Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKrzysztof Jendrzejewski Został zmieniony 9 lat temu
1
PRAWA KONSUMENTA
2
WNIOSKI PRAWA KONSUMENTA SĄ SŁABO ZNANE JESTEŚMY NIEŚWIADOMYMI KONSUMENTAMI BRAK TEJ ŚWIADOMOŚCI MOŻE PRZKŁADAĆ SIĘ NA INNE DZIEDZINY ŻYCIA SPOŁECZNEGO I POLITYCZNEGO BRAK WIEDZY KONSUMENCKIEJ MOŻE WPŁYNĄĆ NA ZMINIEJSZENIE SIĘ KULTURY HANDLOWEJ
3
WOLONTARIAT
4
WNIOSKI WOLONTARIAT UTOŻSAMIAMY Z AKCJAMI TELEWIZYJNYMI BARDZO OGÓLNIE KOJARZYMY WOLONTARIAT Z PRZEPISAMI PRAWNYMI MAŁA ŚWIADOMOŚĆ POWIĄZAŃ WOLONTARIATU Z POSTAWAMI PROOBYWATELSKIMI
5
Media Wymień znane Ci środki masowego przekazu. telewizja, radio, Internet, prasa Wymień cztery dzienniki prasowe. Gazeta Wyborcza, Gazeta Krakowska, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Nasz Dziennik, Fakt Przełom, Żółty Jeż, Uważam Rze (tygodniki) Wymień cztery tygodniki prasowe. Przełom, W sieci, Oliwia, Klaudia, Polityka, Przegląd sportowy, Nie, Gość Niedzielny, Viva, Tele tydzień, Piłka Nożna Wymień inne znane ci tytuły czasopism. Fokus, Do Rzeczy, Brawo, Świat Wiedzy, Elle, Twój Styl, Fronda, Trybuna, Gala, Angora, Magazyn Gitarzysta, Chip Czym jest Tabloid ?
6
Robert Gondzik KIEROWNIK WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ FUNDACJI im. Brata Alberta w CHRZANOWIE
7
Andrzej Wojdyło WICEPREZES POLSKAPRESSE ODDZIAŁ KRAKÓW WYDAWCA M.IN. GAZETY KRAKOWSKIEJ, DZIENNIKA POLSKIEGO, NASZEGO MIASTA
8
Gerard Sucherek WSPÓŁTWÓRCA TYGODNIKA „PRZEŁOM”
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.