Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić."— Zapis prezentacji:

1

2 Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić swój biznes

3

4

5

6 Biznes dostrzegł potencjał Social Media.
Pojawiła się potrzeba monitoringu i reagowania.

7

8 Te narzędzia sprawdzają się jednak tylko na rynku amerykańskim.

9 Potrzeba zatem narzędzia skutecznie monitorującego polski Internet.

10 Powstał Brand24 Brand24 to narzędzie do monitoringu Internetu i wsparcia sprzedaży. To szybki sposób dotarcia do dyskusji związanych z wybraną marką, produktem lub tematem. Brand24 to także źródło analiz dzięki którym poznasz m.in. najbardziej wpływowych użytkowników social media.

11

12

13

14

15 Niektórzy z wykorzystujących Brand24

16 Monitoringu Internetu / Social Media
Główne zastosowania Monitoringu Internetu / Social Media

17

18 Case Tesco.

19

20 Liczba treści w podziale na dni – fraza Tesco
Zamieszczenie filmu wirusowego „Nieemitowana reklama Tesco” spowodowała bardzo dynamiczny przyrost liczby treści dotyczących marki Tesco. O Ile w dniach 1-20 października średnia dzienne liczba treści wynosiła 99, to od 21 października do 31 października średnia dzienna liczba treści wzrosła do 552

21 Miejsce zamieszczenia treści
Treści polegały przede wszystkim na zamieszczeniu linku do filmu wirusowego., często opatrzonego komentarzem. 98,4% treści zostało zamieszczonych na Facebooku – wynika to z łatwości rozpowszechniania interesujących treści w tym serwisie, jak i z wielkości tego serwisu (liczby aktywnych internautów)

22 Struktura linkowania Najczęściej treści zawierały linkowanie do dwóch serwisów – YouTube.com oraz kwejk.pl (który faktycznie zawierał zamieszczony widget z YouTube)

23 Najbardziej zasięgowi autorzy dla marki Tesco

24 Struktura treści W połowie treści były tylko linkiem do materiału, w połowie zawierały dodatkowe treści wygenerowane przez internautów

25 Sentyment treści Sentyment treści został oceniony dla tych treści, które zawierały wpisy. Wśród tych treści tylko jeden wpis był jednoznacznie negatywny. W tym kontekście należy uznać, że film został oceniony przez internautów bardzo pozytywnie!

26 Określenia pozytywne

27 Dodatkowe poziomy efektywności
Niektóre wpisy dotyczyły kwestii związanych z emisją reklamy w telewizji, jak i zawierały deklarację chęci zakupów w sklepach Tesco

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40 Kaszki - liczba treści – ogółem i w podziale na dni
Informacja o problemach z kaszkami po raz pierwszy pojawiła się w wypowiedziach Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii . Pierwszy odnotowany wpis Polaka dokonany w języku angielskim miał miejsce 5 sierpnia. Pierwszy wpis polskojęzyczny na Facebooku miał miejsce 9 sierpnia i był wpisem Polki mieszkającej w Norwegii. Właściwa część zaczęła się po godzinie 22:00 26 sierpnia i pierwszym skupiskiem były osoby mieszkające w Poznaniu. Od soboty nastąpił bardzo szybki przyrost wpisów.

41

42 Obsługa klienta to jako istotny czynnik strategii marketingowej

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56 Przyszłość monitoringu Social Media.

57 Przyszłość. Wydatki na Social Media w samym USA wzrosną z 1.5 miliarda dolarów w 2011 do poziomu 4,2 miliarda w 2015 roku (Forrester Research Forecast). Rynek monitoringu Internetu / mediów społecznościowych będzie rozwijał się nawet szybciej i w ciągu najbliższych 3 lat urośnie 4-ciokrotnie. Ponad 60% firm określa monitoring social media jako jedno z najważniejszych zadań w nadchodzących latach. Source: emarketer.com

58

59 Zachęcam do testów. Miesięczne darmowe testy przy podaniu przy rejestracji kodu partnera: kongres

60


Pobierz ppt "Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić."

Podobne prezentacje


Reklamy Google