Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Kolor i wielkość reklamy
Jak wpływają na odbiór i skuteczność
2
Spis treści Reklama a jej miejsce Reklama a kolory Reklama a wielkosc
3
Umiejscowienie reklamy
Najbardziej atrakcyjne miejsca reklamowe to pierwsza strona gazety Najwięcej osób czyta pierwszą stronę Mogą ją zobaczyć nawet Ci, którzy nie kupują i nie czytają gazety Na tej stronie jest mało reklam
4
Umiejscowienie reklamy
Druga strona okładki przyciąga 30% więcej czytelników niż strona wewnątrz gazety Trzecia strona okładki przyciąga 22% więcej czytelników niż strona wewnątrz gazety Podobnie strona ostatnia jest skuteczniejsza od strony wewnętrznej o ok. 22% Na podstawie THE Magazine Handbook
5
Umiejscowienie reklamy
Prawa czy lewa strona? Badania nie wskazują, że umieszczenie reklamy po prawej lub lewej stronie nie wpływa znacząco na liczbę czytelników, Ale większość reklamodawców woli prawą stronę,
6
Umiejscowienie reklamy
Z pierwszych czy dalszych stronach? Badania wskazują, że różnica jest minimalna, umieszczenie reklamy na jednej z pierwszych stron gazety nie wpływa znacząco na liczbę czytelników, Ale większość reklamodawców domaga się, aby jego reklama była na jednej z pierwszych stron
7
Umiejscowienie reklamy
Sama pozycja nie wpływa znacząco na poczytność reklamy lub wzrost świadomości marki Reklama mocna pod względem kreatywnym będzie zawsze zauważona, niezależnie od jej miejsca
8
Stosowanie koloru w reklamach
46% 33% 34%
9
Stosowanie koloru w reklamach
Reklamy wykonane w pełnym kolorze cieszą się o 39% większą poczytnością niż reklamy czarno-białe Reklamy jednokolorowe są minimalnie (ok. 3%) atrakcyjniejsze niż czarno-białe
10
Wielkość reklam 55% 40% 24%
11
Wielkość reklamy Wielkość reklamy wpływa na wzrost liczby odbiorców
Reklama całostronicowa zwiększa liczbę czytelników o 67% w stosunku do reklamy ułamkowej Reklam dwustronicowa zwiększa poczytność o 38% w stosunku do całostronicowej
12
Wielkość reklamy Reklama duża pozwala na większą kreatywność
Tylko duże reklamy umożliwiają przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Duże firmy najczęściej wykupują reklamy całostronicowe lub junior page
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.