Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kampania Internetowa. Total recipientsTotal openedTotal clicksTotal opened (%)CTR 138 1777 5381 2725,50,9 Mailing.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kampania Internetowa. Total recipientsTotal openedTotal clicksTotal opened (%)CTR 138 1777 5381 2725,50,9 Mailing."— Zapis prezentacji:

1 Kampania Internetowa

2 Total recipientsTotal openedTotal clicksTotal opened (%)CTR 138 1777 5381 2725,50,9 Mailing

3 Emisje: 1524579 Zasięg: 67772 CTR: 0,18 Pakiety odsłonowe

4 Targetowanie behawioralne Emisje: 500 000 Zasięg: 306 574 CTR: 0,25

5 Onet.pl Statystyki sekcji: UU 481 PV 862 Statystyki boxu: PV 1 128 555 Przekierowania: 871 Babyboom.pl Przekierowania z serwisu: 2 120 Google AdWords Przekierownia CPC 15 027 Facebook Przekierowania 6 238 Obecności stałe

6 Kampania Internetowa Medium:VVIVIIVIIIIXXXIXII Glossymedia Targetowanie Behawioralne Dziecko.onet.pl Box sponsorski Babyboom.pl AdWords Facebook Mailing Kontakty TOTAL*2 121 301 Przekierowania TOTAL 32 620 N/D: Facebook.com, babyboom.pl, google

7 Kampania Radiowa

8 PARAMETRY KAMPANII WYNIKI OGÓLNA LI. SPOTÓW39 ZASIĘG SKUM.%44,24 LICZBA OSÓB (000)953 L. KONTAKTÓW (000)4 630 ŚR, CZĘSTOTLIWOŚĆ4,9 GRP214,9 CPT10,80 CPT*52,45 CPP233 CPRP (1+)1 130,20 Flight majFlight wrzesień PARAMETRY KAMPANII WYNIKI OGÓLNA LI. SPOTÓW45 ZASIĘG SKUM.%47,37 LICZBA OSÓB (000)1 043 L. KONTAKTÓW (000)5 226 ŚR, CZĘSTOTLIWOŚĆ5,0 GRP237,3 CPT14,36 CPT*71,93 CPP316 CPRP (1+)1 583,81 DAR:Marzec11-Maj 11 DZIENNICZEK:Spring 2010 + Fall 2010 G.CELOWA:20:49,kobiety,1000+/pc BAZA:National GRP:P,W,Ś,C,P,S,N PRÓBA:1 420 % POPULACJI:7,29 DAR:Grudz.10-Luty11 DZIENNICZEK:Spring 2010 + Fall 2010 G.CELOWA:20:49,kobiety,1000+/pc BAZA:National GRP:P,W,Ś,C,P,S,N PRÓBA:1 379 % POPULACJI:7,13 Kampania Radiowa

9 Tytuł:VVIVIIVIIIIX Radio Zet / spoty 30 39 45 GRP w miesiącach 214,9237,3 TOTAL GRP 452,2 Kampania Radiowa

10 Kampania telewizyjna

11 Analysis: Programmes Reported date(s): 01-05-2011 - 30-06-2011; Selected channel(s): TVN; TVN Style; Selected target(s): All, 16-49Universe: 18 337 000 Cases: 2 024 All, 4+Universe: 35 742 000 Cases: 4 059 ChannelDescriptionMonthTargetAMRAMR %RCHRCH %SHR % TVNDZIEN DOBRY TVNMayAll, 16-49 339 6391,85% 1 222 4766,67%18,69% TVNDZIEN DOBRY TVNMayAll, 4+ 686 1821,92% 2 512 1017,03%15,57% TVN Style ZDROWA MAMA - ZDROWE DZIECKO /PROG.PORAD.POL./ MayAll, 16-49 3 3650,02% 5 8670,03%0,13% TVN Style ZDROWA MAMA - ZDROWE DZIECKO /PROG.PORAD.POL./ MayAll, 4+ 11 5280,03% 15 7290,04%0,18% TVN Style ZDROWA MAMA - ZDROWE DZIECKO /PROG.PORAD.POL./ JuneAll, 16-49 10 2700,06% 15 2710,08%0,52% TVN Style ZDROWA MAMA - ZDROWE DZIECKO /PROG.PORAD.POL./ JuneAll, 4+ 15 5300,04% 24 4380,07%0,32% Program dedykowany w TVN Style

