Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SPRAWOZDAWCZOŚĆ W PROJEKCIE

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SPRAWOZDAWCZOŚĆ W PROJEKCIE"— Zapis prezentacji:

1 SPRAWOZDAWCZOŚĆ W PROJEKCIE
Aneta Krajewska-Czmut 16 maja 2011 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2 Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N)
Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania R-k nr 3/2011 34/1/2011 "P".Powiat limanowski wynagrodzenie brutto za marzec Jan Nowak 1000zł 80h/m-c umowa zlecenie Lider szkolny w ZSP w Brniu zgodnie z umową X/SDT/2011 N 1 000,00 872,50 0,00 BP 127,50 JST "P".Powiat limanowski wynagrodzenie brutto za marzec Anrzej Szpakowski 1000zł 80h/m-c umowa zlecenie Lider szkolny w ZSP w Szczucinie zgodnie z umową XI/SDT/2011 "P".Powiat limanowski wynagrodzenie brutto za marzec Paweł Kowalski 1000zł 80h/m-c umowa zlecenie Lider szkolny w ZSP w Dąbrowie Tarn. Zgodnie z umową XII/SDT/2011 Przedstawiamy rachunki do umów cywilno -prawnych Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

3 Kol. Nr 5 –opis powinien zawierać: Oznaczenie po przez „P”
Nazwa Partnera Typ wynagrodzenia brutto/netto Ilość godzin przepracowanych Jakiego okresu dotyczy wynagrodzenie Rodzaj umowy Imię i nazwisko Funkcja Nazwa szkoły Nr umowy Nazwa towaru/usługi "P".Powiat limanowski wynagrodzenie brutto za marzec Jan Nowak 1000zł 80h/m-c umowa zlecenie Lider szkolny w ZSP w Limanowej zgodnie z umową X/SDT/2011 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

4 Numer księgowy lub ewidencyjny
Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi 4/AD/2011 PS- 31/1-8 "P".P.Limanowski - wynagrodzenie brutto za m-c III/2011 umowa zlecenie nr 50/Z/2010 Alicja Krosz 800zł(80zł*10h)nauczycieL matematyki ZSTiO nr 1 Limanowa 2/MK/2011 "P".P.Limanowski - wynagrodzenie brutto za m-c III/2011 umowa zlecenie nr 30/Z/2010 Małgorzata Dąbroś 720,00zł(80,00zł*9h)nauczyciel j. angielski ZSTiO nr 1 Limanowa Kol nr 1 wpisujemy tylko nr dokumentu bez określenia co to za dokumentu Kol nr 5 oznaczenie po przez „P” Nazwa Partnera Typ wynagrodzenia brutto/netto Typ umowy oraz nr umowy Kwota wynagrodzenia Ilość godzin przepracowanych Imię i nazwisko Rodzaj zajęć Nazwa szkoły Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

5 cross- (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT finansowania N 800,00 698,00 0,00 BP 102,00 JST 720,00 628,20 91,80 Kol nr 8 i nr 9 – wykazujemy kwotę brutto lub netto z rachunku, który jest wykazywany w kol nr 1 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

6 Numer księgowy lub ewidencyjny
Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi 9996/11/FV 32/11 P.Limanowski VAT 0%zakup podręczników na kurs obsługi programowania obrabiarek CNC 1grupa/10osób w okresie , zak. ppodręczników na kurs magazyniera z obsługą komputera 1grupa/10osób w okresie , VAT 5%-zakup podręczników na kurs Auto Cad 1 grupa/10 osób w okresie Kol nr 1 – podajemy tylko nr dokumentu Kol nr 5 Nazwa Prtnera Stawka Vat pełny opis wydatku Typ kursu Ilość grup/ilość uczestników Okres w jakim przeprowadzony jest kurs Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

