Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne

Similar presentations


Presentation on theme: "Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne"— Presentation transcript:

1 Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Prasa / Outdoor / Internet / Radio Pakiety multimedialne Pakiet Metro.Net Edukacja Media objęte pakietem:

2 Połączenie dwóch kanałów komunikacji: PRASY I INTERNETU
Dotarcie do sprofilowanego czytelnika Pakiet dla Klientów, którzy profilują kampanie do grupy celowej – uczniów i studentów Nośniki w ramach pakietu • Reklama prasowa w dzienniku "Metro" w wydaniach lokalnych i w wydaniu krajowym • reklama internetowa • geotargetowany mailing Oferta dla Klientów: Pakiet dzienny: • reklama prasowa + reklama internetowa w losowo wybranych serwisach edukacyjnych Agory (15 serwisów edukacyjnych – odsłon) lub • reklama prasowa + geotargetowany mailing – kont

3 Precyzyjne dotarcie Dziennik Metro Serwisy edukacyjne Agory
Najwyższe czytelnictwo w grupie docelowej – krajowe wydanie dociera do 232 tys. uczniów i studentów* Nr 3 w kraju wśród dzienników ogólnopolskich** 1,3 mln czytelników średnio dziennie** Średnia dzienna liczba rozpowszechnionych egzemplarzy: *** 15 serwisów edukacyjnych Serwisy z bazą wiedzy na temat matury, egzaminów na studia i do gimnazjum, nauki języków obcych, testy 1,3 mln użytkowników dziennie**** Internetowe targi edukacyjne * Polskie Badania Czytelnictwa, wyk:MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CPW, I-V 2009, n=2 448, opracowanie Agora SA **Polskie Badania Czytelnictwa, wyk:MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CPW, I-VI 2009, n=24 701, opracowanie Agora SA ***Rozpowszechnianie: ZKDP, egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem, VI 2009, opracowanie Agora SA **** Megapanel PBIGemius

4 Zalety pakietu Unikalne połączenie dwóch kanałów reklamy
Dziennik wielkomiejski Serwisy edukacyjne największa sieć bezpłatnej dystrybucji dotarcie do aktywnych odbiorców w kluczowym momencie w drodze do szkoły, do pracy sprzyjający content redakcyjny w jakościowym dzienniku wysoki zasięg, najniższy koszt dotarcia atrakcyjna grupa docelowa precyzyjne targetowanie reklama internetowa pojawia się w otoczeniu informacji, których szukają użytkownicy precyzyjny podział na 15 serwisów o unikalnej tematyce

5 Dotarcie pakietu 15 serwisów edukacyjnych Agory
18 miast dystrybucji METRA

6 Rozpowszechnianie METRO Ogólnopolskie wydanie dziennika „Metro”
Poniedziałek egz. Wtorek egz. Środa egz. Czwartek egz. Piątek egz. Rozpowszechnianie: ZKDP, egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem, V 2009, opracowanie Agora SA *aglomeracja górnośląska: Katowice, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Ruda Śląska, Sosnowiec, Tychy, Zabrze

7 Serwisy Edukacyjne Reklama w serwisach edukacyjnych Agory:
dostępny zasięg: ROC Edukacja* / mailing z geotargetowaniem możliwość publikacji reklamy w wybranych formatach: /Banner /Billboard /Skyscraper /Śródtekst * ROC Edukacja - - odsłony na serwisach edukacyjnych: GazetaEdukacja.pl, Edulandia.pl, Supermozg.pl, UczymySie.pl, MiastoTwoichStudiow.pl, Lektury.Gazeta.pl, Studies.pl, Historia.Gazeta.pl, Slowniki.Gazeta.pl, MultiWiedza.pl, GazetaEdukacja.pl/Certyfikaty FCE i CAE, Edukacja w Centrum Kariery, UczSieJezykow.pl, Internetowe Targi Edukacyjne, Sciaga.pl

8 Zapraszamy do współpracy
Biuro Reklamy Warszawa tel. (0 22) , ul. Czerska 8/ Warszawa


Download ppt "Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne"

Similar presentations


Ads by Google