Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Kilka słów o nas Mediarun.pl, który wystartował w kwietniu 2001 roku i jest obecnie pierwszym serwisem poświęconych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Kilka słów o nas Mediarun.pl, który wystartował w kwietniu 2001 roku i jest obecnie pierwszym serwisem poświęconych."— Zapis prezentacji:

1 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Kilka słów o nas Mediarun.pl, który wystartował w kwietniu 2001 roku i jest obecnie pierwszym serwisem poświęconych tematyce biznesowej, marketingowej, reklamowej i medialnej w Polsce. W sumie nasze serwisy docierają do ponad 356 000 użytkowników miesięcznie (PBI XII 2006), oraz do ponad 33 700 subskrybentów. Mediarun.pl dociera do ponad 274 311 unikalnych użytkowników (PBI XII 2006) i notuje ponad 3 400 000 odsłon w skali miesiąca. W styczniu Mediarun Sp. z o.o. przejęła serwis www.medialink.pl odwiedzany przez ponad 81 000 użytkowników miesięcznie oraz Newsletter docierający do ponad 8 000 subskrybentów.www.medialink.pl W kwietniu 2007 Mediarun.pl obchodził 6 urodziny, na maj 2007 przewidziane jest uruchomienie nowej wersji serwisu. Mediarun.pl posiada kilkanaście serwisów i sekcji tematycznych np.: słownik terminów branżowych, akty prawne, oferty pracy, katalog firm, przegląd prasy itd. Mediarun.pl zawiera jedną z najobszerniejszych w Polsce branżowych baz danych z informacjami o większości firm z branży media, reklama, marketing, produkcja, public relations, internet, badania, event marketing, prasa, radio, telewizja itd…

2 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Wygląd strony głównej

3 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Nasz Newsletter Mediarun.pl przygotowuje pięć dni w tygodniu bezpłatny Newsletter, który dociera obecnie do ponad 27 100 subskrybentów (24. IV. 2007). Newsletter dostępny jest w wersji HTML-owej Newsletter zawiera: –najważniejsze informacje branżowe –aktualne komunikaty prasowe –najnowsze branżowe oferty pracy –przegląd dzienników krajowych –informacje o nowych firmach –najczęściej czytane wiadomości –notowania i kursy walut –zapowiedzi szkoleń i konferencji

4 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Dla kogo jesteśmy? Serwis Mediarun.pl powstał z myślą o osobach związanych z biznesem marketingiem, mediami, reklamą, sprzedażą, badaniami i Internetem. Mediarun.pl jest skierowany do osób pracujących, studiujących jak również zainteresowanych tym co się dzieje w powyższych sektorach i branżach. Idea, która nam towarzyszy od samego początku powstania, toUłatwić pracę, oraz zaoszczędzić cenny czas poprzez udostępnienie najważniejszych informacji i danych dla wszystkich odwiedzających nas osób.

5 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Z kim współpracujemy? Serwis Mediarun.pl w porozumieniu z takimi dziennikami i magazynami jak: –The Guardian, –The Advertising Age, –Brand Republic, –Gazeta Wyborcza, –Rzeczpospolita, –Pulsem Biznesu, –Gazeta Prawna, –Dziennik – Polska – Europa - Świat Przygotowuje przegląd najciekawszych tytułów i artykułów publikowanych na łamach tych tytułów prasowych.

6 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Jesteśmy patronem medialnym lub partnerem następujących wydarzeń i konkursów branżowych: –EFFIE AWARDS –ZŁOTE ORŁY –REMA DAYS –EUROREKLAMA –MEDIA TRENDY –ZŁOTE SPINACZE –IMPACTOR –KONGRESY PTBRiO –PREMIUM BRANDS –KONGRES PR FORUM –KONGRES PUBLIC RELATIONS - WSIZZ Rzeszów –KONFERENCJE NOWOCZESNEJ FIRMY –WEBSTARFESTIVAL

7 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Kilka ważnych liczb Kilka ważnych liczb Od początku istnienia zanotowaliśmy ponad 52 412 000 odsłonOd początku istnienia zanotowaliśmy ponad 52 412 000 odsłon Aktualnie mamy ponad 3 120 000 odsłon miesięcznieAktualnie mamy ponad 3 120 000 odsłon miesięcznie Co miesiąc nasze serwisy docierają do ponad 356 000 unikalnych użytkowników (PBI XII 2006)Co miesiąc nasze serwisy docierają do ponad 356 000 unikalnych użytkowników (PBI XII 2006) Co miesiąc Mediarun.pl odwiedza ponad 275 000 unikalnych użytkowników (PBI XII 2006)Co miesiąc Mediarun.pl odwiedza ponad 275 000 unikalnych użytkowników (PBI XII 2006) Co miesiąc Medialink.pl odwiedza ponad 81 000 unikalnych użytkowników (PBI XII 2006)Co miesiąc Medialink.pl odwiedza ponad 81 000 unikalnych użytkowników (PBI XII 2006) Nasze newslettery codziennie dociera do ponad 33 700 subskrybentówNasze newslettery codziennie dociera do ponad 33 700 subskrybentów Newsletter Mediarun.pl dociera do ponad 27 100 subskrybentówNewsletter Mediarun.pl dociera do ponad 27 100 subskrybentów Newsletter Medialink.pl dociera do ponad 8 000 subskrybentówNewsletter Medialink.pl dociera do ponad 8 000 subskrybentów Mamy ponad 22 000 artykułów i ponad 7 900 firm w kataloguMamy ponad 22 000 artykułów i ponad 7 900 firm w katalogu Źródło: MRG, profil subskrybentów, dane za maj 2006

8 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Mediarun.pl Katalog firm branżowych Posiadamy obszerny katalog z informacjami o ponad 7 900 firmach podzielonych tematycznie na branże. Każdy użytkownik może samodzielnie zamieścić wirtualną wizytówkę swojej firmy, korzystając z instrukcji zamieszczonej w zakładce Dodaj Firmę. Zamieszczenie wirtualnej wizytówki jest nieodpłatne.

