Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKsawery Siembab Został zmieniony 11 lat temu
1
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych
Wyniki badania
2
Urządzenia znajdujące się w gospodarstwie domowym
Q1. Jakie urządzenia z poniższej listy znajdują się w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Podstawa – wszystkie badane gospodarstwa domowe N=999
3
Urządzenia znajdujące się w gospodarstwie domowym na wsi
Q1. Jakie urządzenia z poniższej listy znajdują się w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Podstawa – wszystkie badane gospodarstwa domowe na wsi N=371
4
Internet w gospodarstwie domowym
Dostęp do internetu w gospodarstwie domowym Q2. Czy posiada Pan(i) dostęp do internetu w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Rodzaj łącza internetowego w gospodarstwie domowym Q3. Jakiego rodzaju łącze internetowe jest w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Podstawa – wszystkie badane gospodarstwa domowe N=999 Podstawa – gospodarstwa domowe, w których jest dostęp do Internetu N=323
5
Rodzaj łącza internetowego
Dostęp do internetu wśród studentów Rodzaj łącza internetowego na wsi Podstawa – studenci N=62 Podstawa – gospodarstwa domowe na wsi N=90
6
Wewnętrzna sieć domowa w gospodarstwie domowym
Q4. Czy ma Pan(i) wewnętrzna sieć domową w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? 44% ma sieć domową Podstawa – gospodarstwa domowe, w których jest dostęp do internetu N=323
7
Cel i metodologia badawcza
Cele badania: Zbadanie wyposażenia gospodarstwach domowych w Polsce w sprzęt komputerowy i elektroniczny oraz dostępności Internetu Rodzaj badania Niniejszy Raport przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link Polska. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach 14 – 24 czerwca 2007. Charakter próby ogólnopolska, losowo-kwotowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30,046 tys. osób) wielkość próby N = 999
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.