Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

OFERTA SPONSORSKA 2007.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "OFERTA SPONSORSKA 2007."— Zapis prezentacji:

1 OFERTA SPONSORSKA 2007

2 WSTĘP Chcielibyśmy Państwa zainteresować naszą ofertą dotyczącą wspierania niezwykle popularnej dyscypliny na świecie, w Polsce i w naszym regionie, mianowicie żużla. Gdański Klub Żużlowy Wybrzeże jest spadkobiercą tradycji wcześniejszych klubów z tego miasta – Neptuna, Legii i GKS Wybrzeże. Został założony w 2006 roku, za cel stawiając sobie przejrzystość finansową, a także budowę pozytywnego wizerunku klubu wśród tysięcy naszych kibiców czy w mediach. Na czele klubu stoją młode osoby, z odpowiednimi kwalifikacjami, żądne sukcesów, od najmłodszych lat kibicujące gdańskiej drużynie. Mamy na koncie już pierwszy sukces. Awansowaliśmy do pierwszej ligi. W sezonie 2007 planujemy zakwalifikować się do grona najlepszych zespołów w Polsce. Żużel to jednak kosztowny sport i bez sponsorów trudno o dobre wyniki. Stąd nasza propozycja współpracy. Licząc na odpowiedź, pozostajemy do dyspozycji. Odpowiemy na każde Państwa pytanie. Niezbędne informacje na nasz temat dostępne zostały zawarte w ofercie sponsorskiej. W imieniu Zarządu GKŻ Wybrzeże Maciej Polny ul. Zawodników 1 Gdańsk tel fax

3 Z KART HISTORII Gdańska drużyna żużlowców istnieje już ponad 50 lat. Przez ten okres zaszczytu reprezentowania naszych barw doświadczyło wielu znamienitych żużlowców, którzy rozsławiali Klub, miasto i nasz kraj na arenach rodzimych, jak i światowych. Najwybitniejsi zawodnicy reprezentujący Klub na żużlowych torach to: Zenon Plech, Tomasz Gollob, Mirosław Berliński, Tony Rickardsson (Szwecja), Marian Kaiser, Zbigniew Podlecki, Grzegorz Dzikowski, Jarosław Olszewski, Henryk Żyto, Nicki Pedersen (Dania) i Greg Hancock (USA). Wybrzeże ma w swoim dorobku m.in: 4 srebrne i 2 brązowe medale drużynowych mistrzostw Polski. Żużlowcy znad Bałtyku wywalczyli także drużynowy puchar Polski. W 1983 roku Wybrzeże zdobyło tytuł młodzieżowych drużynowych mistrzów Polski. Na arenie międzynarodowej największe sukcesy odnosili: Zenon Plech w 1979 roku (srebrny medal indywidualnych mistrzostw Świata, 3 medale mistrzostw Świata par, 2 brązowe „krążki” drużynowych mistrzostw Świata), Marian Kaiser i Zbigniew Podlecki (obaj byli złotymi medalistami drużynowych mistrzostw Świata – M. Kaiser w roku 1961, Z. Podlecki dwa lata później), Krzysztof Cegielski (srebrny medal indywidualnych mistrzostw Świata juniorów z roku 2000, trzecia lokata w indywidualnych mistrzostwach Europy). Żużlowcy z Gdańska zdobywali złote medale indywidualnych mistrzostw Polski w kategorii zarówno seniorów, jak i młodzieżowców. Nie zabrakło również zwycięstw w mistrzostwach Polski par klubowych czy drużynowym pucharze Polski. Nasi zawodnicy zwyciężali także prestiżowe rozgrywki o Złoty, Srebrny i Brązowy Kask.

