Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAniela Ostapowicz Został zmieniony 10 lat temu
1
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora
2
O Narciarskim Weekendzie Cykl programów z prognozą pogody dla narciarzy i snowboardzistów emitowany jest na antenie Telewizji Katowice już od jedenastu sezonów. Od pierwszej edycji cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów i sponsorów. W sezonie 2009/2010 każdy odcinek oglądało średnio 37 tys. osób. (dane: TNS OBOP).
3
O Narciarskim Weekendzie Tempo jak w slalomie gigancie, wszędobylski reporter, mistrzowie jazdy zdradzający zawodowe triki oraz przede wszystkim pełne, aktualne dane o warunkach śniegowych, pogodowych i bazie turystycznej. Narciarze, snowboardziści i miłośnicy jazdy na byle czym, byle po białym puchu – dla nich Narciarski weekend jest obowiązkowym punktem programu TVP Katowice.
4
O Narciarskim Weekendzie Terminy emisji programu zostały wybrane z myślą o tych widzach z naszego regionu, którzy planują weekendowe wypady na narty lub snowboard. W sezonie zimowym program emitowany będzie do 28 marca 2010. emisja (premiery): czwartek, piątek, godz. 07:45, sobota, godz. 7:50 emisja (powtórka): piątek, godz. 19:15, sobota, godz. 18:30
5
Oferta dla sponsora Wskazania sponsorskie: emisja billboardu sponsorskiego* przy każdym odcinku programu (łącznie 20) emisję billboardu sponsorskiego przy zwiastunach programu (5 tygodniowo, łącznie 20) Proponujemy sponsorowanie programu przez 4 tygodnie w lutym 2010: * billboard sponsorski (8 sekund) – może zawierać nazwę i logo firmy, wskazanie 1 produktu lub usługi, adres strony www oraz numer bezpłatnej infolinii (0-800...); nie może zawierać określeń wartościujących, haseł reklamowych i danych teleadresowych.
6
Oferta dla sponsora Oczekiwany udział finansowy: 6 000 zł netto (+22% VAT) Dodatkowo proponujemy również produkcję billboardu sponsorskiego. Koszt standardowej produkcji: 800 zł netto (+22% VAT), uwzględnia grafikę z elementami animacji komputerowej, lektora, podkład muzyczny.
7
Zasięg techniczny TVP Katowice w pr. III – woj. śląskie (byłe katowickie, bielskie, częstochowskie) w pr. II (lokalnie) - dodatkowo część woj. opolskiego i małopolskiego
8
Częstotliwość oglądania TVP Katowice W populacji woj. śląskiego jest około 3,8 mln mieszkańców w wieku powyżej 15 lat. 60% z nich deklaruje oglądanie TVP Katowice codziennie lub przynajmniej kilka razy w tygodniu. Aktywni widzowie TVP Katowice – około 2,3 mln osób (15+) Wśród nich nieznacznie przeważają kobiety, dominują osoby w wieku powyżej 35 lat.
9
Aktywni widzowie TVP Katowice to......mieszkańcy: gmin miejskich – 80,3% gmin wiejskich – 19,7%
10
Zapraszamy do współpracy Biuro Reklamy TVP Katowice ul. Telewizyjna 1, 40-953 Katowice tel. (32) 25-95-558, faks (32) 25-95-401 e-mail: reklama@kat.tvp.plreklama@kat.tvp.pl www.kat.tvp.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.