7 cross-financing (T/N)
Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania N 1 517,97 1 481,30 1 324,43 31,99 BP 193,54 4,68 JST Kol nr 11 – stawka Vat z podziałem na BP i JST powinien w proporcjach być zgodny z dokumentami oraz z zaksięgowanymi kwotami Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

8 Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N)
Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania 02/03/2011 29/2011 P.limanowski - Zakup materiałów do przeprowadzenia kursu florystyli okolicznościowej 1grupa/10 osób w okresie VAT 8% kwtay 99szt VAT 23%- narzędzia 74szt N 543,78 483,50 474,45 52,59 BP 69,33 7,69 JST Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

9 Pełny opis zakupu oraz na jaki kurs Grupa/ilość uczestników
Nazwa towaru/usługi P.limanowski - Zakup materiałów do przeprowadzenia kursu florystyki okolicznościowej 1grupa/10 osób w okresie VAT 8% kwtoy 99szt VAT 23%- narzędzia 74szt Kol nr 5 Nazwa Partnera Pełny opis zakupu oraz na jaki kurs Grupa/ilość uczestników Okres kursu Stawka Vat Nazwa towatu(kategorie) Wykazując fakturę o różnych stawkach Vat , dzielimy produkty lub na kategire pod daną stawkę Vat Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

10 Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N)
Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania 0009/11/FVS 12/III/2011, 15/III/2011 P.Limanowski - VAT zw. - za kurs baristyczny w okresie w ZSZ w Limanowej 70h*3grupy/12osób N 10 800,00 9 423,00 0,00 BP 1 377,00 JST Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

11 Kol nr 5 opis powinien zawierać:
Nazwa towaru/usługi P.Limanowski - VAT zw. - za kurs baristyczny w okresie w ZSZ w Limanowej 70h*3grupy/12osób Kol nr 5 opis powinien zawierać: okres, datę przeprowadzonego kursu/szkolenia Oznaczenie i nazwę formy wsparcia Liczbę godzin lub dni Określić liczbę grup i uczestników Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

12 Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N)
Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania 07/03/2011 L.DZ.69 P. limanowski - VAT 8% -za przeweóz osób w ramach wizyty zawodoznawczej na trasie Limanowa -Słopnice-Limanowa w dniu dla 46uczniów-ZSO LIMANOWA N 560,00 518,52 488,60 36,19 BP 71,40 5,29 JST Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

13 OPIS TO PEŁNA INFORMAJA USŁUGI TRANSPORTOWEJ - TRASA – DATA – ILOŚĆ UCZESTNIKÓW – NAZWA SZKOŁY
Nazwa towaru/usługi P. limanowski - VAT 8% -za przewóz osób w ramach wizyty zawodoznawczej na trasie Limanowa -Słopnice-Limanowa w dniu dla 46uczniów-ZSO LIMANOWA Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

14 Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N)
Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania W1/0211/1939 UE , WL , ZU , Pe 83102,ZA51102 P.Limanowski-Vat 23%- za energię elektryczną na potrzeby kursu spawania w okresie w ZSZ w Limanowej - 70h/1grupa/12osób ZSZ/spawacz/2011/1 N 2 132,81 1 733,99 15,83 2,96 BP P.Limanowski-Vat 23%- za energię elektryczną na potrzeby kursu spawania w okresie w ZSZ w Limanowej - 70h/2grupy/12osób ZSZ/spawacz/2011/1 2,31 0,43 JST Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

15 Pełna informacja zakupu Oznaczenie i nazwa formy wsparcia towaru
KOL NR 5 ZAWIERA: Nazwa Partnera Stawka Vat Pełna informacja zakupu Oznaczenie i nazwa formy wsparcia towaru Ilość godzin Ilość grup Ilość uczestników Nazwa towaru/usługi P.Limanowski-Vat 23%- za energię elektryczną na potrzeby kursu spawania w okresie w ZSZ w Limanowej - 70h/1grupa/12osób ZSZ/spawacz/2011/1 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

