Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Strategie Marketingowe w Internecie
Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media Interactive
2
Informacje wstępne Instrumenty promocji internetowej Dot.com, Bam.com
Cyberbranding, marketing egzystencjalny
3
Wartość rynkowa a strona internetowa
Zmiana wartości rynkowej Zmiana liczby osób odwiedzających serwis Source: McKinsey & Company
4
CTR – click through rate
Kampania startowa – Canalplus.pl CTR – click through rate Przeciętny poziom CTR = 0,7 % (PL)
5
Przeciętny poziom CPC = 8-10 PLN
Kampania generująca ruch – Allegro.pl CPC – cost per click Przeciętny poziom CPC = 8-10 PLN
6
Wartości dodane - Allegro
7
Kampanie generujące ruch
8
Kampania generująca ruch – direct e-mail
9
Wartości dodane - Jobpilot.pl
10
Kampania brandingowa - Emax
11
Kampanie produktowe - Intel
12
Strona internetowa – Hewlett Packard
13
Strona internetowa – www.Perla.pl
14
Marketing egzystencjalny
15
Marketing egzystencjalny
16
Marketing wirusowy Word of mouth, wieść gminna...
Naturalnych kanałów dystrybucji informacji Get Your Private, Free Address at...
17
Marketing wirusowy – szanse i zagrożenia
Efektywność kosztowa Dotarcie do grupy celowej Wpływ na postrzeganie firmy
18
Marketing wirusowy – przykłady
19
Pytania, pytania... Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager
Super Media Pytania, pytania...
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.