4 GDAŃSKI KLUB ŻUŻLOWY „WYBRZEŻE”
Siedziba: Gdański Klub Żużlowy Wybrzeże ul. Zawodników 1 Gdańsk NIP: REGON: Nr konta Zarząd Klubu: Prezes: Maciej Polny Wiceprezes: Błażej Karwowski Członek Zarządu: Romuald Owsiany Dyrektor: Marcin Skabowski Kierownik zespołu: Mirosław Berliński Trener: Romuald Łoś Biura i stadion: ul. Zawodników 1 tel. (058) (058) fax (058)

5 OFERTA Proponujemy Państwu następujące formy reklamy:
zamieszczenie elementów reklamowych na strojach i motocyklach - logo sponsora będzie widoczne podczas wszystkich biegów i w parku serwisowym, publiczność skupia swoją uwagę na zawodnikach, przez co podświadomie kojarzy symbole występujące na ich strojach z takimi cechami jak waleczność, zwycięstwo, powierzchnię reklamową na budynkach klubowych, banerach na bandzie, płycie stadionu i jego koronie – tutaj logo czy reklama sponsora jest widoczna przez cały czas trwania zawodów, przykuwa szczególnie uwagę podczas przerw pomiędzy biegami i współtworzy atmosferę stadionu, reklama dźwiękowa – polega na wymienieniu nazwy sponsora w trakcie zawodów, reklama na tablicy świetlnej nad bramą maratońską – polega na zamieszczeniu logotypu oraz tekstów reklamowych na tablicy świetlnej w trakcie zawodów, reklama w mediach – ściśle współpracujemy z prasą (Dziennik Bałtycki, Gazeta Wyborcza, Tygodnik Żużlowy, Przegląd Sportowy), telewizją (TVP, Puls, Polsat Sport), radiem (Radio Gdańsk, HIT FM) i portalami internetowymi (m.in. SportoweFakty.pl), reklama na tablicy wykorzystywanej podczas wywiadów w TV, reklama na publikacjach klubowych - polega na zamieszczeniu logotypu oraz reklam na biletach, karnetach i w programach zawodów, biegi sponsorowane - sponsoring wybranego przez siebie biegu.

6 PLAN STADIONU I OTOCZENIA
Nasz stadion położony jest w centrum Gdańska, przy drodze wylotowej na Warszawę Oprócz zawodów żużlowych odbywają się na nim także inne imprezy, m.in. Prolog Samochodowego Rajdu Kaszub Dane stadionu: Pojemność stadionu – ok. 15 tys. miejsc Długość toru – 349 metrów Szerokość toru - 10 m (proste), 15 m (łuki) Typ nawierzchni – granitowa PLAN STADIONU I OTOCZENIA

7 Aktualna kadra zawodnicza GKŻ Wybrzeże Gdańsk
(może ulec rozszerzeniu) SENIORZY: Krzysztof Jabłoński Polska Artur Pietrzyk Polska Tomasz Chrzanowski Polska Grzegorz Knapp Polska OBCOKRAJOWCY: Bjarne Pedersen Dania Andy Smith Anglia Gary Havelock Anglia JUNIORZY: Andriej Karpow Ukraina Grzegorz Dzik Polska Billy Forsberg Szwecja Andriej Kobrin Ukraina Damian Sperz Polska Maciej Górski Polska Paweł Kołodziejczyk Polska

8 OFERTA Żużel to druga po piłce nożnej w Polsce dyscyplina sportu pod względem oglądalności. Jednak w przeciwieństwie do piłki nożnej każde zawody mają charakter pikników. Uczestniczą w nich całe rodziny. Ważne jest to, że stadiony żużlowe w Polsce wolne są od przemocy, a doping kilkunastotysięcznej widowni żywiołowy i kulturalny. Z kolei każdy wyścig to emocje dla kibiców, utożsamiających się ze „swoją” drużyną, a więc i z firmami z nią współpracującymi. Sponsoring zawodów sportowych doskonale uzupełnia standardowe działania reklamowe, wpływa korzystnie na budowanie wizerunku firmy w regionie, ponadto poprzez relacje telewizyjne, radiowe i prasowe sprawia, że ta forma reklamy jest najtańszym sposobem dotarcia do potencjalnego odbiorcy. Istotnym elementem wpływającym na atrakcyjność zawodów żużlowych w Polsce jest fakt udziału w nich czołówki światowej, z aktualnym mistrzem świata na czele.

