Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD 2014. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD 2014. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz."— Zapis prezentacji:

1 Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD 2014

2 Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe.

3 Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniu 1 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

4 Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 1 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

5 Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 11 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

6 Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 11 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

7 Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 17 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

8 Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 17 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

9 Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 18 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

10 Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 18 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

11 Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniach od 1 do 30 listopada 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

12 Dlaczego warto reklamować się w TVP Rzeszów: -TVP Rzeszów obejmuje swym zasięgiem całe województwo Podkarpackie, - z oglądalnością TVP Rzeszów nie mają szansy konkurować żadne inne media funkcjonujące na Podkarpaciu - TVP Rzeszów gwarantuje najniższy koszt dotarcia do grup docelowych - skuteczność TVP Rzeszów w dotarciu z przekazem reklamowym jest bezkonkurencyjna

13 Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk

14 Zasięg TVP Rzeszów po 28 kwietnia (mux-3) Jawor Sucha Góra Tatarska Góra Cieszanów Giedlarowa Baranówka Machów Góra Św. Marcina Legenda: Nadajniki (mux-3) - Rzeszów/Baranówka - Sucha Góra - Tatarska Góra - Jawor - Giedlarowa - Cieszanów - Machów - Góra Św. Marcina

15 TVP Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów


Pobierz ppt "Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD 2014. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz."

Podobne prezentacje


Reklamy Google