Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Czego potrzebuje reklamodawca? CZAS SKUPIENIE EMOCJE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Czego potrzebuje reklamodawca? CZAS SKUPIENIE EMOCJE."— Zapis prezentacji:

1

2 Czego potrzebuje reklamodawca? CZAS SKUPIENIE EMOCJE

3

4 100% legalne treści wyłącznie wysoka jakość bezpieczeństwo kontekstu

5 Sieć reklamy video I WIELE WIĘCEJ…

6 Treści nielegalne UGCPortaleWortaleTreści TV Cena CPM Sieci wideo Portale Wortale VOD YouTube Segmentacja rynku AdPlayer

7 Zasięgi wydawców i sieci video Źródło: Megapanel Gemius/PBI, 02.2013 * zasięg witryn, na których sieć oferuje sprzedaż prerolli (wg oficjalnych cenników dostępnych w dniu 15.04.2013) ** liczba użytkowników i aktywnych aplikacji *** zasięg total oraz pomniejszony o serwisy, na których brak video (poczta, mapy)

8 Skupienie uwagi i wyłączność skupienia Klikam PLAY Oglądam 1 reklamę Dostaję treść = jedna reklama!

9 Reklama przy multimediach SKUPIENIE UWAGI OBRAZ CZASDŹWIĘK INTERAKCJA

10 ale… Czy tylko kontent wideo angażuje i skupia uwagę?

11 Kontent radiowy online a reklama video

12 AUDIO ONLINE SERWISY MUZYCZNE STACJE RADIOWE

13 Radio online - statystyki 3 500 000 RU40 000 000 PV 15:32:00

14 Radio online – kto gra?

15 Radio FM w Internecie BRAND AWARENESS streaming live muzyczne kanały tematyczne podcasty

16 Jak słuchamy?

17 aplikacje mobilne

18 Jak słuchamy?

19 Source: Gemius Stream 03.2012-03.2013 Jak słuchamy?

20 Platformy Smart TV Windows 8

21 Jak słuchamy? Aplikacje w mediach społecznościowych

22 Jak słuchamy? Player w serwisach partnerskich

23 Reklama w radiu online – dlaczego warto? Wysoki współczynnik CTR Mało drażliwa reklama Możliwość zintegrowania działań w Radio i Internecie Wysokie statystyki Wiele miejsc emisji Lojalni Użytkownicy

24 Dziękuję za uwagę Magda Królikowska magda.krolikowska@eurozet.pl

25

26 180 Million Monthly Active Users 3.3 Billion Pages Viewed/Month >14.6 Billion Minutes of Play/Month Spil Games Today Source: Google Analytics December 2012, Unduplicated Monthly Active Users (MAUs) 26 Spil Games Advertising

27 Leading positions in key global markets with localized experiences Spil Games Overview 27 Source: (*) Google Analytics; (**) comScore, December 2012, Monthly Unique Visitors in Online Gaming, (***) Megapanel, June 2012 (Poland)

28

29 Top games (gameplays last 30 days) Wiejskie Zycie 4.634.800 3.789.648 1.707.579 1.556.374 1.357.972

30 Gry.pl is a hot topic!

31 Highly engaged and loyal users Gry.pl 03/2012 -03/2013 Google Analytics

32 Games played throughout the day Gry.pl 03/2012 Google Analytics

33 Not just Teen males & Hardcore Gamers Its about attracting audiences of all genders and ages!

34 Biggest gaming audience in Poland Spil Games Overview 34 Badanie Megapanel PBI/Gemius realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA 12.2012 )

35 More then 10% reach in every age category male and female Badanie Megapanel PBI/Gemius realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA 12.2012 ) Wiek=[25-34] 804.105 Wiek=[15-24] 1.178.897 Wiek=[7-14] 1.236.651 Płeć=kobieta 2.333.368 Wiek=[35-44] 697.197 Wiek=[45-54] 305.123

36 Power of Online Gaming 36 The Users Receptive Interaction Loyal Acceptance Key Shoppers and decision makers in the household Relaxed and receptive state towards advertising Active users that are interacting with the content The opportunity to reach target audience over and over Users understand the trade off between free gaming and advertising

37 1. Press play, 2. Watch one ad while game loads, 3. Play the game Very High CTR 50% above Polish average

38

39 Dziękuję Krzysztof.Beniowski@agora.pl


Pobierz ppt "Czego potrzebuje reklamodawca? CZAS SKUPIENIE EMOCJE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google