9 OFERTA Przedstawiamy wizualizację powierzchni reklamowych na kombinezonach i plastronach zawodników W zależności od wybranej opcji sponsoringu Państwa firmie przysługiwały będą zróżnicowane powierzchnie reklamowe. PLASTRON KOMBINEZON

10 OFERTA Poniżej prezentujemy pakiety sponsorskie wraz z ich cenami:
1. Pakiet Brązowy - około zł netto na sezon Baner umieszczony na bandzie lub na płycie, Reklama dźwiękowa w trakcie zawodów, Udostępnienie logotypu i nazwy klubu w publikacjach firmowych, 2. Pakiet Srebrny – około zł netto na sezon Pakiet Brązowy + dwa banery na koronie stadionu (jednostkowy), Reklama w publikacjach klubowych (programy i bilety), Podkreślenie roli sponsora w audycjach radiowych i telewizyjnych oraz w prasie poprzez publikację logo sponsora, Możliwość przeprowadzenia akcji promocyjnych na terenie stadionu w trakcie trwania zawodów. 3. Pakiet Złoty – około zł netto na sezon Pakiet Srebrny + Logotyp na ściance do oficjalnych wywiadów, Logo na strojach zawodników lub plastronach, Banery na koronie + reklamy stojące na płycie boiska (do uzgodnienia liczba), - Prestiżowy dwustronny baner stały umieszczony na koronie boiska, widoczny zarówno ze stadionu, jak i od ul. Elbląskiej (droga wylotowa do Warszawy), Udział zawodników w akcjach promocyjnych firmy. 4. Pakiet – SPONSOR GŁÓWNY – od zł netto na sezon do indywidualnych negocjacji z wykorzystaniem wszystkich narzędzi reklamowych oferowanych przez klub 5. Biegi sponsorowane – 800 zł netto za 1 bieg - Sponsor może także wykupić tzw. bieg sponsorowany, wówczas logo jego firmy pojawi się w oficjalnych materiałach zawodów rozdawanych wszystkim kibicom, a nazwa firmy zostanie ogłoszona przez spikera przed i po biegu. Reklamy i banery zostaną wykonane na koszt zleceniodawcy Wymienione kwoty jak i elementy wchodzące w skład poszczególnych pakietów podlegają negocjacjom.

11 PROGRAM SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE 2007
OFERTA PROGRAM SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE 2007 Program SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE powstał z myślą o wszystkich, którzy chcieliby wesprzeć klub. Opiera się na miesięcznych składkach wpłacanych na konto Klubu. Od wysokości zadeklarowanej kwoty zależą świadczenia, które zapewnia klub. Wykaz świadczeń i wysokość składek zawiera poniższa tabela. SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE PAKIETY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - ZWYKŁY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - BRĄZOWY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - SREBRNY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - ZŁOTY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - VIP 300 PLN 600 PLN 1 000 PLN 2 000 PLN 4 000 PLN KARNET Bezpłatny wstęp na wszystkie imprezy w sezonie 2007 2 szt. 4 szt. 8 szt. 15 szt. KARNET VIP Bezpłatny wstęp na wszystkie imprezy w sezonie 2007, specjalne miejsce na trybunie VIP, miejsce parkingowe, wejście do parku maszyn, poczęstunek 1 szt. REKLAMA W PUBLIKACJACH KLUBOWYCH Miejsce na logo w programie zawodów 1 moduł 2 moduły 4 moduły 5 modułów 10 modułów WYŚCIGI SPONSOROWANE Logo firmy przy tabeli biegów - 1 logo 2 logo REKLAMA DŹWIĘKOWA Spot reklamowy lub informacja o firmie czytana przez spikera 1 raz podczas meczu 2 razy podczas meczu 4 razy podczas meczu 10 razy podczas meczu 20 razy podczas meczu REKLAMA W INTERNECIE Logo firmy na stronie internetowej Klubu wraz z linkiem 8 modułów REKLAMA NA MURAWIE Tablica reklamowa dwustronna na murawie stadionu REKLAMA NA BANDZIE Baner umieszczony na bandzie REKLAMA NA KORONIE STADIONU Baner umieszczony na tablicach reklamowych usytuowanych na koronie stadionu REKLAMA W MEDIACH Logo firmy w prasie, informacja w radio lub telewizji MIEJSCE W RADZIE PATRONÓW KLUBÓW Miejsce w radzie wspierającej Klub złożonej z przedstawicieli sponsorów 1 osoba 2 osoby

