Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
OFERTA SPONSORSKA
2
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
ZAINTERESOWANIE SPORTEM Sportem interesuje się ponad 70% respondentów, z czego 21% deklaruje duże zainteresowanie. Sportem interesują się częściej mężczyźni (84,8%) niż kobiety (58,8%). Największe zainteresowanie sportem deklarują respondenci w wieku od 50 do 59 lat (80,6%), a najmniejsze w wieku od 40 do 49 lat (65,6%). Metodologia: badanie zrealizowano w dniach 3-10 lipca 2013 r. próba 1006 respondentów należących do internetowego panelu badawczego Pentagon Online ( próba dobierana kwotowo, reprezentatywna pod względem wieku i płci dla mieszkańców Polski w wieku 18-59 jako technikę badawczą wykorzystano ankietę internetową (CAWI) źródło: Sport Barometr Plus 2013, Pentagon Research
3
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
ŹRÓDŁA WIEDZY O SPORCIE Informacje o wydarzeniach sportowych respondenci zdobywają najczęściej poprzez: portale internetowe poświęcone tematyce ogólnosportowej (56% respondentów zainteresowanych sportem, czyli 40% wszystkich badanych) informacje sportowe po serwisach informacyjnych w telewizji (50% zainteresowanych sportem) telewizyjne magazyny sportowe (48% zainteresowanych sportem) rozmowy ze znajomymi i/lub rodziną (48% zainteresowanych sportem) Metodologia: badanie zrealizowano w dniach 3-10 lipca 2013 r. próba 1006 respondentów należących do internetowego panelu badawczego Pentagon Online ( próba dobierana kwotowo, reprezentatywna pod względem wieku i płci dla mieszkańców Polski w wieku 18-59 jako technikę badawczą wykorzystano ankietę internetową (CAWI) źródło: Sport Barometr Plus 2013, Pentagon Research
4
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
SPONSORING SPORTU Sport jest największym zjawiskiem kultury masowej. Ma fantastyczną moc przyciągania uwagi ogromnej liczby widzów. Ten fakt czyni go bardzo atrakcyjnym dla reklamodawców. Sport jest źródłem naturalnych ludzkich emocji, dzięki czemu sponsoring sportu jest doskonałym narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku każdej marki. Budując pożądany wizerunek firmy promujemy markę i produkt alternatywnie do reklamy tradycyjnej znacznie niższym kosztem. Aby osiągnąć cokolwiek dzięki sponsoringowi trzeba przestrzegać podstawowej zasady. Do sukcesu konieczne jest nie tylko wyłożenie pieniędzy na wsparcie sportowca, drużyny czy imprezy, ale dodatkowo rozpropagowanie tego w mediach.
5
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
ZALETY SPONSORINGU TELEWIZYJNEGO Sponsoring jest działaniem prestiżowym i prospołecznym na rzecz odbiorców - dzięki sponsorowi może powstać program czy audycja Sponsoring wpływa na tworzenie pozytywnego wizerunku sponsora - widzowie wyrabiają sobie korzystną opinię o firmach sponsorujących Sponsoring jest jedna z form mecenatu - dzięki sponsorom można przygotowywać relacje z imprez sportowych Sponsoring umacnia świadomość marki sponsora wśród widzów Sponsorowanie jest postrzegane jako „nieagresywna” forma promocji Sponsoring to jedyna forma obecności sponsora w czasie redakcyjnym programu telewizyjnego - informacja o sponsorze ukazuje się poza blokiem reklamowym, czyli w izolacji od innych przekazów reklamowych Sponsoring daje możliwość zaprezentowania nazwy lub marki oraz produktu Sponsoring to forma łączenia biznesu i upodobań widzów. Zaspokajając potrzeby poznawcze widzów, sprzyjając ich preferencjom lub wykorzystując motywacje odbiorczą budujemy emocjonalną relacje widz – program – sponsor
6
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
SPORT W TVP OLSZTYN Serwisy sportowe na antenie TVP OLSZTYN dają unikalną możliwość śledzenia na bieżąco regionalnych wydarzeń sportowych oraz zapoznania się z tymi szczegółami i ciekawostkami dotyczącymi większych wydarzeń, na które brakuje czasu w wydaniach ogólnopolskich. Zgodnie z Badaniami opinii publicznej dotyczącymi oglądalności i zadowolenia z kanałów regionalnych TVP, przeprowadzonymi przez firmę MillwardBrown w październiku 2014 roku, serwisy sportowe TVP OLSZTYN są w czołówce najbardziej rozpoznawalnych, najczęściej oglądanych i najbardziej lubianych programów emitowanych na antenie. 52% ankietowanych wystawiła naszym serwisom sportowym ocenę bardzo dobrą, a 36% ocenę dobrą. Biorąc pod uwagę powyższe badania, na uwagę zasługuje również fakt, iż Tomasz Szeremeta, przygotowujący i prowadzący serwisy sportowe na naszej antenie, jest najbardziej rozpoznawalnym, jednym z najwyżej ocenianych i najbardziej lubianym prezenterem TVP OLSZTYN.