9 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Mediarun.pl Oferty pracy Nasza baza ofert pracy zawiera oferty pracy które mogą być dodawane w łatwy, szybki i prosty sposób przez wszystkie firmy będące w naszym katalogu. Poniżej niektóre z wielu firm, które zaufały nam zamieszczając swoje ogłoszenia w naszym serwisie: CITYBOARD MEDIA OMD WYDAWNICTWO AXEL SPRINGER ARBOMEDIA POLSKA TEQUILLA / TBWA ON BOARD PUBLIC RELATIONS PRIMUM PUBLIC RELATIONS ROWLAND COMMUNICATIONS DFF WYDAWNICTWO INFOR ING BANK ŚLĄSKI FORTIS BANK K2 S.A. WHITE & CASE WYDAWNICTWO IDG WYDAWNICTWO EDIPRESS

10 Profil użytkowników Wykształcenie Źródło: MR, profil subskrybentów, marzec 2007

11 Profil użytkowników Mediarun.pl Pozycja zawodowa Źródło: MR, profil subskrybentów, marzec 2007

12 Profil użytkowników Mediarun.pl Branża zatrudnienia Źródło: MR, profil subskrybentów, marzec 2007

13 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Cennik Mediarun.pl Przykładowe formy reklamy Billboard 750 x 100 do 25 kB W formacie GIF i FLASH ROS CPM - 180 PLN Netto HP CPM- 225 PLN Netto Square Button 250 x 250, do 20 kB W formacie GIF i FLASH ROS CPM - 150 PLN Netto HP CPM - 187 PLN Netto

14 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Cennik Mediarun.pl Przykładowe formy reklamy Billboard 750 x 100 do 25 kB + Brand Mark 400 x 400, do 20 kB i max 15s ROS CPM - 350 PLN Netto

15 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Cennik Mediaurn.pl Przykładowe formy reklamy Billboard 750 x 100 do 25 kB + Scroller 800 x 30, do 25 kB ROS CPM - 300 PLN Netto

16 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Cennik Mediarun.pl Przykładowe formy reklamy Billboard 750 x 100 do 25 kB + Top Layer 700 x 500, do 25 kB i max 15 ROS CPM - 400 PLN Netto

17 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Cennik Mediarun.pl Przykładowe formy reklamy Double Billboard 750 x 200, max 30 kB ROS CPM - 250 PLN Netto

18 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Cennik Mediarun.pl Reklama w newsleterze Dostępne formy reklamy –Billboard –Baner górny –Baner dolny –Square button – górny –Square button – dolny –Reklama tekstowa Emisja Billboardu 750 x 100 px, GIF (do 30 kB) na górze Newslettera, koszt CPM: 250 PLN Netto za dzień emisji, 225 PLN Netto za tydzień emisji, Emisja Square buttona 250 x 250 px, GIF (do 30 kB) na początku i w środku Newslettera, koszt CPM: 200 PLN netto za dzień emisji, 180 PLN Netto za tydzień emisji, Emisja Banera 468 x 60 px, GIF (do 30 kB) w na początku lub w środku Newslettera, koszt CPM: 200 PLN za dzień emisji, 180 PLN Netto za tydzień emisji, Reklama tekstowa na początku Newslettera, o maksymalnej długości 50 słów + link, koszt CPM: 100 PLN Netto za dzień emisji Artykuł sponsorowany o maksymalnej objętości 5 kb, max. 2 zdjęcia po 30 kb + link, koszt 3000 PLN Netto za dzień emisji, 5000 PLN Netto za dwa dni emisji

19 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Cennik Mediarun.pl Mailing HTML WERSJA I - Cała baza OPCJA A –Koszt: CPM = 650 PLN Netto + VAT (bez targetowania). –Rodzaj: Jednorazowy mailing do wszystkich subskrybentów. –Termin: Wysyłka raz na dzień, niezależna od wysyłki Newslettera. –Parametry: Kod HTML-owy max. do 30 kB (zawiera kod + zdjęcia osadzone na naszym serwerze). OPCJA B –Koszt: CPM = 750 PLN Netto + VAT (bez targetowania). –Rodzaj: Jednorazowy mailing do wszystkich subskrybentów. –Termin: Wysyłka raz na dzień, niezależna od wysyłki Newslettera. –Parametry: Kod HTML-owy max. do 50 kB (zawiera kod + zdjęcia osadzone na naszym serwerze). WERSJA II - Z targetowaną bazą –Minimalna ilość CPM dla mailingu = 5000 –Koszt: w zależności od opcji 650 lub 750 PLN/CPM –Dopłaty za targetowanie: - stanowisko + 100% - branża + 50% - pozostałe + 25% –wiek, –płeć, –miejsce zamieszkania

20 Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Jak się z nami skontaktować? Mediarun Sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 39 02-661 Warszawa Tel centrala:+ 48 (22) 354 77 00 Tel Michał Gaca:+ 48 (22) 354 77 20 Tel Małgorzata Igańska + 48 (22) 354 77 21 Fax.: + 48 (22) 354 77 01 E-mail: reklama@mediarun.pl WWW: http://www.mediarun.pl Więcej informacji: www.mediarun.pl/reklama www.mediarun.pl/statystyki


Pobierz ppt "Copyright by Mediarun.pl 2000 - 2007 Kilka słów o nas Mediarun.pl, który wystartował w kwietniu 2001 roku i jest obecnie pierwszym serwisem poświęconych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google