Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego. Rok szkolny 2010/2011.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego. Rok szkolny 2010/2011."— Zapis prezentacji:

1 Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego. Rok szkolny 2010/2011

2 Pozycja szkoły na skali staninowej GH 2011 Wynik uczniaLiczbaProcent na skali staninowejw punktach uczniów rozwiązującyh test szkołapowiat 1. najniższy0-910,62%3,36% 2. bardzo niski13-paź21,24%5,32% 3. niski14-17127,45%9,15% 4. niżej średni18-22159,32%14,85% 5. średni23-273119,25%20,92% 6. wyżej średni28-323722,98%18,86% 7. wysoki33-373219,88%16,15% 8.bardzo wysoki38-412113,04%7,19% 9. najwyższy42-50106,21%4,20%

3

4 Wynik uczniaLiczbaProcent na skali staninowejw punktach rok 2010w punktach rok 201120102011 1. najniższy0-130-90,60%0,62% 2. bardzo niski14-1910-13.0,60%1,24% 3. niski20-2414-175,39%7,45% 4. niżej średni25-2918-2214,37%9,32% 5. średni30-3323-2718,56%19,25% 6. wyżej średni34-3728-3234,73%22,98% 7. wysoki38-4033-3715,57%19,88% 8.bardzo wysoki41-4338-415,99%13,04% 9. najwyższy44-5042-504,19%6,21% Znormalizowana skala staninowa -porównanie wyników egzaminu w roku 2010 i 2011 GH

5

6 Pozycja szkoły na skali staninowej GMP 2011 Wynik uczniaLiczbaProcent na skali staninowejw punktach uczniów rozwiązującyh test szkołapowiat 1. najniższy0-900,00%3,90% 2. bardzo niski10-12.21,24%7,14% 3. niski13-1595,59%9,46% 4. niżej średni16-192012,42%17,25% 5. średni20-253421,12%20,50% 6. wyżej średni26-312716,77%16,88% 7. wysoki32-362817,39%13,27% 8.bardzo wysoki37-412314,29%7,61% 9. najwyższy42-501811,18%3,99%

7

8 Znormalizowana skala staninowa-porównanie wyników egzaminu w roku 2010 i 2011 GMP Wynik ucznia Procent na skali staninowejw punktach rok 2010w punktach rok 201120102011 1. najniższy0-9 1,20%0,00% 2. bardzo niski10-12. 3,59%1,24% 3. niski13-1613-1510,18%5,59% 4. niżej średni17-2116-1914,37%12,42% 5. średni22-2820-2515,57%21,12% 6. wyżej średni29-3526-3122,75%16,77% 7. wysoki36-4132-3615,57%17,39% 8.bardzo wysoki42-4537-415,99%14,29% 9. najwyższy46-5042-5010,78%11,18%

9

10 Pozycja szkoły na skali staninowej - JA 2011 Wynik uczniaLiczbaProcent na skali staninowejw punktach uczniów rozwiązującyh test szkołapowiat 1. najniższy0-1031.97%2,89% 2. bardzo niski13-lis31.97%6,60% 3. niski14-16106,58%8,46% 4. niżej średni17-21127,89%14,45% 5. średni22-312819,74%19,40% 6. wyżej średni32-402516,45%16,10% 7. wysoki41-452013,16%13,11% 8.bardzo wysoki46-482315,13%10,32% 9. najwyższy49-502617,11%8,67%

11

12 Znormalizowana skala staninowa -porównanie wyników egzaminu w roku 2010 i 2011 JA Wynik ucznia Procent na skali staninowejw punktach rok 2010w punktach rok 201120102011 1. najniższy0-120-100,63%1,97% 2. bardzo niski13-1510-13.1,89%1,97% 3. niski16-1914-166,92%6,58% 4. niżej średni20-2417-2111,95%7,89% 5. średni25-3322-3118,87%19,74% 6. wyżej średni34-4132-4018,87%16,45% 7. wysoki42-4541-4514,47%13,16% 8.bardzo wysoki46-4746-4812,58%15,13% 9. najwyższy48-5049-5013,84%17,11%

13

14 Charakterystyka wyników osiągnietych przez uczniów GH 2011 WskaźnikiWyjaśnienieWojew.PowiatSzkoła Łatwość zestawu zadań Stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do maksymalnej liczby punktow możliwych do uzyskania za zadanie. 0,510,530,6 Średnia arytmetyczna (M) Suma wszystkich uzyskanych wyników podzielona przez liczbę uczniów. 25,4126,4729,89 Mediana (Me) Wynik środkowy z pośród wyników uczniów uporządkowanych rsnąco lub malejąco. 262730 Modalna (Mo) Wynik,który w badanej grupie powtarza się najczęściej 262332,35