12 Analysis: Programmes 7 of 7 days included; Reported date(s): 15-05-2011; 23-05-2011; 26-05-2011; 07-06-2011; 23-06-2011; 18-09-2011; 23-09-2011; Selected channel(s): TVN; Selected target(s): All, 16-49Universe: 18 337 000 Cases: 2 022 All, 4+Universe: 35 742 000 Cases: 4 053 DescriptionMonthDateTargetAMRAMR %RCHRCH %SHR % DZIEN DOBRY TVNMay15-05-2011All, 16-49 543 5762,96% 1 904 10510,38%17,13% DZIEN DOBRY TVNMay15-05-2011All, 4+ 1 124 6433,15% 4 019 70611,25%14,99% DZIEN DOBRY TVNMay23-05-2011All, 16-49 287 2371,57% 1 113 2606,07%20,09% DZIEN DOBRY TVNMay23-05-2011All, 4+ 637 6321,78% 2 237 7706,26%18,41% DZIEN DOBRY TVNMay26-05-2011All, 16-49 279 1671,52% 827 6284,51%22,96% DZIEN DOBRY TVNMay26-05-2011All, 4+ 558 3071,56% 1 799 7875,04%17,55% DZIEN DOBRY TVNJune07-06-2011All, 16-49 316 3581,73% 1 067 3665,82%21,09% DZIEN DOBRY TVNJune07-06-2011All, 4+ 570 0831,59% 2 068 1395,79%17,65% DZIEN DOBRY TVNJune23-06-2011All, 16-49 457 7882,50% 2 030 15011,07%16,17% DZIEN DOBRY TVNJune23-06-2011All, 4+ 960 1962,69% 4 102 68711,48%14,27% DZIEN DOBRY TVNSeptember18-09-2011All, 16-49 509 8262,78% 2 156 70511,76%16,28% DZIEN DOBRY TVNSeptember18-09-2011All, 4+ 1 036 4592,90% 4 187 83711,72%14,48% DZIEN DOBRY TVNSeptember23-09-2011All, 16-49 249 7861,36% 959 7045,23%20,16% DZIEN DOBRY TVNSeptember23-09-2011All, 4+ 482 0951,35% 1 833 3135,13%16,40% Dzień Dobry TVN

13 Kampania prasowa

14 Twój Styl TG: K, 25-40, miasta 100tyś.+, średnie+, średnie+. Posiadająca dziecko w wieku do 4 lat. K, 25-40, miasta 100tyś.+, średnie+. Posiadająca dziecko w wieku do 4 lat CPWCCSAFF Twój Styl18,27%34,43%318 Liczba zaplanowanych emisji: 2 Liczba zrealizowanych emisji: 2 GRP kampanii w TG: 36,5 Fale: październik 2010 : wrzesień 2011 (wielkość: 48 689)

15 K, 25-40, miasta 100tyś.+, średnie+. Posiadająca dziecko w wieku do 4 lat CPWCCSAFF Mamo to ja19,83%36,57%528 Fale: styczeń 2011 : grudzień 2011 (wielkość: 48 757) Liczba zaplanowanych emisji: 2 Liczba zrealizowanych emisji: 2 GRP kampanii w TG: 39,66 TG: K, 25-40, miasta 100tyś.+, średnie+, średnie+. Posiadająca dziecko w wieku do 4 lat. Mamo to ja

16 Tytuł:VVIVIIVIIIIX Mamo to ja Twój Styl TOTAL GRP 76,16 Kampania prasowa

17 Kampania outdoorowa

18 Liczba nośników: Billboard - 460 szt Super 12 - 66 szt Super 18 - 20 szt Parametry mediowe kampanii* Zasięg 1+ 37,59 % Zasięg 1+ w liczbie osób 3 648 575 Zasięg 3+ 5,06 % Średnia liczba kontaktów na 1 widza kampanii 13 * Na podstawie AMSMetrics Liczba kontaktów 48 260 446 Budżet 200000,00 zł CPT 4,14 zł


Pobierz ppt "Kampania Internetowa. Total recipientsTotal openedTotal clicksTotal opened (%)CTR 138 1777 5381 2725,50,9 Mailing."

Podobne prezentacje


Reklamy Google