Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zasady działania oraz cennik usług

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zasady działania oraz cennik usług"— Zapis prezentacji:

1 Zasady działania oraz cennik usług
Reklamofon.pl - najbardziej skuteczna forma reklamy wideo w Internecie! Zasady działania oraz cennik usług 1

2 Dzwoń za darmo ze swojego telefonu domowego
Co to jest Reklamofon.pl Reklamofon.pl to serwis Internetowy umożliwiający darmowe rozmowy telefoniczne bez potrzeby instalacji żadnego oprogramowania, czy kupowania dodatkowego sprzętu. Użytkownik po prostu wchodzi na stronę www i rozmawia za darmo ze swojego zwyczajnego telefonu domowego lub biurowego z każdym innym dowolnym stacjonarnym numerem krajowym lub zagranicznym. Jak to działa? Użytkownik na stronie www podaje swój numer telefonu oraz numer osoby, z którą chciałby się połączyć i klika „zadzwoń”, po chwili dzwoni jego telefon, odbiera go i automatycznie jest łączony z drugim numerem, który podał. W czasie prowadzenia rozmowy na ekranie komputera użytkownika inicjującego połączenie wyświetlane są reklamy video – korzystanie z Reklamofon.pl to tak jak rozmawianie przez telefon i oglądanie telewizji – z tą różnicą, że naszą reklamę można klikać! Gwarancja dla reklamodawców! Użytkownik prowadząc rozmowę nie może odejść od komputera lub nie oglądać wyświetlanych reklam ponieważ co jakiś czas na ekranie komputera pojawia się „migający zegar”, który odlicza od 10 sekund w dół. Jeżeli w tym czasie użytkownik nie kliknie zegara to jego połączenie jest rozłączane. Tak samo połączenie jest rozłączane jeżeli użytkownik wyłączy komputer, zamknie okno przeglądarki w którym wyświetlane są reklamy, czy stosuje oprogramowanie blokujące wyświetlanie się reklam. Dzwoń za darmo ze swojego telefonu domowego

3 Aby zadzwonić użytkownik nie musi się rejestrować, posiadać słuchawek i mikrofonu, czy podłączać telefonu do komputera – wystarczy, że wejdzie stronie Reklamofon.pl poda swój numer telefonu (np. domowy / biurowy) i numer osoby, do której chce zadzwonić!

4 Użytkownik prowadzi rozmowę za pośrednictwem swojego zwyczajnego telefonu stacjonarnego, a komputer jest używany tylko do wyświetlania reklamy video

5 Aby mieć gwarancję, że użytkownik rozmawiając przez telefon nie odejdzie od komputera co jakiś czas na ekranie pojawia się komunikat „Kliknij w zegar aby kontynuować połączenie”

6 Demografia użytkowników oraz potencjał reklamowy
Większość użytkowników serwisu to osoby powyżej 33 roku życia. Dodatkowo aby korzystać z serwisu muszą one posiadać komputer (z Internetem) oraz telefon stacjonarny. Można więc założyć, że te czynniki determinują wyższy od przeciętnego poziom dochodów tych osób. Biorąc pod uwagę specyfikę serwisu jest to grupa, do której najbardziej adekwatne w przekazie reklamowym są walory cenowe oferty np. rabaty, taniej u nas etc. (…) do dnia

7 Możliwości targetowania kampanii
W naszym serwisie swoją reklamę możesz skierować bardzo precyzyjnie do wybranej grupy celowej. Przykładowo jeżeli prowadzisz usługi transportowe z Polski do Włoch i chcesz aby Twoja reklama dotarła tylko do osób, które dzwonią z Polski do Włoch to nic prostszego – w parametrach targetowania swojej kampanii ustawiasz, że Twoją reklamę mają widzieć tylko osoby, które wykonują połączenia z Polski do Włoch. Targetowanie kampanii jest także możliwe bardziej szczegółowo na poziomie poszczególnych dzielnic w miastach – więc jeżeli swoją usługę chcesz skierować do mieszkańców dzielnicy Warszawa – Ochota zrobisz to tylko w naszym serwisie!

