Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałStanisława Niedojadło Został zmieniony 11 lat temu
1
Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM
2
1. Dlaczego link sponsorowany Ilość: niski koszt dotarcia do użytkownika wysoka skuteczność w porównaniu do innych form reklamy Jakość: dobre dopasowanie mała inwazyjność łatwość modyfikacji zakresu i treści reklam efekt brandingowy Militaria.pl SEM
3
2. Jak było wcześniej Do marca 2005 kampania realizowana przez biuro reklamy WP Nawiązanie współpracy WP z Netsprintem: nowy panel, nowe możliwości Militaria.pl SEM
4
3. Nowy panel i obsługa łatwość dokonywania modyfikacji monitorowanie skuteczności w czasie rzeczywistym szybka reakcja na pytania, oferta dostosowana do zapotrzebowania Militaria.pl SEM
5
4. Co zrobiliśmy rozszerzenie ilości słów kluczowych stworzenie grup słów kluczowych z osobnymi treściami linku rozszerzanie kampanii wraz z dodawaniem kolejnych grup asortymentowych i marek Militaria.pl SEM
6
5. Liczby maj 2004maj 2006 33 słowa kluczowe123 słowa kluczowe 1 treść reklamy47 różnych treści reklamy 4344 odsłon29805 odsłon 350 kliknięć4025 kliknięć skuteczność: 8,06%Skuteczność: 13,5% porównanie kampanii Militaria.pl SEM
7
5. Liczby zmiany w zakresie i skuteczności kampanii na przestrzeni czasu miesiącodsłonykliknięciaskuteczność styczeń 200442992796,49% czerwiec 200431742447,69% grudzień 2004400041710,43% marzec 20051485812648,51% grudzień 200551870545810,52% marzec 200622575359315,92% maj 200629805402513,50% Militaria.pl SEM
8
6. Przykładowa kampania (maj 2006) Militaria.pl SEM
9
6. Przykładowa kampania (maj 2006) słowo kluczoweodsłonykliknięciaskuteczność wiatrówki2 72838314.0 % karabinki110109.09 % pneumatyczna168105.95 % [ BRON ]2 05927313.2 % karabiny3045618.4 % wiatrówka56110919.4 % karabin3053411.1% SUMA623587514% statystyki Militaria.pl SEM
10
7. Co uzyskaliśmy Jakość pozyskanie internauty bezpośrednio zainteresowanego naszym asortymentem możliwość dodatkowej prezentacji oferty łatwość zarządzania kolejnymi kampaniami reklamowymi uzupełnienie pozycjonowania naturalnego Ilość: wzrost wejść z wyszukiwarek w okresie listopad 2005-maj 2006 o 30% wzrost ilości zamówień realizowanych bezpośrednio po wizytach w wyszukiwarce w okresie listopad 2005-maj 2006 o 25% Militaria.pl SEM
11
8. Kolejny etap - AdKontekst możliwość dotarcia z ofertą do szerszej grupy internautów maj 2006: średnio dziennie 370969 odsłon, 124 kliknięcia reklama kontekstowa na stronach WWW i płynące z tego konsekwencje model CPC (cost per click) – płacimy za kliknięcie, niezależnie od liczby odsłon Militaria.pl SEM
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.