Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMarceli Knych Został zmieniony 11 lat temu
1
Wygraj Ligę Mistrzów Europejski poziom emocji
2
4 300 000 widzów* Liga Mistrzów Klubowe mistrzostwa Europy
Najlepsze zespoły Europy Gwiazdy światowego formatu Miliony kibiców na świecie A w Polsce... widzów* przed telewizorami w trakcie ostatniego finału turnieju: Manchester United – Chelsea Londyn * Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej TNS OBOP (w Polsce)
3
Pełen sukces gry! 45 500 graczy, 47 000 drużyn!
W pierwszej edycji gry Liga Mistrzów, sezon 2007/2008 graczy, drużyn! wysłanych SMS-ów! unikalnych użytkowników, odsłon Rywalizacja, emocje, nagrody Pełen sukces gry!
4
Zachęceni sukcesem I edycji startujemy z kolejną!
5
Interaktywna gra on-line
Przykładowy skład: Poczuj się jak menedżer stwórz i poprowadź własną drużynę Casillas Nesta Puyol Ferdinand Essien Guti Kaka Ronaldo Drogba Raul Eto Real Madryt AC Milan FC Barcelona Manchester United Chelsea Dobierz zawodników tak, by ich gra przełożyła się na punkty Twojego zespołu Stań do rywalizacji z innymi graczami i wygrywaj nagrody! Gra odbywa się przez przeglądarkę oraz komendy SMS
6
Odzwierciedlenie boiskowych wydarzeń
Punkty zespołu użytkownika Mecze Ligi Mistrzów Punkty zawodników
7
Rywalizacja Zmagania graczy w Klub użytkownika
Klasyfikacji generalnej wśród wszystkich uczestników Klasyfikacji regionalnej liga mazowiecka, małopolska etc. Klasyfikacji klubowej liga Realu, Barcelony, Chelsea etc. Pucharze Wygraj Ligę zmagania w systemie knock-out: uczestniczy walczą w parach, do kolejnej rundy przechodzi zwycięzca, i tak aż do finału Oraz...
8
Ligi prywatne Każdy uczestnik może założyć ligę prywatną: nazwać ją i zaprosić do niej kumpli, przyjaciół, rodzinę czy kolegów z pracy! W ligach rywalizują: weterani Starzy Wyjadacze (10 miejsce w klasyfikacji lig prywatnych) fani gwiazd CristianoRonaldo (23 miejsce) muzycy rock-metal-alter (29 miejsce) studenci Liga studencka (30 miejsce) Prezesi z wielu miast Wrocław League (57 miejsce) W ostatniej edycji powstało prawie 1800 lig prywatnych!
9
Społeczność To ligi prywatne, ale także..
Forum Całej gry, lig prywatnych, fora prywatne Blog Opisy rywalizacji, najlepiej punktujący zawodnicy, wywiady z graczami Newsletter Cotygodniowa porcja WygrajLigowych informacji na skrzynki graczy
10
Webring Portal Wygraj Ligę Mistrzów Blog Promocja
11
Promocja redakcyjna Strona główna portalu Start gry Zakładka Polecamy
Link w wiadomościach sportowych * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów
12
Promocja redakcyjna Portal Sport.pl, strona główna Start gry
Link „Tylko u nas” Boks zajawiający grę
13
Promocja redakcyjna Portal Sport.pl W trakcie gry Boks w nawigacji
Linki w artykułach o tematyce piłkarskiej * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów
14
Promocja redakcyjna Portal Sport.pl, serwis Liga Mistrzów W trakcie gry Boks mówiący o grze Możliwość umieszczenia logotypu Partnera
15
Promocja redakcyjna Boks na forach sportowych
Boks 300x70 przez cały czas trwania zabawy Na forach tematycznych związanych z piłką nożną
16
Promocja Kampania Google AdWords słowa kluczowe: 8-30 września reklama graficzna: 8-30 września „Czapeczka” na stronach artykułowych Link tekstowy umieszczony w rogu stron artykułowych na portalu: 8-30 września * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów
17
Promocja z logotypem Partnera
Boksy wymienne na stronie głównej Gazeta.pl Boks 120x50 Zajawiany okresowo Boks 300x70 Zajawiany okresowo * Ilość Odsłon w zależności od dostępności powierzchni emisja w dniach 8 – 30 września
18
Promocja z logotypem Partnera
Mailing Target: mężczyźni 18+, zainteresowani sportem i motoryzacją ok. 100 tys. kont Wysłany trzykrotnie: 8 września, 16 września, 24 września
19
