Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Afiliacja w sieci… Czy bez sieci??
2
Co to w ogóle jest ta afiliacja?
Afiliacja (łac. affilatio – "usynowienie", "włączenie do rodziny") – zachowanie polegające na nawiązaniu i podtrzymaniu pozytywnych kontaktów i współpracy.
3
… a współcześnie? Z punktu widzenia psychologii afiliacja jest jedną z podstawowych potrzeb psychicznych człowieka, wyrażającą się w dążeniu do bycia razem z innymi ludźmi, przyłączenia się do osób i grup społecznych oraz poszukiwania ich akceptacji; jej zasadniczym źródłem jest potrzeba bezpieczeństwa.
4
Środowisko trackingowe / sieć affiliacyjna
Klient Wydawca Środowisko trackingowe / sieć affiliacyjna Reklamodawca Uczestnicy afiliacji:
5
Schemat:
6
Polskie internety Kontent Afiliacja Display Mailing Remarkering
Retargeting RTB Ruch motywowany Google
7
Kto u nas robi afiliację?
8
Jak to wszystko pomierzyć?
Display Portale horyzontalne Portale tematyczne RTB Sieci afiliacyjne Ruch motywowany Google Remarketing Mailing Mailing CPL Mailing CPM remarketing RAPORT
9
Modele rozliczeniowe (nie tylko) w afiliacji.
FF (Flat Fee) - na określony czas CPM (Cost Per Mille) - na tysiąc wyświetleń / zdarzeń (np. wysłanych maili) CPC (Cost Per Click) - za kliknięcie (zwykle unikalne) CPL (Cost Per Lead) – za wypełnienie formularza CPS (Cost Per Sale) – za sprzedaż CPA (Cost Per Action) – za inna zdefiniowaną akcję
10
CPS CPL CPC OPTYMALIZACJA
11
Wydawcy
12
Pareto 20 % 80%
13
Co robimy? PRZYGOTOWANIE TRACKING KONFIGURACJA INTEGRACJA
ROZWIAZANIA NIESTANDARDOWE PRZEKAZ REKLAMOWY FORMY REKLAM MODELE ROZLICZENIOWE WYDAWCY TESTY PRZED STARTEM OPTYMALIZACJA KONTROLA RUCHU WSPARCIE WYDAWCÓW REKLAMACJE INFORMACJA RAPORTOWANIE NOWE ŹRÓDŁA RUCHU NOWE ROZWIAZANIA MARKETINGOWE ROZLICZENIA RAPORTOWANIE DO REKLAMODAWCY RAPORTOWANIE DO WYDAWCY ROZLICZANIE WYPŁATY KOREKTY WSPARCIE DLA NOWYCH WYDAWCÓW NIESTANDARDOWE ROZWIĄZANIA
14
Kierunek rozwoju Własny program partnerski
Kampania w wielu sieciach (black-box) Kampania w jednej sieci (z funkcjonalnością kontenera) Dostęp manager’ski Własny program partnerski
15
Jaką technologię wybrać?
16
Funkcje 1st and 3th party tracking API Deduplication Fingerprint
Post View Tracking CPM / CPL / CPS / CPA Real-time stats Instalation on server Cross Device Tracking SubID tracking Multi-Level Access White Label Partner Tree Attribution Modeling Mobile App Link Cloaking Fraud Protection GeoIP "One-click" accounting Container / 3rd party network implementation
17
Nasz Wybór
18
Czyli z siecią czy bez sieci?
19
Ciekawostka: eyetracking
23
Dziękujemy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.