Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

5 powodów aby pokochać Google Analytics (i dwa powody aby się bać) Robert Drózd WebAudit.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "5 powodów aby pokochać Google Analytics (i dwa powody aby się bać) Robert Drózd WebAudit.pl."— Zapis prezentacji:

1 5 powodów aby pokochać Google Analytics (i dwa powody aby się bać) Robert Drózd WebAudit.pl

2 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl Gdzie jeszcze nie ma statystyk Googla? … tak, ten kod widzimy wszędzie. Ale czy nie jako gadżet: są darmowe, więc można zainstalować? Ale jednocześnie darmowość to zaleta i pierwszy powód, aby polubić G.A.

3 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 1. Koszty, koszty, koszty Google Analytics jest za darmo Za darmo, ale? Po przekroczeniu 5 milionów odsłon miesięcznie wymagane jest założenie konta na Adwords minimalny budżet na Adwords to $1 dziennie

4 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl Stat24.com vs. Google Analytics Śr. mies. liczba odsłon StatBiznes (maks. 100 stron) StatBiznesPro (maks. 200 stron) Google Analytics do 100 tys.600 PLN900 PLN 0 PLN 100 tys. – 1 milion1200 PLN1800 PLN 1– 2,5 mln2400 PLN3600 PLN 2,5 – 5 mln3600 PLN5400 PLN 5 – 7,5 mln4800 PLN7200 PLNBudżet Adwords: 1$ dziennie maks. $365 czyli ok. 1000 PLN 7,5 – 10 mln6000 PLN9000 PLN > 10 mlndo negocjacji Podane stawki roczne.Źródła: http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=26784&topic=7196 http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=26784&topic=7196 http://stat24.com/pl/statystyki/cennik_profesjonalnych_statystyk_odwiedzin_stat24

5 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 2. Filtry, to nie tylko odfiltrowanie

6 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 2. Filtry – różne możliwości

7 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 2. Co dają nam filtry? Nowe profile - nowe widoki tylko jedna część witryny (np. strona firmowa bez bloga) tylko wejścia z konkretnego kraju, regionu lub miasta tylko wejścia zakończone transakcją

8 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 3. Integracja ze wszystkim Oczywiście Adwords Śledzenie kampanie reklamowych – URL builder Boksy Onetu, Inne reklamy PPC Tradycyjne bannery Ściągnięcia plików Ajax

9 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 4. Odbiciaaaaaaaaaaaaaaa i o d e j ś c i a bounce rate – ile % osób obejrzało tylko jedną stronę i poszło. exit pages – na których stronach ludzie odchodzą czyli – gdzie tracisz klientów? wykorzystywane m.in. do potwierdzania analiz usability, albo do… określenia gdzie takich problemów szukać

10 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 4. Odbicia + Adwords

11 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 5. Analiza e-commerce – prawdziwe wartości transakcji

12 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 5. Analiza e-commerce + cele Cele – cokolwiek za taki cel uznamy! dodanie do koszyka, zamówienie zapisanie na newsletter pobranie PDF

13 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 1. Google wie wszystko?! Google Master Plan http://masterplanthemovie.com/ http://masterplanthemovie.com/

14 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 1. Ale czy to naprawdę problem? Dla start-upów Dla małych firemek działających nad Wisłą?

15 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl 2. Drugiego powodu nie ma. Polecam Google Analytics i życzę miłego czekania…

16 Aula Polska nr 6. 2007-07-12 Robert Drózd: rd@webaudit.pl Koniec. Patrzymy na zegarki 16 lipca - raport: Nie bój się Google Analytics, czyli 21 sposobów na najlepsze statystyki świata Szczegóły na moim blogu: www.webaudit.pl/blog/www.webaudit.pl/blog/


Pobierz ppt "5 powodów aby pokochać Google Analytics (i dwa powody aby się bać) Robert Drózd WebAudit.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google