Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych"— Zapis prezentacji:

1 Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Projekt indywidualny mgr M. Markiewicz Programowanie Urządzeń Mobilnych Uniwersytet Jagielloński

2 opis projektu platforma: iOS rodzaj: gra zręcznościowa
urządzenia: iPad 3+ target: dowolny (rating 4+)

3 Technologie Kobold2d / Cocos2d programowe animacje + filtry audio
obsługa akcelerometru + rozpoznawanie gestów poziomy generowane dynamicznie (losowo) integracja zdobytych punktów z Game Center

4 Opis poszczególnych części gry i sposobu rozgrywki
SQUARER Opis poszczególnych części gry i sposobu rozgrywki

5 Menu tytułowe

6 Zasady gry - Gracz: dolny kwadrat
- Należy unikać przeszkód w innym kolorze - Dostosowanie koloru do przeszkody = tarcza + punkty

7 Sterowanie graczem: akcelerometr

8 Sterowanie graczem: gesty

9 Wzrost poziomu trudności wraz z czasem:
prędkość + prawdopodobieństwo nowych/większych przeszkód

10 Punkty + ranking online
Koniec gry: Punkty + ranking online

11 App Store

12 DEMO


Pobierz ppt "Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych"

Podobne prezentacje


Reklamy Google