Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)"— Zapis prezentacji:

1

2 ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW

3 KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)

4 INTERNAUTKI - AKTYWNE ZAWODOWO, ZAMOŻNE, MIESZKAJĄCE W MIASTACH Udział wybranej kategorii

5

6 PAKIETY REKLAMOWE

7 *Megapanel PBI/Gemius – dane za listopad 2008 RU 5 947 398 PV 2 000 286 916 AI kobieta 112,26 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji do własnego stylu życia i podążające za trendami Witryny: bioderka.pl, cafe.pl, cogdziezaile.pl, cjg.pl, domosfera.pl, egoisci.pl, female.pl, fotka.pl, gazeta.pl-kobieta, groszki.pl, kafeteria.pl, kaprysy.pl, kotek.pl, lansik.pl, lula.pl, luxlux.pl, nakanapie.pl, photoblog.pl, plotek.pl, pudelek.pl, samosia.pl, snobka.pl, styl.fm, szafa.pl

8 *Megapanel PBI/Gemius – dane za listopad 2008 RU 1 220 602 PV 26 156 805 AI kobieta 122,96 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie matki i kobiety, które dopiero nimi będą Witryny: benc.pl, edziecko.pl, czasdzieci.pl, miastodzieci.pl, parenting.pl, mamanazakupach.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, smyki.pl, niania.pl, osesek.pl, smykowo.pl

9 *Megapanel PBI/Gemius – dane za listopad 2008 RU 1 096 232 PV 52 829 080 AI kobieta 146,47 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: aktywne kobiety, które pragnąc znaleźć własny styl, podążają za modą Witryny: Gazeta.pl/avanti.pl, bioderka.pl, cogdziezaile.pl. Gazeta.pl-moda, lula.pl, snobka.pl, styl.fm, szafa.pl

10 *Megapanel PBI/Gemius – dane za listopad 2008 RU 750 870 PV 6 932 663 AI kobieta 133,03 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: kobiety +24, poszukujące nowych smaków Witryny: ugotuj.to, gwiazdywkuchni.pl, o2.pl-kuchnia

11 *Megapanel PBI/Gemius – dane za listopad 2008 RU 831 637 PV 8 743 811 AI kobieta 123,13 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Witryny wchodzące w skład pakietu "Kobieta i Zdrowie" zawierają cenne informacje o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu, dietach. Witryny: biomedical.pl, vitalia.pl, gazeta.pl- zdrowie

12 Każda kobieta chce być piękna i wskazówki jak to osiągnąć znajdzie na naszych witrynach. Witryny: cogdziezaile.pl, female.pl, gazeta.pl-kobieta, gazeta.pl-zdrowie, kafeteria.pl, snobka.pl, styl.fm *Megapanel PBI/Gemius – dane za listopad 2008 RU 2 631 865 PV 74 883 076 AI kobieta 132,23 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*:

13 *Megapanel PBI/Gemius – dane za listopad 2008 RU 3 055 466 PV 36 775 174 AI kobieta 120,49 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie nastolatki i młode kobiety Witryny: e-nastolatki.pl, kotek.pl, sciaga.pl

14 KOBIETA ŁĄCZY!

15 Zapraszamy do współpracy Account Manager Patrycja Kościołowska Tel. 022 55 55 371 Kom. 0 666 008 223 Mail: patrycja.kosciolowska@glossymedia.pl


Pobierz ppt "ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)"

Podobne prezentacje


Reklamy Google