Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010"— Zapis prezentacji:

1 Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010

2 Agenda Idea Internetowych Targów Twojego Dziecka
Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Twojego Dziecka Wizualizacja Stoiska Klienta oraz przykładowego artykułu Klienta Proponowana kampania promocyjna Wizualizacja świadczeń Partnera Branżowego Wizualizacja świadczeń Sponsora Głównego Terminy realizacji Slajd 2

3 Mamy kochają internet Kobiety stanowią ponad 50% wszystkich internautów w Polsce! Dla 90 proc. internautek spodziewających się dziecka Internet, a w szczególności serwisy parentingowe, stanowi podstawowe źródło informacji o ciąży i wychowaniu małych dzieci. Produkty dla dzieci są jedną z sześciu najbardziej popularnych branż wśród kobiet. Slajd 3

4 Internetowe Targi Twojego Dziecka - założenia
Internetowe Targi Twojego Dziecka to niepowtarzalna okazja do promocji Twojej firmy/produktu i dotarcie do grupy docelowej KOBIETA! Jak to działa? To specjalnie przygotowana platforma w Internecie pod adresem do której mają dostęp internauci z całego świata. Korzystanie z niej jest bardzo proste i bezpłatne. Czas trwania internetowych targów: 1 czerwca – 18 czerwca (po tym czasie na stronie pojawi się informacja o zakończeniu I edycji, ale stoiska Klientów nadal będą widoczne) Platforma podzielona jest na: Stronę główną - Pokoje branżowe: Pielęgnacja, Gry i Zabawy, Moda dziecięca, Edukacja, Akcesoria, Piękna Mama, Jedzenie Stoiska wystawców Każdy wystawca ma możliwość logowania się na stoisko poprzez specjalny panel. Slajd 4

5 Jak jest zbudowana platforma targowa?
zakładka redakcyjna w głównym menu zawierająca materiały edukacyjne dla mam mechanizm forum box zajawiający konkurs w domenie gazeta.pl/edziecko box zajawiający konkursy wystawców polecane artykuły Lista wszystkich pokoi branżowych lista wystawców Premium, pozwalającą wyróżnić Twoją firmę (powyżej 4 rotowanie) Lista wystawców ze wszystkich pokoi branżowych ułatwiającą szukanie listę partnerów Targów Slajd 5

6 W jakim pokoju branżowym chcesz mieć stoisko?
Platforma targowa podzielona została na pokoje tematyczne, dzięki czemu użytkownik w łatwy sposób dotrze do informacji z interesującej go kategorii. PIELĘGNACJA – wszystko czego potrzebujesz, by właściwie zadbać o zdrowie maluszka GRY I ZABAWY – zabawa i nauka od maleństwa do przedszkolaka MODA DZIECIĘCA – modne i wygodne kolekcje ubranek, butów i dodatków dla dzieci  JEDZENIE – czyli jak zadbać o dietę Twojego maleństwa AKCESORIA – wszystkie rzeczy niezbędne na spacerze, w kąpieli , przy karmieniu                          oraz podczas snu malucha PIĘKNA MAMA – wszystko czego potrzebuje przyszła mama, by czuć się dobrze i atrakcyjnie wyglądać EDUKACJA – biegać, skakać, latać pływać, czyli jak zadbać o rozwój malucha Ze względu na bogatą gamę produktów każdy wystawca w ramach ceny stoiska może być widoczny w trzech pokojach branżowych i dowolnej liczbie podkategorii!! Slajd 6

7 Jak będzie wyglądało Twoje stoisko?
Prezentacja firmy Opis działalności firmy – przestrzeń promocyjna Wizytówka firmy: dane adresowe, logo, strona internetowa, by łatwo było Cię odnaleźć Materiał wideo: (max. 3 min.) pokaz w nim zastosowanie nowego produktu, opisz zabieg lub po prostu zamieść filmik reklamowy Artykuły sponsorowane dowolna liczba Galeria zdjęć: możliwość zamieszczenia dowolnej liczby zdjęć, galeria może być podpięta pod artykuł Lokalizator: pozwoli dokładnie określić położenie firmy Dodatkowo – formularz kontaktowy oraz forum możliwością zadawania pytań wystawcy! Patroni medialni (ustalenia w toku) Koszt stoiska – zł netto! Slajd 7

8 Jak możemy zwiększyć ruch na Twoim stoisku ?
Do stoiska dobudujemy kampanię reklamową dopasowaną do Twoich potrzeb: Pakiet Wystawcy - Wariant I: - Stoisko wystawcy w 3 wybranych kategoriach odsłon billboarda w pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta: zł netto Pakiet Wystawcy - Wariant II: odsłon billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta: zł netto Pakiet Kobieta i Dziecko zawiera witryny: edziecko.pl, czasdzieci.pl, miastodzieci.pl, mama.female.pl forumpediatryczne.pl, parenting.pl, ebobas.pl,smyki.pl, niania.pl, benc.pl, ebrzuszek.pl, osesek.pl, baby-shower.pl, poradnikmamy.pl, mamanazakupach.pl, przedszkolaswiat.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, wolnasobota.pl, fajnamama.pl Statystyki: Liczba użytkowników/mies: Liczba odsłon/mies: KAŻDY KLIENT, KTÓRY WEŹMIE UDZIAŁ W TARGACH DOSTAJE PREZENT - KAMPANIĘ GOOGLE.PL O WARTOŚCI 400 ZŁ !!!* *wszystkie działania po stronie Glossy Media Slajd 8

