Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWalentyna Dziki Został zmieniony 11 lat temu
2
Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce
Zawsze w piątki 5 lokalnych mutacji Nakład min egz. Format A4 (215 x 285 mm) Nowa formuła redakcyjna 435 kolporterów w całej Polsce Dystrybucja – piątki, godz. 7:00 – 10:00
3
Grupa docelowa Wielkomiejscy mieszkańcy Unisex, wiek 20 – 45 lat
Wykształcenie: średnie + Posiadający rodziny Czynni zawodowo, mobilni Aktywnie spędzający weekendy Aspirujący i spełnieni
4
Zasięg 56 miast Unikalne kanały dystrybucji
5
Wersja tygodnika – 24 strony
5 mutacji regionalnych Wersja tygodnika – 24 strony Warszawa* (aglomeracja): Warszawa, Janki, Legionowo, Łomianki, Otwock, Piaseczno, Pruszków, Wołomin, Ząbki Pozostałe miasta**: kanał publiczny, Telepizza: Aglomeracja Śląska( Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Mysłowice, Ruda Śląska, Zabrze, Siemianowice, Sosnowiec, Tychy, Katowice, Rybnik) Łódź, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz, kanał Telepizza: Białystok, Bielsko – Biała, Częstochowa, Elbląg, Gorzów Wielkopolski., Jelenie Góra, Kielce, Kołobrzeg, Konin, Koszalin, Olsztyn, Opole, Piotrków Trybunalski, Płock, Radom, Rzeszów, Stargard Szczeciński., Tarnów, Toruń, Wałbrzych, Włocławek, Zakopane, Zielona Góra
6
Nowa, bogatsza formuła redakcyjna
Życie (finanse, moto, wiadomości) Kultura (przewodnik po pubach, restauracjach, zapowiedzi filmowe, książkowe i muzyczne, tygodniowy przewodnik imprezowy) Testy (test produktów AGD, RTV, akcesoriów, artykułów spożywczych) Inspiracje (wnętrza, styl i forma, podróże sport, relaks, kulinaria)
7
Życie
8
Kultura
9
Lokalne przewodniki
10
Testy
11
Inspiracje
12
Opinie naszych czytelników- cytaty
Szata graficzna „format gazety zachęca do posiedzenia dłużej przy czytaniu” „bardzo fajna, przyjemna dla oka okładka” „Extra, luksusowy papier” „gazeta zawiera pozytywne wiadomości” „objętość gazety jest wyczerpująca” „świetny format!” „forma zachęca do czytania” „nie wygląda na darmową gazetę” Źródło: DD Media, Badania etnograficzne , N= 100
13
Opinie naszych czytelników- cytaty
Zawartość gazety „każdy znajdzie coś dla siebie” „fajny przekaz” „gazeta jest interesująco złożona” „wiadomości przekazane w przystępnej formie” „szybko i łatwo się czyta” „teksty dla kobiet (moda) i mężczyzn (samochody)” „fajnie zrobiony przewodnik warszawski” „kolorowo i fajnie” „zawiera interesujące tematy” Źródło: DD Media, Badania etnograficzne , N= 100
14
Tygodnik Dzień Dobry Połączenie reklamy z otoczeniem merytorycznym:
kształtowanie wizerunku marki prestiżowe postrzeganie marki Efektywny kanał komunikacji długa, tygodniowa żywotność do lektury magazynu czytelnik powraca kilkakrotnie reklama nie przemija po kilku sekundach, daje możliwość zastanowienia się, przeanalizowania, podjęcia decyzji Selektywna grupa odbiorców Ludzie aktywni o szerokich zainteresowaniach dążący do samorealizacji ceniący jakość jako wyraz dobrego gustu mieszkający w miastach poszukujący nowości
15
Nowoczesny wizerunek kolportera
Możliwości reklamowe Reklamy w tygodniku Reklama trade’owa Selektywność dystrybucji, Brand to hand (sampling) Nowoczesny wizerunek kolportera
16
Standardowe formaty reklam
17
Niestandardowe formaty reklam
sample wklejki product placement
18
Cennik Cennik obowiązuje od
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.