CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec 2014. Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.

Similar presentations


Presentation on theme: "CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec 2014. Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk."— Presentation transcript:

1 CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec 2014

2 Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk

3 Pasmo 18:30 - 19:00 Ilość widzów Udziały TVP Rzeszów w rynku telewizyjnym AMR w dniu 22 marca Źródło: Nielsen Audience Measurement

4 Pasmo 18:30 - 19:00 Udziały % Udziały TVP Rzeszów w rynku telewizyjnym SHR% w dniu 22 marca Źródło: Nielsen Audience Measurement

5 Pasmo 18:30 – 19:00 Udziały % Średnia miesięczna udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01-30 marca Źródło: Nielsen Audience Measurement

6 Udziały % Udziały TVP Rzeszów w rynku telewizyjnym SHR% w dniu 8 marca Dzień kobiet w TVP Rzeszów – pasmo 22:00-22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement

7 TVP Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządowców


Pobierz ppt "CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec 2014. Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk."

Similar presentations


Reklamy Google