Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Inżynieria Oprogramowania dla Fizyków
Marian Bubak
2
Struktura przedmiotu Wykład – 30 h Ćwiczenia lab – 30 h
Wykład i ćw lab – dość niezależne Zaliczenie wykładu – krótki 2-osobowy referat
3
Program przedmiotu 1/3 Podstawowe zasady inżynierii oprogramowania (podejście obiektowe) Proces tworzenia oprogramowania Zarządzanie projektem Wymagania i ich analiza Architektura oprogramowania Projektowanie oprogramowania Implementacja Testowanie Integracja, weryfikacja, walidacja Pielęgnowanie (terminologia angielska)
4
Program przedmiotu 2/3 UML (Unified Modeling Language) w specyfikacji, konstruowaniu i dokumentowaniu oprogramowania Narzędzia wspomagające tworzenie programów: do kontroli wersji (CVS) do zarządzania projektami (make) do debuggowania, śledzenia, profilowania
5
Program przedmiotu 3/3 Uzupełnienia z zakresu znajomości języków obiektowych Java C++ Zasady konstruowania programów do obliczeń naukowych i technicznych Praca w zespole
6
Literatura Eric J. Braude: Software Engineering: An Object-Oriented Perspective, John Wiley and Sons, Eric Evans: Domain-Driven Design. Tackling Complexity in the Heart of Software, Addison-Wesley, 2004 Janusz Górski (red.): Inżynieria oprogramowania w projekcie informatycznym, MIKOM, 2001 Ian Sommerville: Inżynieria oprogramowania, WNT 2003 Grady Booch, James Rumbaugh, Ivar Jacobson: The Unified Modeling Language User Guide, Addison-Wesley (jest wersja polska) Joseph Schmuller: UML, Helion, 2003 Computer Physics Communications (biblioteka AGH)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.