Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach."— Zapis prezentacji:

1 Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach

2 O nas Agencja marketingu w wyszukiwarkach

3 O marketingu w wyszukiwarkach

4 O Google Fakty: Google = Wyszukiwarka Internetowa (95% udziału w rynku w Polsce) Wszyscy korzystają z Google. (91,17% Internautów) Polacy pytają wyszukiwarkę o wszystko.(2,5 mld zapytań/miesięcznie) Google jest głównym źródłem dotarcia do nowych stron. (dla 87% Internautów)

5 Liczba zapytań o nazwy partii Źródło: Popularność w Google: Narzędzie propozycji słów kluczowych w Google

6 Źródło: Sondaż: Homo Homini dla Polskiego Radia, Czerwiec 2011 Popularność w Google: Narzędzie propozycji słów kluczowych w Google Zapytania vs Sondaże

7 Zapytania o Polityków Źródło: Popularność w Google: Narzędzie propozycji słów kluczowych w Google

8 Politycy jak celebryci Dorota Gardias Cezary Pazura Kuba Wojewódzki Źródło: Popularność w Google: Narzędzie propozycji słów kluczowych w Google

9 BIOGRAFIA WIKIPEDIA WZROST BLOG ŻYCIORYS U KUBY WOJEWÓDZKIEGO POCHODZENIE DZIADEK Co interesuje Internautów?

10 ŻYCIORYS POCHODZENIE WPADKI PREZYDENT WPADKA JĘZYKI OBCE BUL DZIECI ŻONA Co interesuje Internautów?

11 BIOGRAFIA WZROST WYWIAD OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE BLOG PROGRAM WYBORCZY WIKIPEDIA BIEDRONKA Co interesuje Internautów?

12 Zarządzanie wizerunkiem w Google

13

14

15

16

17 A w 2006 roku.... HTTP://DONALDTUSK.ORG:

18 Program partii w Google Źródło:Popularność w Google: Narzędzie propozycji słów kluczowych w Google

19 Wyniki Lotto vs Emerytury Źródło:Popularność w Google: Narzędzie propozycji słów kluczowych w Google

20 Prezentacja programu partii w Internecie PDF, 90 stron PDF, 16 stron PDF, 216 stron 5 podstron w serwisie

21

22 Pozycje serwisów partyjnych

23 Kampania wyborcza w Wyszukiwarce Wybory Program partii Wybory parlamentarne Wybory samorządowe Źródło: www.google.com/insights/search/?hl=pl

24 Aktywność w czasie kampanii Źródło: http://www.semahead.pl/blog/kampanie-wyborcze-w-google-adwords.html

25 Wpływanie na ocenę wydarzeń Źródło: http://bluerank.blogspot.com/2010/07/debata-prezydencka-w-linkach.html www.google.com/insights/search/?hl=pl Debata prezydencka

26 Dotarcie do szerszego grona szukających Źródło: http://gazeta.pl www.google.com/insights/search/?hl=pl KomorowskiOpener

27 Reklama na nazwisko kontrkandydata http://bluerank.blogspot.com/2010/07/wyborcza-bitwa-na-linki.html

28 Aktywność w czasie wyborów Źródło: http://www.semahead.pl/blog/kampanie-wyborcze-w-google-adwords.html

29 Na deser: Google Bomb

30 Maciej Woźniak Dziękuję za uwagę e-mail: Maciej.Wozniak@searchlab.pl mob: 666 008 292 tel: 22 55 54 986 fax: 22 55 57 986 www.SearchLab.pl Czerska 8/10 Warszawa


Pobierz ppt "Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach."

Podobne prezentacje


Reklamy Google