Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDanuta Goliszek Został zmieniony 11 lat temu
1
Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Projekt indywidualny mgr M. Markiewicz Programowanie Urządzeń Mobilnych Uniwersytet Jagielloński
2
opis projektu platforma: iOS rodzaj: gra zręcznościowa
urządzenia: iPad 3+ target: dowolny (rating 4+)
3
Technologie Kobold2d / Cocos2d programowe animacje + filtry audio
obsługa akcelerometru + rozpoznawanie gestów poziomy generowane dynamicznie (losowo) integracja zdobytych punktów z Game Center
4
Opis poszczególnych części gry i sposobu rozgrywki
SQUARER Opis poszczególnych części gry i sposobu rozgrywki
5
Menu tytułowe
6
Zasady gry - Gracz: dolny kwadrat
- Należy unikać przeszkód w innym kolorze - Dostosowanie koloru do przeszkody = tarcza + punkty
7
Sterowanie graczem: akcelerometr
8
Sterowanie graczem: gesty
9
Wzrost poziomu trudności wraz z czasem:
prędkość + prawdopodobieństwo nowych/większych przeszkód
10
Punkty + ranking online
Koniec gry: Punkty + ranking online
11
App Store
12
DEMO
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.