15 Charakterystyka wyników osiągnietych przez uczniów GMP 2011 WskaźnikiWyjaśnienieWojew.PowiatSzkoła Łatwość zestawu zadań Stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do maksymalnej liczby punktow możliwych do uzyskania za zadanie. 0,470,480,58 Średnia arytmetyczna (M) Suma wszystkich uzyskanych wyników podzielona przez liczbę uczniów. 23,4424,1329,22 Mediana (Me) Wynik środkowy z pośród wyników uczniów uporządkowanych rsnąco lub malejąco. 222328 Modalna (Mo) Wynik,który w badanej grupie powtarza się najczęściej 191820

16 Charakterystyka wyników - język angielski 2011 WskaźnikiWyjaśnienieWojew.PowiatSzkoła Łatwość zestawu zadań Stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do maksymalnej liczby punktow możliwych do uzyskania za zadanie. 0,570,610,71 Średnia arytmetyczna (M) Suma wszystkich uzyskanych wyników podzielona przez liczbę uczniów. 28,6830,7135,36 Mediana (Me) Wynik środkowy z pośród wyników uczniów uporządkowanych rsnąco lub malejąco. 273138 Modalna (Mo) Wynik,który w badanej grupie powtarza się najczęściej 1650

17 Charakterystyka wyników - język niemiecki 2011 WskaźnikiWyjaśnienieWojew.PowiatSzkoła Łatwość zestawu zadań Stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do maksymalnej liczby punktow możliwych do uzyskania za zadanie. 0,570,530,65 Średnia arytmetyczna (M) Suma wszystkich uzyskanych wyników podzielona przez liczbę uczniów. 28,3726,532,38 Mediana (Me) Wynik środkowy z pośród wyników uczniów uporządkowanych rsnąco lub malejąco. 272532 Modalna (Mo) Wynik,który w badanej grupie powtarza się najczęściej 22 -

18 Wykaz badanych umiejętności 2011 GH Najwyższe wskaźniki Łatwość szkoła Łatwość powiat Numer zadania Badana czynnośćStandard 0,910,848Odczytuje intencję autora tekstuI.2 0,930,8813Rozpoznaje miarę rytmiczną mazuraI.4 0,930,8529.2 Przestrzega graficznejsegmentacji tekstu 2.4

19 Najniższe wskaźniki Łatwość szkoła Łatwość powiat Numer zadania Badana czynnośćStandard 0,18 29.3/I Pisze poprawnie pod względem językowym II.4 0,190,2128.2 Pisze poprawnie pod względem stylistycznym II.1 0,270,1922Uzasadnia treść opiniiII.5

20 Wykaz badanych umiejętności GMP 2011 Najwyższe wskaźniki Łatwość szkoła Łatwość powiat Numer zadania Badana czynnośćStandard 0,950,9116Określa problem badawczyIV.2 0,940,927Przetwarza informacje z mapyII.2 0,890,778 Interpretuje informacje na podstawie mapy II.2

21 Najniższe wskaźniki Łatwość szkoła Łatwość powiat Numer zadania Badana czynnośćStandard 0,160,0717Zapisuje równanie reakcji chemicznej.III.2 0,270,1530/III Wyznacza optymalne warunki korzystania z taryfy A w porównaniu z taryfą B. IV.4 0,240,1226 Nazywa procesy w obiegu węgla w przyrodzie. II.2

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42 część humanistyczna część humanistyczna Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2009- 2011. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2009- 2011. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416.

43

44 część matematyczno-przyrodnicza część matematyczno-przyrodnicza Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2009- 2011. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2009- 2011. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416.

45

46 część humanistyczna część humanistyczna Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2009- 2011. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2009- 2011. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2008- 2010. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 413. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2008- 2010. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 413. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2007- 2009. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 435. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2007- 2009. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 435. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2006- 2008. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 512. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2006- 2008. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 512.

47

48 część matematyczno-przyrodnicza część matematyczno-przyrodnicza Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej. 95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2009- 2011. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2009- 2011. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 416. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2008- 2010. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 413. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2008- 2010. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 413. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2007- 2009. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 435. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2007- 2009. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 435. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2006- 2008. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 512. Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z lat 2006- 2008. Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 512.

49

50 Grupa EWD G M P EWD GMP przedz iał ufnośc i Liczeb n oś ć EWD GMP skala stanino wa EWD GMP Przed ział ufnoś ci skala centy lowa Średni a GM P Średnia GMP skala staninowa (wszyscy ucznio wie) 1,6 (0,5; 2,7) 150 7 (wysoki) (61; 89) 29,7 8 (bardzo wysoki)

51 EWD GH 2011 Grupa EWD G H EWD GH przed ział ufnoś ci Liczebn ość EWD GH skala stanin owa EWD GH Przed ział ufnoś ci skala centyl owa Średni a G H Średnia GH skala staninowa (wszyscy uczniowi e) 0,3 (-0,6; 1,2) 150 5 (średni) (38; 68) 30,3 8 (bardzo wysoki)


Pobierz ppt "Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego. Rok szkolny 2010/2011."

Podobne prezentacje


Reklamy Google