16 Numer księgowy lub ewidencyjny cross-financing (T/N)
Zadanie Numer dokumentu Numer księgowy lub ewidencyjny Data wystawienia Data zapłaty Nazwa towaru/usługi cross-financing (T/N) Zadania zlecone (T/N) Kwota brutto dokumentu Kwota netto dokumentu Kwota wydatków kwalifikowanych w tym VAT żródło finansowania DRA 1/03/11/DRA "P" Powiat limanowski - składki ZUS pracodawcy od wynagrodzeń za m-c marzec 2011 N ,22 1 262,08 0,00 BP 184,05 JST ZUS DRA - WYKAZUJEMY SKŁADKI PŁATNIKA I F.P.

17 ZASADY WYPEŁNIANIA ZAŁĄCZNIKA A
Załącznik A do Zasad sporządzania wniosków płatniczych w WUP Kraków Zestawienie wydatków związanych z personelem projektu nr i tytuł projektu: POKL /10 "Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce" nazwa Beneficjenta: Powiat Limanowski składki odprowadzone w ramach ZUS DRA z dnia Wynagrodzenia brutto Składki na ubezpieczenia społeczne[1] FP i FGŚP Składka na ubezpieczenie zdrowotne Zaliczka na podatek dochodowy Inne[2] Wynagrodzenia netto W tym składki płatnika W tym składki ubezpieczonego 1 2 3 4 5 6 7 8 I Pracownicy zaangażowani w realizację projektu 6 969,60 zł 1 026,75 zł 955,56 zł 419,38 zł 528,07 zł 596,00 zł - zł 4 876,77 zł Zadanie nr 37 Katarzyna Pelc specjalista ds.merytorycznych 1/1 eta, Starostwo Powiatowe w Liamnowe 1 100,00 zł 166,10 zł 150,81 zł 26,95 zł 85,43 zł 77,00 zł - 786,76 zł Zdzisław Podsiadło koordynator projektu 1/1 etat Starostwo Powiatowe w Limanowej 2 889,60 zł 436,34 zł 396,18 zł 70,80 zł 224,41 zł 256,00 zł 2 013,01 zł Anna Wrońska specjalista ds.finansów 1/1 etat Starostwo powiatowe w Limanowej 2 130,00 zł 321,63 zł 292,03 zł 165,42 zł 188,00 zł 1 484,55 zł Olga Ochman dod. Specjalny Starostwo Powiatowe w Limanowej 850,00 zł 102,68 zł 116,54 zł 52,81 zł 75,00 zł 592,45 zł Koszty pośrednie (rozliczane po faktycznie ponoszonych) Paweł Kowalski lider szkolny umowa zlecenie w ZSZP w Limanowej 80h/m-c II Pozostali pracownicy firmy 88 370,73 zł 6 089,64 zł 25 163,09 zł 22 854,00 zł III RAZEM (I+II) 90 353,04 zł 6 509,02 zł 25 691,16 zł 23 450,00 zł ZASADY WYPEŁNIANIA ZAŁĄCZNIKA A

18 WYKAZUJEMY DANE PARTNERA ORAZ NR ZUS DRA I DATĘ SPORZĄDZENIA
Załącznik A do Zasad sporządzania wniosków płatniczych w WUP Kraków Zestawienie wydatków związanych z personelem projektu nr i tytuł projektu: POKL /10 "Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce" nazwa Beneficjenta: Powiat Limanowski składki odprowadzone w ramach ZUS DRA z dnia WYKAZUJEMY DANE PARTNERA ORAZ NR ZUS DRA I DATĘ SPORZĄDZENIA WYKAZUJEMY DANE PARTNERA ORAZ NR ZUS DRA I DATĘ SPORZĄDZENIA Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

19 Paweł Kowalski lider szkolny umowa zlecenie w ZSZP w Limanowej 80h/m-c
IMIĘ I NAZWISKO FUNKCJĘ/STANOWISKO RODZAJ UMOWY MIEJSCE WYKONYWANEJ PRACY ILOŚĆ GODZIN PRZEPRACOWANYCH

