Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kobiece wieczory w Hallmark Oferta sponsorska Październik –Listopad 2009.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kobiece wieczory w Hallmark Oferta sponsorska Październik –Listopad 2009."— Zapis prezentacji:

1 Kobiece wieczory w Hallmark Oferta sponsorska Październik –Listopad 2009

2 Już od 14 października na antenie Hallmarku nowe fantastyczne seriale! Pokochałeś Ally Mc Bill? Pokochasz Być jak Erica i Clara Sheller !

3 Life, repeated To chyba dobrze, prawda…? Dostała szansę powrotu do przeszłości i rozpoczęcia wszystkiego od nowa

4 Erica Strange (Erin Karpluk) to ładna, inteligenta 32-letnia kobieta. Niestety, jej życie to pasmo samych nieszczęść, których przyczyn, jak sama twierdzi, należałoby szukać w przeszłości. Erica przenosi się więc w nastoletnie lata i z mądrością dorosłego człowieka, rozwiązuje sprawy z młodości. Stawia czoła dawnym przyjaciołom i wrogom. Podejmuje decyzje, które łamią jej serce. Czy w ten sposób uda się jej zmienić dorosłe życie? Erica powoli przyzwyczaja się do podróżowania w czasie. Czy egzystencja w dwóch wymiarach pomoże kobiecie zrozumieć własną osobowość? EMISJA: PREMIERA środy godz. 21.00 POWTÓRKI : piątki godz. 19.00, soboty godz.16.00

5 Młoda dziennikarka Clara Sheller (Mélanie Doutey) nasłuchała się zbyt wielu bajek o królewiczach i jest przekonana, że jej własne życie również uda się zamienić w bajkę. Razem z swoim najlepszym przyjacielem JP (Frédéric Diefenthal) wyrusza na poszukiwanie doskonałej bratniej duszy. Kiedy ci młodzi ludzie poznają kulisy świata randek i romantycznych spotkań, przekonają się, że znalezienie idealnej drugiej połowy nie jest łatwe. Kiedy Clara się zakochuje, zakochuje się również JP, często zakochują się jednocześnie, w tej samej osobie... Życie miłosne nie szczędzi im niespodzianek i przeszkód. Ci młodzi ludzie mają jednak jeden cel – znaleźć doskonałego partnera... EMISJA: PREMIERA środy godz. 22.00 POWTÓRKI : piątki godz. 20.00, soboty godz.15.00

6 Promocja pasma Kobiece Wieczory Kanał Hallmark promuje nowe kobiece seriale : - konkurs sms-owy na antenie Hallmark 14 październik-25 listopad (pierwszy w historii kanału konkurs), główna nagroda - luksusowy pobyt w SPA dla 2 osób, co tydzień do wygrania talony na piękną ręcznie wykonaną biżuterię. - kampania w innych mediach: spoty informujące o konkursie w radiu RMF FM i lokalnych stacjach radiowych reklamy i banery w tygodnikach telewizyjnych (To i Owo, Teletydzień i Teleświat) banery w portalach kobiecych w internecie, oraz na stronie www.blip.pl jedna z bohaterek seriali Erica, będzie prowadziła swojego bloga, na którym zaprosi do udziału w konkursie.www.blip.pl Reklamy informujace o konkursie na autobusach w Warszawie. Reklamy informujace o konkursie w salonach kosmetycznych I fryzjerskich w najwiekszych miastach Polski. Działania marketingowe wsparte będą intensywną kampanią PR.

7 Oferta sponsorska na Hallmark Czas akcji: październik – listopad 2009 8 BB sponsorski przed/po serialu: 18 emisji w październiku 24 emisji w listopadzie Logo klienta przed promami - 100 emisji BB klienta przy spotach konkursowych - 300 emisji TOTAL: 484 wskazania sponsorskie Banner klienta na stronie kanału www.hallmark.pl (w terminie od 14.10.2009 do 25.11.2009)www.hallmark.pl Koszt oferty: 45 000 PLN + 22% VAT


Pobierz ppt "Kobiece wieczory w Hallmark Oferta sponsorska Październik –Listopad 2009."

Podobne prezentacje


Reklamy Google