9 Zostań Partnerem Branżowym wybranej kategorii!
Reklama Partnera Branżowego Stała obecność form reklamowych podczas Targów Śródtekst na stronie wybranej kategorii long button 300x45 widoczny na wszystkich podstronach platformy poza stoiskami innych wystawców (max. 5 long buttonów) Nazwa pokoju branżowego Alfabetyczna lista wystawców prowadzi do stoisk wystawców lub do strony Klienta Dodatkowo logo partnera widoczne na wszystkich podstronach (1 partner) Patroni medialni (ustalenia w toku) Slajd 9

10 Pakiet Partnera Branżowego :
Wariant I PAKIETU SPONSORA BRANŻOWEGO: - Stoisko wystawcy - Obecność na całej platformie targowej – long button (poza stoiskami innych wystawców) - Obecność na stronie kategorii – śródtekst + long button - Kampania odsłonowa odsłon double billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta : zł netto Lub: Wariant II - Kampania odsłonowa odsłon double billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta : zł netto Slajd 10

11 Zostań Sponsorem Głównym Targów !
Reklama Sponsora Głównego: - Billboard widoczny na wszystkich stronach platformy (poza stoiskami innych wystawców) logo Sponsora Głównego widoczne na każdej stronie platformy śródtekst na stronie głównej platformy belka zamykająca widoczna na każdej stronie Platformy oznaczenie jako wystawca Premium tapeta na stronie głównej serwisu Slajd 11

12 Pakiet Sponsora Głównego :
Wariant I PAKIETU SPONSORA GŁÓWNEGO: - Stoisko wystawcy - Obecność na całej platformie targowej - logo Sponsora Głównego + belka zamykająca + oznaczenie jako wystawca Premium, billboard (poza stoiskami wystawców) - Obecność na stronie głównej – śródtekst + billboard + logo + belka zamykająca + tapeta - Kampania odsłonowa odsłon double billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta : zł netto Wariant II - Kampania odsłonowa odsłon double billboarda na pakiecie „Kobieta i Dziecko” Koszt Klienta : zł netto Slajd 12

13 Co jeszcze możemy Ci zaoferować ?
W ramach ceny stoiska : dostajesz kampanię w google.pl o wartości 400 zł! możesz dostarczyć swoje treści do zakładki edukacyjnej w górnym menu, czyli dodatkowo wypromować swoje stoisko i zwiększyć świadomość marki możesz zorganizować swój konkurs, który dodatkowo zwiększy ruch na Twoim stoisku – Ty zapewniasz nagrody, resztą zajmiemy się my! Dodatkowo możesz: zostać wystawcą Premium – 500 zł netto. 3 pierwszych wystawców gratis! uruchomić miniforum, za pomocą którego odpowiesz na pytania użytkowników – 500 zł netto zwiększyć zasięg kampanii odsłownej – cena zależna od wielkości promocji, preferencyjne warunki wykupić kampanię AdTaily – stała emisja boxa na 14 blogach parentingowych : emisja 3-dniowa, liczba odsłon – 900 tys, koszt – 750 zł netto emisja 7-dniowa, liczba odsłon – 2 mln, koszt – zł netto Dla pierwszych trzech wystawców, którzy wykupią kampanię odsłonową 3-dniowa kampania AdTaily na witrynie gazeta.pl/edziecko wraz z przygotowaniem kreacji GRATIS!!!* *oferta u handlowca Slajd 13

14 Daj się odnaleźć ! Wizytówka firmy to najprostsza forma obecności na Internetowych Targach Twojego Dziecka Wizytówka zawiera podstawowe dane adresowe Wystawcy: pełna nazwa, adres, , fax, telefon, skype i numer gadu-gadu. Nie ma ograniczeń co do ilości wizytówek w zakładce kontakt. Wystawca ma zagwarantowaną obecność na stronie głównej Platformy w liście wystawców Logotyp firmy dodatkowo zwiększa rozpoznawalność Państwa firmy i oferty Koszt wizytówki – 300 zł netto logo Slajd 14

15 Wszystko dla Twojego dziecka w jednym miejscu!
Unikalna możliwość zaistnienia w I edycji Internetowych Targów Twojego Dziecka - nowatorski i bardzo prestiżowy sposób prezentacji produktów w Internecie Obecność Klienta aż w 3 Pokojach Branżowych i dowolnej liczbie podkategorii (Pokój Branżowy: Pielęgnacja, Moda dziecięca, Edukacja itp) pozwoli Ci szerzej zaprezentować asortyment Skuteczna forma dotarcia do najbardziej pożądanej grupy docelowej – rodziców Blisko 3 tygodnie promocji obejmujące działania zarówno na samej platformie targowej, na witrynach Glossy Media, a także na innych serwisach dopasowanych do produktów Klienta Szeroka promocja wydarzenia obejmująca m.in. media Agory oraz inne media gwarantuje dużą odwiedzalność platformy Twoje Stoisko będzie widoczne także po zakończeniu Targów w domenie do czasu następnej edycji Targów Możliwe wsparcie kreatywne oraz graficzne podczas tworzenia reklamy Pełna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa – na życzenie Klienta wysyłany jest raport końcowy podsumowujący kampanię Slajd 15

16 Terminy Zlecenia: do 10 maja 2010 r.
Materiały: (artykuły sponsorowane, opis firmy, materiał wideo, dane do wizytówki): do 17 maja 2010 r. Akceptacja gotowych stoisk: do 26 maja 2010 r. Wybór pokoju branżowego następuje wedle branży, którą reprezentuje klient. Klient otrzymuje dostęp do specjalnego konta targowego, poprzez które jest w stanie modyfikować stoisko targowe oraz zamieszczone artykuły. Slajd 16

17 Zapraszamy do współpracy
Glossy Media tel


Pobierz ppt "Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010"

Podobne prezentacje


Reklamy Google