Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałŚwiętomierz Stanecki Został zmieniony 10 lat temu
1
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011
2
Podstawowe informacje Serwis wystartował we wrześniu 2008 r. i jest obecnie drugim portalem studenckim na rynku* Students.pl jest częścią międzynarodowej platformy wywodzącej się ze Szwajcarii (Students.ch jest największym studenckim portalem na tym rynku) Students.pl to unikalne połączenie elementów serwisu społecznościowego i informacyjnego Informacja: studia, edukacja, kultura, oferty pracy, wynajem pokoi i mieszkań Społeczność: profile, znajomi, blogi, zdjęcia, wymiana plików, Studenckie SOS Jako jedyni wśród serwisów studenckich posiadamy internetową telewizję dla studentów – Students TV *Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2010.
3
Aktualne statystyki Źródło danych: gemiusTraffic, I 09 – XII 10. * Przekroczona granica Liczba unikalnych użytkowników w poszczególnych miesiącach 2009 i 2010 r. RejestracjeOdsłonyUżytkownicy Realizacja 2010 > 70 000> 550 000*> 1 700 000* Plan 2011110 000750 0002 500 000
4
Oferta patronacka – pakiet podstawowy Świadczenia wchodzące w skład pakietu: Kampania bannerowa: 85 tys. emisji (do wyboru formy: billboard, rectangle, skyscraper) (długość kampanii: min. 1 tydzień) Możliwość zorganizowania konkursu Publikacja dowolnej liczby materiałów redakcyjnych Promocja wydarzenia/projektu na stronie głównej serwisu Dodatkowa promocja w Facebook Oczekiwania: Wirtualna promocja serwisu Umieszczenie logotypu na stronie *wizualizacja form reklamowych na stronie głównej
5
Oferta patronacka – pakiet rozszerzony Świadczenia wchodzące w skład pakietu: Kampania bannerowa: 180 tys. emisji (do wyboru formy: billboard, rectangle, skyscraper) (długość kampanii: min. 1 tydzień) Możliwość zorganizowania konkursu Publikacja dowolnej liczby materiałów redakcyjnych Promocja wydarzenia/projektu na stronie głównej serwisu Wpis w newsletterze Students.pl (wysyłany na początku miesiąca do zarejestrowanych użytkowników; maks. 500 znaków + obrazek + linki) Dodatkowe oczekiwania: Dystrybucja materiałów promocyjnych Promocja offline (roll-up, banner, inne aktywności) *wizualizacja form reklamowych na stronie głównej *wizualizacja wpisu w newsletterze
6
Pakiet dodatkowy (płatny) Jako elementy uzupełniające kampanię promocyjną tytułu proponujemy Państwu dwie bardzo skuteczne formy reklamy. W razie zainteresowania prosimy o kontakt. 1. Tapeta (wallpaper) Emitowana jako tło strony Forma klikalna (wysoki wskaźnik kliknięć) Reklamę widzi ok. 69% użytkowników serwisu* Możliwe lokalizacje tapety: - strona główna witryny (SG); - sekcja Kultura; - wybrana zakładka sekcji Kultura (Muzyka/Kino/Książka). 2. Infobox Stała obecność na stronie głównej i w profilach użytkowników Forma dopasowana do layoutu strony, co zwiększa skuteczność Tekst (maks. 300 znaków) + obrazek + link *wizualizacja tapety *wizualizacja infoboxu
7
Dane kontaktowe: Marcin Tomaszewski Redaktor Naczelny Ringier Axel Springer Polska Dział Projektów Internetowych Tel. (0-22) 232-14-55 Kom. 668 186 873 marcin.tomaszewski@axelspringer.pl marcin@students.pl Zapraszamy do współpracy! Marzena Kowalczyk Marketing Students.pl Ringier Axel Springer Polska Dział Projektów Internetowych Tel. (0-22) 232 00 37 Kom. 514 857 916 marzena.kowalczyk@axelspringer.pl marzena@students.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.