Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce"— Zapis prezentacji:

1

2 Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce
Zawsze w piątki 5 lokalnych mutacji Nakład min egz. Format A4 (215 x 285 mm) Nowa formuła redakcyjna 435 kolporterów w całej Polsce Dystrybucja – piątki, godz. 7:00 – 10:00

3 Grupa docelowa Wielkomiejscy mieszkańcy Unisex, wiek 20 – 45 lat
Wykształcenie: średnie + Posiadający rodziny Czynni zawodowo, mobilni Aktywnie spędzający weekendy Aspirujący i spełnieni

4 Zasięg 56 miast Unikalne kanały dystrybucji

5 Wersja tygodnika – 24 strony
5 mutacji regionalnych Wersja tygodnika – 24 strony Warszawa* (aglomeracja): Warszawa, Janki, Legionowo, Łomianki, Otwock, Piaseczno, Pruszków, Wołomin, Ząbki Pozostałe miasta**: kanał publiczny, Telepizza: Aglomeracja Śląska( Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Mysłowice, Ruda Śląska, Zabrze, Siemianowice, Sosnowiec, Tychy, Katowice, Rybnik) Łódź, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz, kanał Telepizza: Białystok, Bielsko – Biała, Częstochowa, Elbląg, Gorzów Wielkopolski., Jelenie Góra, Kielce, Kołobrzeg, Konin, Koszalin, Olsztyn, Opole, Piotrków Trybunalski, Płock, Radom, Rzeszów, Stargard Szczeciński., Tarnów, Toruń, Wałbrzych, Włocławek, Zakopane, Zielona Góra

6 Nowa, bogatsza formuła redakcyjna
Życie (finanse, moto, wiadomości) Kultura (przewodnik po pubach, restauracjach, zapowiedzi filmowe, książkowe i muzyczne, tygodniowy przewodnik imprezowy) Testy (test produktów AGD, RTV, akcesoriów, artykułów spożywczych) Inspiracje (wnętrza, styl i forma, podróże sport, relaks, kulinaria)

7 Życie

8 Kultura

9 Lokalne przewodniki

10 Testy

11 Inspiracje

12 Opinie naszych czytelników- cytaty
Szata graficzna „format gazety zachęca do posiedzenia dłużej przy czytaniu” „bardzo fajna, przyjemna dla oka okładka” „Extra, luksusowy papier” „gazeta zawiera pozytywne wiadomości” „objętość gazety jest wyczerpująca” „świetny format!” „forma zachęca do czytania” „nie wygląda na darmową gazetę” Źródło: DD Media, Badania etnograficzne , N= 100

13 Opinie naszych czytelników- cytaty
Zawartość gazety „każdy znajdzie coś dla siebie” „fajny przekaz” „gazeta jest interesująco złożona” „wiadomości przekazane w przystępnej formie” „szybko i łatwo się czyta” „teksty dla kobiet (moda) i mężczyzn (samochody)” „fajnie zrobiony przewodnik warszawski” „kolorowo i fajnie” „zawiera interesujące tematy” Źródło: DD Media, Badania etnograficzne , N= 100

14 Tygodnik Dzień Dobry Połączenie reklamy z otoczeniem merytorycznym:
kształtowanie wizerunku marki prestiżowe postrzeganie marki Efektywny kanał komunikacji długa, tygodniowa żywotność do lektury magazynu czytelnik powraca kilkakrotnie reklama nie przemija po kilku sekundach, daje możliwość zastanowienia się, przeanalizowania, podjęcia decyzji Selektywna grupa odbiorców Ludzie aktywni o szerokich zainteresowaniach dążący do samorealizacji ceniący jakość jako wyraz dobrego gustu mieszkający w miastach poszukujący nowości

15 Nowoczesny wizerunek kolportera
Możliwości reklamowe Reklamy w tygodniku Reklama trade’owa Selektywność dystrybucji, Brand to hand (sampling) Nowoczesny wizerunek kolportera

16 Standardowe formaty reklam

17 Niestandardowe formaty reklam
sample wklejki product placement

18 Cennik Cennik obowiązuje od

19


Pobierz ppt "Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce"

Podobne prezentacje


Reklamy Google