20 KWOTY W POSZCZEGÓLNYCH KOLUMNACH POWINNY SIĘ ZGADZAĆ Z ZUS DRA
II Pozostali pracownicy firmy 88 370,73 zł 6 089,64 zł 25 163,09 zł 22 854,00 zł III RAZEM (I+II) 90 353,04 zł 6 509,02 zł 25 691,16 zł 23 450,00 zł KWOTY W POSZCZEGÓLNYCH KOLUMNACH POWINNY SIĘ ZGADZAĆ Z ZUS DRA

21 Faktura VAT F/007574/10 MK 95 Powiat limanowski VAT 22%; zakup: bloki 4szt,cienkopisy 6szt,druk deląg.1szt,druk potw.odbioru 10szt,długopis 10szt,etykiety 1op,folia do oprawy 0,3op,grzbiety i okładki po 30szt,klej 4szt, klipsy 13 szt,koperty:C5 4op,C6 1op,CD 0,1op;korektor 3szt,koszulki 15op,notatnik 4szt,taśma 3szt,marker 6szt,zeszyt 8szt; (korekta-119,74 zł brutto,VAT-21,60 zł –fa kor. FK/000001/11 z dnia ) N 400,07 327,93 349,06 62,94 BP 51,01 9,20 JST

22 Kol nr 1: - wpisujemy nr faktury pierwotnej
VAT F/007574/10 MK 95 Powiat limanowski VAT 22%; zakup: bloki 4szt,cienkopisy 6szt,druk deląg.1szt,druk potw.odbioru 10szt,długopis 10szt,etykiety 1op,folia do oprawy 0,3op,grzbiety i okładki po 30szt,klej 4szt, klipsy 13 szt,koperty:C5 4op,C6 1op,CD 0,1op;korektor 3szt,koszulki 15op,notatnik 4szt,taśma 3szt,marker 6szt,zeszyt 8szt; (korekta-119,74 zł brutto,VAT-21,60 zł –fa kor. FK/000001/11 z dnia ) Kol nr 1: - wpisujemy nr faktury pierwotnej Kol nr 5 : - nr faktury korygującej

23 Wykazujemy z faktury korygującej
N 400,07 327,93 349,06 62,94 BP Pozostałe dane: Kwota brutto Kwota netto Stawka Vat Wykazujemy z faktury korygującej

24 Kwota wydatku kwalifikowanego: 6 969,60PLN poniesionego w związku z realizacją zadania 37 pn.” Zarządzanie projektem” z czego: kwota dofinansowania: 6 080,98 PLN w tym w ramach kosztów personalnych: 6 080,98 PLN. Kwota wkładu własnego 888,62 PLN, w tym w ramach kosztów personelu: 888,62, zgodnie z zatwierdzonym Wnioskiem o dofinansowanie projektu. Opis list płac proszę uzupełnić o zapis informujący o kwocie dofinansowania i kwocie wkładu własnego

25 Klasyfikacja budżetowa:
Dział: 801 Rozdz § nr zadania … – kwota: 5 924,16 zł UE Dział: 801 Rozdz § nr zadania … – kwota: ,82 zł BP Dział: 801 Rozdz § nr zadania … – kwota: ,62 zł BW Klasyfikacja powinna dotyczyć tylko wydatków dotyczących: wynagrodzenia brutto, podatek, składki ZUS pracownika , ubezpieczenie zdrowotne

26 Dziękuję za uwagę. Departament Rozwoju Gospodarczego
Wydział Kształcenia Zawodowego UMWM Zespół ds. finansowych Tel , wew.132 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Pobierz ppt "SPRAWOZDAWCZOŚĆ W PROJEKCIE"

Podobne prezentacje


Reklamy Google