12 OFERTA Cennik reklamowy – sezon 2007
Tablica reklamowa (2m x 4m) na koronie stadionu – 5000 zł/sezon Powierzchnia na bandzie (moduł 5m x 0,9m ) – 5000 zł/sezon Tablica reklamowa, dwustronna na płycie stadionu (3m x 1m) – 4000 zł/sezon Baner reklamowy poziomy na płycie boiska 500zł/m2 Rewers biletu wstępu (nakład około 100 tyś.) – zł/sezon Reklama w programie zawodów (format A5) – ¼ strony – 500 zł, ½ strony – 800 zł, cała strona – 1000 zł Powierzchnia reklamowa na stronie klubu w kolumnie „sponsorzy drużyny” z odnośnikiem na stronę sponsora – 1000 zł/sezon Inne formy reklamy podczas meczu (balony, stoiska promocyjne, rozdawanie ulotek, degustacje, itp.) do uzgodnienia Biegi sponsorowane – 800 zł Reklama dźwiękowa podczas meczu – 200 zł/ 1 emisja Logo sponsora na plakatach informujących o meczu – 300 zł/ 1 emsija Podane ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć podatek VAT. Koszty wykonania reklam ponosi reklamodawca.

13 OFERTA Terminarz rundy zasadniczej I ligi - sezon 2007
09.04 poniedziałek Runda I: LOTOS Gdańsk – Stal Gorzów 15.04 niedziela Runda II: Start Gniezno – LOTOS Gdańsk 22.04 niedziela Runda III: LOTOS Gdańsk – TŻ Lublin 29.04 niedziela Runda IV: PSŻ Poznań – LOTOS Gdańsk 03.05 czwartek Runda V: LOTOS Gdańsk – KM Ostrów 06.05 niedziela Runda VI: RKM Rybnik – LOTOS Gdańsk 20.05 niedziela Runda VII: GTŻ Grudziądz – LOTOS Gdańsk 27.05 niedziela Runda VIII: LOTOS Gdańsk – GTŻ Grudziądz 10.06 niedziela Runda IX: LOTOS Gdańsk – RKM Rybnik 24.06 niedziela Runda X: KM Ostrów – LOTOS Gdańsk 08.07 niedziela Runda XI: LOTOS Gdańsk – PSŻ Poznań 22.07 niedziela Runda XII: TŻ Lublin – LOTOS Gdańsk 29.07 niedziela Runda XIII: LOTOS Gdańsk – Start Gniezno 05.08 niedziela Runda XIV: Stal Gorzów – LOTOS Gdańsk Terminarz rundy finałowej 12.08 niedziela Runda I: 19.08 niedziela Runda II: 02.09 niedziela Runda III: 16.09 niedziela Runda IV: Dwa z czterech meczy rundy finałowej zostaną rozegrane w Gdańsku Odbędą się również dwa turnieje indywidualne, których data zostanie ustalona w terminie późniejszym. W sezonie 2007 udział publiczności podczas zawodów żużlowych szacowany jest na poziomie 7 – 8 tysięcy.


Pobierz ppt "OFERTA SPONSORSKA 2007."

Podobne prezentacje


Reklamy Google