Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałHenio Czerniecki Został zmieniony 11 lat temu
1
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
2
Zarządzanie informacją
Agenda Zarządzanie informacją Przeznaczenie MunSol Architektura i komponenty MunSol Bezpieczeństwo i podpis cyfrowy Referencje Pytania i odpowiedzi
3
Źródła decyzji Decyzja Mądrość Wiedza Informacja Dane
4
Zmiana sposobów komunikacji
kontakty osobiste kontakty telefoniczne Internet SMS przeszłość przyszłość
5
Elektroniczny obieg dokumentów Zgodność z przepisami prawa
System MunSol Elektroniczny system informatyczny dla zarządzania dokumentacją oraz realizacji spraw Elektroniczny obieg dokumentów Zarządzanie sprawami Podpis elektroniczny Zgodność z przepisami prawa Dostęp dla mieszkańców poprzez Internet obejmujący wgląd w sprawy oraz inicjowanie nowych spraw
6
MunSol – przeznaczenie systemu
SYSTEM ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ I SPRAWAMI Wzrost zadowolenia mieszkańców wynikający ze sprawniejszej obsługi, mniejszej liczby wizyt w urzędzie oraz zdalnego dostępu do danych Zwiększenie przejrzystości w funkcjonowaniu urzędu, wynikające z dostępu do informacji, wdrożenia jednolitych procedur oraz narzędzi kontroli pracy Zwiększenie jakości działania urzędu, wynikające z zastosowania podpisu cyfrowego oraz wdrożenia systemu wspierającego system jakości Obniżenie kosztów funkcjonowania urzędu poprzez wyeliminowanie nadmiaru ręcznej pracy, ograniczenie liczby dokumentów papierowych i zarządzanie wiedzą
7
MunSol – architektura systemu
8
MunSol – komponenty systemu
Internetowy Portal Urzędu (IPU) Składanie pism do urzędu oraz możliwość sprawdzenia statusu własnej sprawy Obsługa Dokumentów i Spraw (ODS) Zarządzanie obiegiem dokumentów (pisma, sprawy, zadania, procesy itp.) Centrum Obsługi Klienta (COK) Rejestracja kontaktów (pisma, notatki, fax, ), wstępna dekretacja Centralne Repozytorium Dokumnetów (CRD) Baza danych dokumentów (kontaktów, pism, spraw, zadań dokumentów wewnętrznych itp.) Archiwum (ARC) Baza dokumentów archiwalnych, obsługa archiwum Pulpit użytkownika „Wirtualne biurko” Administrator Zarządzanie systemem
9
MunSol – podpis elektroniczny
10
Internetowy Portal Urzędu (IPU) Obsługa spraw i dokumentów
MunSol – eUsługi Karta miejska Internetowy Portal Urzędu (IPU) Obsługa spraw i dokumentów Podpis elektroniczny Inicjowanie spraw Zdalny dostęp Przesyłanie dokumentów Wnoszenie opłat
11
MunSol – wygląd systemu
Etykieta samoprzylepna Potwierdzenie przyjęcia pisma
12
MunSol – adresaci systemu
Administracja centralna Administracja specjalna Ministerstwa Inspekcje państwowe Agencje rządowe Urzędu skarbowe Urzędy centralne Prokuratura Administracja lokalna Służby mundurowe Gminy Policja Powiaty Wojsko Województwa Straż miejska Inne organy administracji
13
59 jednostek samorządu terytorialnego, w tym:
Referencje MunSol 59 jednostek samorządu terytorialnego, w tym: 1 województwo 2 miasta wojewódzkie 7 powiatów 25 miast 24 gminy
14
Zapraszam do pytań i dyskusji
Rafał M. Gęślicki Siemens sp. z o.o. Siemens IT Solution and Services Warszawa ul. Żupnicza 11 telefon: mobile:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.