8 Wyniki kampanii testowej dla Alior Bank
Średni CTR dla zadanego okresu (do dnia ) trwania kampanii wyniósł 3,58%, co przy wyświetleniach reklamy dało kliknięcia (wejścia na stronę reklamodawcy). Pomimo, że film reklamowy / kreacja Alior Bank nie była nastawiona na generowanie klików / leadów to poziom CTR był bardzo wysoki. Dla przekazu reklamowego nastawionego na kliki / leady można osiągnąć w serwisie 2 cyfrowe CTR. *) Statystyki w powyższej formie dostępne są na każdym indywidualnym koncie reklamodawcy w systemie Reklamofon.pl dla wszystkich jego kampanii

9 Wyniki kampanii testowej dla sieci Biedronka
Kampania za pomocą 30 sekundowego filmu reklamowego promowała ofertę cenową na wybrane produkty dostępne w sieci Biedronka. Średni CTR dla wskazanego okresu trwania kampanii wyniósł 2,12%, co przy wyświetleniach reklamy dało kliknięcia (wejścia na stronę reklamodawcy). Pomimo, że film reklamowy / kreacja kampanii nie była nastawiona na generowanie klików to poziom CTR był bardzo wysoki. Dla targetowanego przekazu reklamowego nastawionego na kliki można osiągnąć w serwisie 2 cyfrowe CTR. Jak widać ze statystyk kampanii oferta produktowa w większości zainteresowała kobiety więc wartym rozważenia byłoby skierowanie kampanii tego typu tylko i wyłącznie do kobiet – wtedy efekty powinny być prawie 2 krotnie lepsze! Przewagi reklamy w Reklamofon.pl: Przekaz video jest w stanie najlepiej przekonać konsumenta do danego produktu / oferty. Przekaz dociera przy tzw. „płytkim przetwarzaniu” przez co jest bardziej skuteczny. Reklamodawca otrzymuje gwarantowany czas ekspozycji jego reklamy - cennikowy CPM zakłada czas ekspozycji 30 sekund. *) Statystyki w powyższej formie dostępne są na każdym indywidualnym koncie reklamodawcy w systemie Reklamofon.pl dla wszystkich jego kampanii

10 Twoja reklama video podczas rozmowy użytkownika
Dostępne formy reklamy: reklama video w trakcie rozmowy W momencie kiedy użytkownik zdecyduje się wykonać telefon korzystając z naszego serwisu, zostaje przekierowany na pod stronę serwisu, gdzie w trakcie inicjalizowania połączenia z wybranym numerem oraz w trakcie jego trwania, wyświetlana jest reklama video. Każda reklama video może być oczywiście „klikalna”, a dodatkowo po jej wyświetleniu jest ona cały czas dostępna na liście reklam już wyświetlonych, w taki sposób, aby użytkownik mógł do niej wrócić w późniejszym czasie – w trakcie lub po zakończeniu swojej rozmowy telefonicznej. Twoja reklama video podczas rozmowy użytkownika

11 Lista reklam już wyświetlonych Zegar klikający i odliczający czas
Skuteczność gwarantowana! Nie zawsze podczas wyświetlania danej reklamy video, użytkownik jeszcze w trakcie jej trwania, zdecyduje się aby w nią kliknąć. U nas to nic straconego! Każda reklama już wyświetlona umieszczana jest w podręcznym menu na stronie, w taki sposób, aby użytkownik mógł do niej wrócić, w dowolnym momencie – w trakcie prowadzenia swojej rozmowy lub po jej zakończeniu. Dodatkowo pilnujemy, aby użytkownik nie odchodził od komputera w trakcie kiedy leci Twoja reklama. Co jakiś czas na ekranie, obok reklamy video, pojawia się migający zegar – jeżeli użytkownik w niego nie kliknie, to w ciągu kilku sekund jego połączenie zostanie przerwane. Dzięki temu nasi konsumenci oglądają Twoje reklamy! Lista reklam już wyświetlonych Zegar klikający i odliczający czas

