii System monitoringu reklamy display AdReport mierzący: reklamę na witrynach reklamę na Facebooku reklamę w komunikatorach Tlen, gadu-gadu oraz Skype © 2012 Goldbach Audience

21 Reklama mobilna ZAWSZE Z KLIENTEM
Własna sieć reklamy mobilnej i dedykowany adserwer reklama targetowana na strony mobilne reklama na stronach m. i w aplikacjach rich mediowe formaty reklamowe targetowanie behawioralne na stronach m. wsparcie dla wydawców przy tworzeniu stron m. © 2012 Goldbach Audience

22 Video ZAANGAŻUJ UŻYTKOWNIKA
Reklama video w sieci Goldbach Audience własna technologia emisjii formaty inbanner emisja pre-roll modele efektywnościowe rozliczania kampanii (CPV) konwersja i dostosowanie spotu © 2012 Goldbach Audience

23 Efektywne dotarcie do użytkownika
Audience & Conversion Efektywne dotarcie do użytkownika

24 Efektywność, DOTARCIE I AUTOMATYZACJA
Audience & Conversion to linia produktowa umożliwiająca efektywne dotarcie do odpowiednio zdefiniowanej grupy celowej oraz uzyskanie jak najwyższej konwersji Efektywnościowe modele rozliczeń Nacisk na wykorzystywanie danych i szerokie możliwości targetowania. Serwisy brand safe Automatyzacja modelu sprzedaży © 2012 Goldbach Audience

25 Real Time Bidding AUTOMATYCZNY MODEL ZLECANIA REKLAM
Platforma adexchange’owa W pełni automatyczny proces zakupu powierzchni Możliwość przyłączenia DSP Flashowe oraz tekstowo – graficzne formy reklamowe Wszystkie modele rozliczeń Możliwość definiowania kategorii witryn, geotargetowania, targetowania behawioralnego oraz cappingu Statystyki kampanii generowane w czasie rzeczywistym dostępne z poziomu panelu © 2012 Goldbach Audience

26 Performance ROZLICZENIE ZA EFEKT
Reklama performance Rozwój wsparcia dla modeli rozliczeń CPS i CPE System obsługi mailingów, pozwalający na jednoczesną wysyłkę, analizę i porównywanie wyników wielu baz jednocześnie, stworzenie sieci baz mailingowych Serwowanie spersonalizowanej kreacji na podstawie akcji użytkownika w serwisie lub e-sklepie © 2012 Goldbach Audience

27 Reklama intekstowa ZAWSZE W DOBRYM KONTEKŚCIE
System emisji reklamy intekstowej Dymki reklamowe wyświetlane przy odpowiednich słowach kluczowych Dopasowanie kontekstowe Wiele formatów dymków reklamowych Możliwość personalizacji dymków Możliwość umieszczania w dymkach elementów interaktywnych – microsite’ów czy animacji flash 10 pakietów tematycznych © 2012 Goldbach Audience

28 Targetowanie behawioralne
PRECYZYJNE DOTARCIE DO UŻYTKOWNIKA Targetowanie behawioralne Profile tematyczne oraz biznesowe Profile standardowe lub tworzone na życzenie, emitowane na stronach dopasowanych kontekstowo lub na zasięgu Określanie profilu klienta (Predictive retargeting) Pomiar emocji wobec marki podczas emitowania kampanii wizerunkowej (Branding Optimizer) © 2012 Goldbach Audience

29 © 2012 Goldbach Audience


Pobierz ppt "Goldbach Audience – prezentacja firmy"

Podobne prezentacje


Reklamy Google