Promocja z logotypem Partnera
Kampania ROS na stronach portalu Gazeta.pl (Auto, Moto, Co jest grane, Gry Online, Giełda, Gospodarka, Komórki, Motocykle, Logo, Sport, Technologie) termin: 8-30 września Forma: Doublebillboard x200 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Cap 1/UU Forma: Śródtekst x250 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Cap 1/UU Ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu
20
Promocja z logotypem Partnera
Photoblog.pl termin: 8-30 września Forma: Doublebillboard x Cap 1/UU Ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu
21
Promocja z logotypem Partnera
Promocja w prasie Gazeta Wyborcza dodatki: Sport moduł 5x2 Termin: 8, 15, 22, 29 września Wysokie Obroty moduł 5x2 Termin: 11, 18, 25 września Co Jest Grane moduł 5x1 Termin: 12, 19, 26 września Metro moduł 5x1 Termin: 8,9 września
22
Promocja Wiadomość SMS wysłana przed startem gry
do ok numerów Na końcu wiadomości informacja: „do zabawy zaprasza ... ” Gracze gier Wygraj Ligę Uczestnicy konkursów, promocji o tematyce piłkarskiej
23
Oferta Partner serwisu
Stała obecność i ekspozycja logo wraz z informacją o treści: partner serwisu, sponsor nagród na wszystkich stronach gry a także po wyborze w ”pokoju prezesa”, na blogu, w newsletterze Obecność logo wraz z informacją sponsor nagród w wielu kreacjach promujących grę Informacja o partnerze w stałych elementach informacji graczy: , SMS, newsletter.
24
Partner serwisu Logotyp
Logo umieszczone na stałe na każdej stronie gry Belka Dolna zamykająca na stałe na każdej stronie gry
25
Partner serwisu Boks strona główna
Śródtekst 300x100 px z możliwością wbudowania playera flash Umieszczony na stałe na stronie głównej gry Z informacją „fundatorem nagród jest” Przez stronę startową przechodzi każdy gracz logujący się do gry
26
Partner serwisu Sponsor drużyny gracza
Stała obecność na stronach drużyn (po wyborze sponsora zespołu) Oficjalny sponsor drużyny Logo na stronie klubu gracza
27
Partner serwisu Ligi regionalne i klubowe
Sponsorowanie 49 lig! Gracze rywalizują również w ligach klubowych i regionalnych 32 ligi klubowe (uczestników Ligi Mistrzów) 17 lig regionalnych (16 województw + liga polonijna) Jeszcze więcej emocji! Forma: Belka z informacją o Partnerze gry umieszczona nad klasyfikacją w każdej z 49 lig!
28
Partner serwisu Obecność na blogu gry WygrajLigeMistrzow.blox.pl
Logo w winiecie z napisem: „Partner serwisu”
29
Dodatkowa szansa na wygraną dla graczy!
Partner serwisu Puchar Sponsora Możliwość zorganizowania Pucharu! Pod własną nazwą, z własnymi nagrodami Gracze zapisując się do Pucharu zostają dobrani drogą losową w pary. Po każdej kolejce do kolejnej rundy przechodzi tylko zwycięzca pary. Rywalizacja systemem Knock-out wyłania najlepszego Prezesa Pucharu Sponsora! Puchar Sponsora Dodatkowa szansa na wygraną dla graczy! * Puchar Sponsora to dodatkowa, obok klasyfikacji i Pucharu Wygraj Ligę forma rywalizacji
30
Partner serwisu Obecność w SMSach
Gracze dokonując zmian w składzie, ustawieniu drużyny wysyłają SMSy dostając potwierdzenia dokonania zmian. Na końcu wiadomości potwierdzającej dla gracza informacja: „sponsorem jest ... ” Szacowana liczba SMSów:
31
Partner serwisu Kampania odsłonowa
DoubleBillboard 750x200 px emitowany do 100% użytkowników na stronach gry (capping 1 UU na miesiąc)
32
Partner serwisu Kampania na forum
Śródtekst umieszczony na stałe na forum: Wygraj Ligę Mistrzów W trakcie trwania gry 15 września 2008 – 27 maja 2009
33
START drugiej edycji 15 września 2008 zakończenie 30 maja 2009
Interaktywna gra Szeroka promocja Obecność przy największych wydarzeniach piłkarskich Europy Rywalizacja! Nagrody - gotówka Zaangażowani gracze POTENCJAŁ!
34
Wygraj Ligę Mistrzów Zapraszamy do współpracy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.