7
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
SPORT W TVP OLSZTYN Informacje sportowe i Sport Flesz, to dwie audycje o sporcie i dla sportu emitowane na antenie TVP OLSZTYN, prezentującej na bieżąco co ciekawego wydarzy i wydarzyło się w sporcie na Warmii i Mazurach. Jeżeli należycie Państwo do grona firm, które poprzez sport chcą skutecznie podnosić swoją markę i wiedzą, że sponsoring sportowy jest najlepszą i najtańszą formą reklamy zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą sponsorską. Ceny przedstawione w ofertach są cenami netto, do których należy doliczyć VAT w wysokości 23%. Oferty nie uwzględnią kosztów produkcji billboardu sponsorskiego.
8
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
INFORMACJE SPORTOWE Informacje sportowe, czyli podsumowanie mijającego tygodnia w sporcie w regionie, emitowane są w niedzielę ok. godz. 22:00 (po wieczornym wydaniu Informacji) i mają dwie powtórki w poniedziałek ok. godz. 7:45 i 20:45. CENNIK EMISJI BILLBOARDÓW SPONSORSKICH – oczekiwany wkład sponsorski OFERTA PAKIETOWA – oczekiwany wkład sponsorski Godzina Ilość billboardów Wkład sponsorski INFORMACJE SPORTOWE (nd. 22:00, pn. 7:45 i 20:45) 6 402 zł Nazwa Pakietu Tydzień 2 Tygodnie 3 Tygodnie Miesiąc INFORMACJE SPORTOWE 402 zł 768 zł 1.080 zł 1.368 zł Ilość odcinków/ ilość bb sponsorskich 1 odcinek 6 bb 2 odcinki 12 bb 3 odcinki 18 bb 4 odcinki 24 bb
9
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
SPORT FLESZ Sport Flesz, czyli krótko, treściwie i ciekawie o regionalnym sporcie, emitowany jest od poniedziałku do piątku, trzy razy dziennie: premiera ok. godz. 18:50 (po głównym wydaniu Informacji), powtórki ok. godz. 19:55 i ok. godz. 22:05 (po wieczornym wydaniu Informacji). Od września 2015 roku nowa, ulepszona i bardziej atrakcyjna formuła Sportu Flesz!!! Newsy podawane w sposób prosty, przejrzysty i dynamiczny, wzbogacą nowe elementy: UWAGA, TALENT! – prezentacja i promocja młodych, zdolnych sportowców z Warmii i Mazur, którzy mają na koncie sukcesy, są reprezentacjami kraju w różnych kategoriach wiekowych – sylwetka, sukcesy, rozmowa z zawodnikiem, trenerem, działaczami, klubowymi kolegami SPORTOWE WIZYTÓWKI – samorządy będą mogły pochwalić się osiągnięciami w sporcie – kluby, wybitni zawodnicy, obiekty i inwestycje sportowe, imprezy, przedsięwzięcia, programy związane ze sportem wyczynowym i powszechnym SPORT AMATORSKI – relacje z imprez amatorskich, masowych, rywalizacja pasjonatów sportu SPORT NIEPEŁNOSPRAWNYCH – prezentacja dyscyplin, które mogą na Warmii i Mazurach uprawiać sportowcy niepełnosprawni, kluby prowadzące takie sekcje i oczywiście sami sportowcy
10
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
SPORT FLESZ DYSCYPLINY MNIEJ POPULARNE – prezentacja dyscyplin marginalnych, ale przynoszących sukcesy i perpektywicznych SPORTOWE KALENDARIUM – okazja do przypomnienia ważnych wydarzeń z historii regionalnego sportu – archiwalne nagrania, zdjęcia, wypowiedzi, ale i postaci wciąż żyjących opowiadających o wydarzeniach sportowych sprzed lat SPORTOWIEC TYGODNIA/WYDARZENIE MIESIĄCA – plebiscyt na sportowca tygodnia/wydarzenie miesiąca, sukces sportowca lub drużyny z Warmii i Mazur – głosować będą widzowie za pośrednictwem strony internetowej czy mediów społecznościowych, rozstrzygnięcie raz w tygodniu/miesiącu MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – uruchomienie profilu Sport TVP OLSZTYN na Twitterze – z informacjami co nas czeka w Sport Fleszu, w Informacjach sportowych, linki z materiałami SPORTOWY - interakcja z widzami – tutaj widzowie będą mogli przesyłać informacje o ważnych wydarzeniach sportowych w ich miejscowości
11
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
SPORT FLESZ CENNIK EMISJI BILLBOARDÓW SPONSORSKICH – oczekiwany wkład sponsorski OFERTA PAKIETOWA – oczekiwany wkład sponsorski Godzina Ilość billboardów Wkład sponsorski SPORT FLESZ (pn. – pt. 18:50, 19:55, 22:22) 6 360 zł Nazwa Pakietu Tydzień 2 Tygodnie 3 Tygodnie Miesiąc SPORT FLESZ 1.500 zł 2.820 zł 3.960 zł 4.800 zł Ilość odcinków/ Ilość bb sponsorskich 5 odcinków 30 bb 10 odcinków 60 bb 15 odcinków 90 bb 20 odcinków 120 bb
12
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY! Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy Telewizja Polska S.A. Oddział w Olsztynie Al. Piłsudskiego 11/17, Olsztyn tel. / fax
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.