12 Twoje logo na planszy sponsorów (strona główna)
Dostępne formy reklamy: Twoje logo na tablicy sponsorów Chciałbyś aby każdy dzwoniący za darmo z naszego serwisu wiedział, że za darmo dzwoni dzięki Twojej firmie? Nic prostszego – możesz umieścić logo swojej firmy na planszy sponsorów na stronie głównej serwisu. Każdy dzwoniący będzie miał okazję wskazać właśnie Twoją firmę jako sponsora swojego połączenia. Pomyśl o całej tej wdzięczność, którą zdobędziesz kiedy konsument dzięki Tobie będzie mógł porozmawiać z bliską mu osobom, która właśnie przebywa zagranicą. Twoje logo na planszy sponsorów (strona główna)

13 Cennik dostępnych form reklamy
Reklama video wyświetlana w trakcie rozmowy Podstawowa cena reklamy CPM* = 260 zł Dopłaty za targetowanie: Płeć: +10% (od ceny podstawowej) Wiek: +10% Lokalizacja dzwoniącego: +10% Lokalizacja rozmówcy: +10% Zainteresowania: +10% Logo reklamodawcy na tablicy sponsorów Podstawowa cena logo = zł / miesięcznie Dopłaty za usługi dodatkowe: „Podbicie” pozycji na liście sponsorów na wyższą – negocjowane. *) CPM – oznacza koszt wyświetlenia 1000 reklam do konsumentów;

14 Przykładowy budżet dla miesięcznej kampanii w serwisie
Reklama video wyświetlana w trakcie rozmowy Okres emisji: 1 miesiąc Liczba wyświetleń reklamy: Całkowity zasięg / częstotliwość: 249 tys. uu / 0,83x Cennikowa wartość CPM: 260 zł (netto) Capping ustawiony dla kampanii: 1 wyświetlenia / uu Dopłata za capping dla kampanii: CPM+10% Wartość CPM z dopłatą: 286 zł (netto) Proponowany rabat: 50% Wartość CPM po rabacie: 130 zł (netto) Całkowity koszt po rabatach: ,- zł Logo reklamodawcy na tablicy sponsorów Podstawowa cena logo = ,- zł / miesiąc Wartość po rabacie: 5.000,- zł (netto) Całkowity koszt po rabatach: 5.000,- zł Całkowita proponowana kwota budżetu w Reklamofon.pl: ,- zł (netto) *) CPM – oznacza koszt wyświetlenia 1000 reklam do konsumentów;

15 Kontakt do brokera reklamy: Kontakt do spółki:
Platforma Mediowa Point Group S.A. Al. Jerozolimskie 146 D Warszawa Tel NIP: REGON: Kapitała zakładowy: ,- PLN Kapitał wpłacony: ,- PLN Dawid Korczyński, Prezes Zarządu Reklamofon.pl Sp. z o.o. ul. Bonifraterska 17 Warszawa NIP: REGON: Kapitała zakładowy: ,- PLN Kapitał wpłacony: ,- PLN Niniejsza oferta jest wyłącznie do użytku Klienta i Jego pracowników. Żadna jej część nie może być rozpowszechniana, cytowana lub kopiowana w celu dystrybucji poza organizacją Klienta bez wcześniejszej zgody Reklamofon.pl Sp. z o.o. Przedstawione przez Reklamofon.pl Sp. z o.o. pomysły, rozwiązania itp., w przypadku nie podpisania umowy lub jej rozwiązania w trakcie realizacji podlegają ochronie w myśl ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tym samym nie mogą być wykorzystane, rozpowszechniane i kopiowane na żadnym polu eksploatacji oraz udostępniane osobom trzecim bez wcześniejszej pisemnej zgody Reklamofon.pl Sp. z o.o.


Pobierz ppt "Zasady działania oraz cennik usług"

Podobne prezentacje


Reklamy Google