Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
2
URLOP W POLSCE www.qinvest.pl
Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 Rocznie średnio ponad 6,5 mln Polaków deklaruje spędzanie urlopu w Polsce. 1 1(#)
3
GDZIE SIĘ UDAJĄ NA WYPOCZYNEK?
Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 Około 2.4 mln osób wyjeżdża w trakcie urlopu nad polskie morze. 2
4
KIM SĄ CI, KTÓRZY WYBIERAJĄ MORZE?
Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 Są to relatywnie ludzie młodzi (15-39 lat), o minimum średnim wykształceniu, z interesujących grup społecznych. 3
5
KIM SĄ CI, KTÓRZY WYBIERAJĄ MORZE?
Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 Atrakcyjny profil społeczny koreluje z wysokimi dochodami gospodarstw domowych z których wywodzą się urlopowicze. W większości nad morzem wypoczywają przedstawiciele dużych miast w tym przede wszystkim największych aglomeracji. 4
6
BARDZO KRÓTKIE PODSUMOWANIE
Osoby wypoczywające nad morzem to grupa o profilu społecznym atrakcyjnym dla reklamodawców: osoby młode (w tym duża reprezentacja studentów) mieszkańcy miast przedstawiciele gospodarstw domowych o wyższym potencjale finansowym Reklama skierowana do osób w okresie wypoczynku przez prawie cały dzień jest świetnie widoczna i dobrze odbierana. 5
7
- OPTYMALNY NOŚNIK REKLAMY
6
8
- OPTYMALNY NOŚNIK REKLAMY
7
9
- OPTYMALNY NOŚNIK REKLAMY
8
10
- PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE
Tkanina: płótno banerowe lub ortalion Kolor tkaniny dowolny – zgodnie z sugestiami klienta Nadruk metodą sitodruku lub solwentu, kolory PANTONE lub CMYK, odporne na działanie promieniowania UV Konstrukcja panelowa pozwalająca na szybki i sprawny montaż parawanu lub konstrukcja stała 9
11
- PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE
Szerokość – 244 cm Wysokość – 100 cm Wielkość powierzchni reklamowej – 150 cm2 10
12
- PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE
11
13
- Zalety ŁATWOŚĆ MONTAŻU – oszczędność czasu i pieniędzy. Parawan pomimo dużej powierzchni (prawie 2 m2 powierzchni reklamowej), jest wygodny w transporcie, w niezajmującym dużo miejsca opakowaniu, jak również łatwy w montażu. TRWAŁOŚĆ – nośnik reklamowy na lata... Z racji na długą żywotność materiałów użytych do produkcji parawanu, jak również jego prostą konstrukcję, raz kupiony służyć będzie przez lata, materiał zadrukowany jest w standardzie farbami odpornymi na działanie promieni UV. ODPORNOŚĆ NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE – dobre materiały i kształt. Wysokiej jakości materiały użyte do produkcji sprawiają, że jego trwałość i odporność na deszcz są bardzo duże, a aerodynamiczny kształt zapewnia stabilność przy silnych podmuchach wiatru. GWARANCJA JAKOŚCI Firma Q Invest Sp. z o.o. jako wyłączny dystrybutor parawanu na terenie Polski udziela gwarancji na okres 12 miesięcy. 12
14
- Zalety CHARAKTERYSTYCZNY KSZTAŁT – nowatorska forma i niepowtarzalność czynią go lepiej zauważalnym. DUŻA POWIERZCHNIA REKLAMOWA – doskonała widoczność oraz brak innych nośników reklamowych w bezpośrednim sąsiedztwie skutecznie utrwalają informacje o reklamowanym produkcie. CAŁA POWIERZCHNIA FRONTEM DO ODBIORCY – kształt parawanu zapewnia skuteczny przekaz reklamowy, czytelny z każdej strony. SPRAWDZONY NOŚNIK REKLAMOWY - na plażach całej niemal Europy zachodniej. NAJTAŃSZY NOŚNIK REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ NA RYNKU - zakup parawanu na własność z możliwością nieograniczonego eksploatowania to mniej więcej równowartość kosztu jednego miesiąca wynajmu nośnika reklamy zewnętrznej. Jest również tańszy od parasola plażowego. 13
15
WIDOK OGÓLNY 15
16
WIDOK OGÓLNY 16
17
Wyłączny dystrybutor w Polsce :
- PRODUCENT Wyłączny dystrybutor w Polsce : Biuro handlowe: Warszawa Ul.Poznańska 11/8A Warszawa +48/ Michał Nowak
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.