Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAmelia Kosińska Został zmieniony 9 lat temu
1
Super Express dziennik XXI wieku
2
Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja czytelnicza reklamą stały wzrost udziału w rynku
3
Super Express jako pierwszy polski dziennik ukazał się w pełnym kolorze ! Super Express - symbol nowoczesności !
4
lepiej wykształceni, więcej zarabiający mieszkający w dużych miastach większy potencjał nabywczy Nowy Super Express - aspirujący czytelnicy
6
podział na sekcje tematyczne mocniejsza ekspozycja zdjęć większa ilość „światła” na stronach nowa makieta włączenie lokalnych dodatków branżowych do grzbietu głównego Nowoczesny Super Express
7
od 2 kwietnia w nowej formie
8
Efekt unikalna przejrzystość wyjątkowa spójność nowatorskie możliwości reklamowe
9
Unikalna przejrzystość kolorystyczny podział na trzy sekcje tematyczne wydarzenia radzimy rozrywka i sport
10
Super temat Wydarzenia Warszawa Super temat Wydarzenia Warszawa sekcja niebieska wydarzenia
11
Radzimy Kariera poniedziałek Dom wtorek Komputer środa Promocje czwartek Turystyka sobota Radzimy Kariera poniedziałek Dom wtorek Komputer środa Promocje czwartek Turystyka sobota sekcja pomarańczowa radzimy
12
Rozrywka Program TV Repertuar kin Pogoda Sport Rozrywka Program TV Repertuar kin Pogoda Sport sekcja czerwona rozrywka i sport
13
precyzyjna lokalizacja reklam przy wybranym temacie docieranie do ściśle określonej grupy odbiorców wzrost efektywności reklam Unikalna przejrzystość - nowe korzyści
14
Wyjątkowa spójność połączenie dziennika w jeden zwarty grzbiet Kalejdoskop
15
Wyjątkowa spójność Kalejdoskopy - lokalne dodatki Super Expressu włączyliśmy do głównej części dziennika integralny, kolejno numerowany, grzbiet
16
harmonijna konstrukcja gazety nadanie jeszcze wyższej rangi wszystkim tematom wydania wzmocniona postrzegalność reklam Wyjątkowa spójność - nowe korzyści
17
Nowatorskie możliwości reklamowe nowa makieta dziennika formaty niespotykane dotychczas na rynku dzienników
18
moduł przy winiecie nowe możliwości reklamowe
19
skos na stronie nowe możliwości reklamowe
20
format na rozkładówce (wyspa) nowe możliwości reklamowe
21
format na środku strony w poziomie nowe możliwości reklamowe
22
format na środku strony w pionie nowe możliwości reklamowe
23
format na stronie z repertuarem kin nowe możliwości reklamowe dotyczy Warszawy
24
format na środku ogłoszeń drobnych nowe możliwości reklamowe dotyczy Warszawy
25
dostęp do najatrakcyjniejszych powierzchni możliwość dla ciekawszych kreacji silna obecność w świadomości konsumenta Nowa makieta - nowe korzyści
26
Korzyści dla reklamodawców Precyzyjne docieranie do grupy docelowej Wzmocniona postrzegalność przekazu Wzrost efektywności reklamy Silna obecność w świadomości konsumenta
27
Nowoczesny Super Express nowa, unikalna jakość kampanii prasowej
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.